Ervaring Echobaby Lommel (marita)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamsie1989, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie1989

    mamsie1989 Actief lid

    17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Dag lieve dames,

    Ik heb haar vanmiddag aan de telefoon gehad en vond het een heel vriendelijke dame die me vertelde dat ze het niet snel opgeeft om achter het geslacht te komen. Bij vollere dames (vanaf maat 46) gaat de duidelijkheid van het beeld ietsjes achteruit en dan kan ze zelfs inwendig doen om toch nog het geslacht duidelijker te kunnen zien! Dat vond ik echt heel geruststellend om te horen, ookal ben ik maat 42. Het kost 35 euro voor een geslachtsbepaling van ongeveer 10 minuten inclusief 5 foto's , en als je het geslacht niet goed kan zien dan kon de tijd wat uitlopen. Dat vond ik ook fijn om te horen, dat je niet na 10 minuten de deur uitgestuurd word omdat het binnen die tijd niet gezien werd. Ik heb aankomende donderdag om 14:30 een afspraak en ben dan 13 + 1 weken.

    Nu vind ik dat dit tot nu toe allemaal heel positief klinkt maar toch ben ik ook benieuwd naar de ervaringen van de mensen die al bij haar zijn geweest.

    Dus,
    Wie van jullie heeft er ervaring met een geslachtsbepalingsecho met 13 + ? weken bij Echobaby in Lommel (Marita) ? Had ze het geslacht bij jullie wel goed of niet goed gezien?
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hey meid

    hier oa ervaringen van mensen

    http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/356834-ervaring-echobaby-lommel-marita.html


    ik ben zowel bij Marita in Lommel geweest als bij Jan Koning in Ochten. Marita is me veeeeeeel beter bevallen!

    Ik ging met 13+4 2 weken geleden, en had het pakket voor €55, dan krijg je:

    * dvd van ruim 10 minuten in luxe hoes die volledig gesproken is, erg mooi!
    * CD met rond de 65 foto's in luxe hoes
    * 5 echofoto's afgedrukt

    Hier zie je mijn echofilm van Marita:

    Geslachtsbepaling Echobaby.be in Lommel (aanrader). Het is een MEISJE.m4v - YouTube

    echt heeeeeeel netjes voor wat je krijgt. ze neemt ook erg goed de tijd, en is vriendelijk en erg duidelijk.

    ze zei dat wij een meisje krijgen, en dat is vandaag nogmaals bevestigd door Jan Koning.

    Jan Koning staat dan zo goed aangeschreven in NL, maar ik vond hem eeeerrrrgg gejaagd, verstrooid, en niet duidelijk. ga 10x liever naar Marita. ook krijg je bij Jan Koning voor €50 een dvd die niet gesproken is, 5 echofoto's en that's it. Bij mijn echofilm/foto's staat niet onze naam, maar de naam van de vrouw die voor ons was, etc.etc.

    kortom, vond het super in Lommel

    ze heeft ook een FB pagina

    https://www.facebook.com/pages/Echobaby/233548109998574
     
  3. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mij heeft ze afgelopen donderdag het geslacht goed kunnen zien.
    Alleen liet ons dametje geen Photy shotte maken waardoor je dus niet recht tegen de schaamlipjes aankijkt.
    Nu heb ik een foto van zijaanzicht en zij vond dit duidelijk een meisje.
    Alleen zijn de meningen hier op het forum heel anders hahaha
    Over 3wk krijg ik nog een geslachtsbepaling hier bij ons in de buurt,zal dan vast nog een meid zijn want ze was er heel zeker van.

    Ze neemt Inderdaad destijds voor je en legt alles goed uit.
    Succes donderdag en geniet ervan!!



    Hier de link naar de foto's: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/373030-onze-beauty-girl.html
     
  4. mamsie1989

    mamsie1989 Actief lid

    17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Ooh superfijn om van jullie ook te horen dat ze de tijd neemt! Ik had eerst ook bijna een afspraak gemaakt bij Jan Koning, maar ik hoorde inderdaad ook dat hij gehaast/lopende band werk te werk gaat. En toen ik hem had gebeld klonk hij ook wat nors en onduidelijk.. Vandaar dat ik maar verder ben gaan kijken.
    Ik hoorde dat bij jan koning voor 50 euro mensen na een kwartier alweer buiten stonden.. Terwijl je in leiderdorp voor 55 euro voor 45 minuten een uitgebreide echo krijgt met dvd,usb-stick-foto's en volgens mij nog iets.. Toen besefte ik dat ik de tijd bij jan koning toch best kort vond.

    Maar Echobaby gaf bij de mij de doorslag door de positieve ervaringen die ik las en het feit dat ze me bijna kon garanderen dat ze niemand de deur uit laat gaan zonder dat ze het geslacht weten (als ze het willen weten) ennnn dat ze het al vanaf 13 weken kan zien :D . Whaaaaa ik heb er zooooo'n zin in haha I can't wait! Ik hoop echt op een jongetje omdat mijn gevoel heel sterk zegt dat ik een jongetje krijg.. En ik vraag me af of ik gelijk heb :D . Maar een meisje zou ook leuk zijn hoor! Lieve jurkjes kopen enzo haha
     
  5. mamavan5bengels

    mamavan5bengels Fanatiek lid

    21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Wij zijn met 14 weken geweest!

    Lieve, leuke spontane vrouw die de tijd neemt om alles rustig te bekijken en geeft goede uitleg.

    Zeker een aanrader!
     
  6. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Jan Koning stonden we idd om precies te zijn binnen 11 minuten buiten ;)
    Heel verstrooid en groet nogineens gedag tegen de mensen
     
  7. mamavan5bengels

    mamavan5bengels Fanatiek lid

    21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Serieus?

    Ik heb daar met 28w een pretecho....mare als dit echt zo is, ga ik liever terug voor een pretecho bij Marita.
     
  8. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Ja, had hoge verwachtingen omdat iedereen altijd zo aangaat over hem, maar nee, was 10x niks

    Kom om 15.30 aan (moest 85km rijden en bang voor file)
    Kom binnen en kijkt je nogineens aan, zegt geen gedag.
    Komt er ineens een stel binnen om 15.50 dat ze ook om 16.00 de afspraak hadden. Had hij de onze nogineens genoteerd in zijn agenda met 100 post-it blaadjes.

    Werden naar binnen geroepen in een heel klein kamertje. Hup liggen, dvd start hij, en daar staat nu de naam op van de vorige echo klant, er staat nu dus "echo van Marion" (naam heb ik uit alle foto's geknipt)
    Echofilm is zonder geluid (bij marita wel) en gaat echt vliegensvlug en gehaast. Word duizelig van het kijken naar het filmpje.

    Hij benoemde alleen het geslacht, verder niks , geen 1 orgaan,en was erg verstrooid en er niet met z'n hoofd bij. 11 minuten stonden we buiten.
    Is echt lopende band werk en geen mensenwerk meer

    Voor ons was een vrouw die 4D HD liet doen en was binnen 15 minuten ook weer buiten

    Nee, voor mij geen Jan Koning meer
     
  9. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

  10. mamavan5bengels

    mamavan5bengels Fanatiek lid

    21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hmmm dan zie ik er ook vanaf!

    Lopende bandwerk vind ik met echo's maken niet kunnen. Zou mij een zeer slecht gevoel geven.

    Bedankt voor de info!
     
  11. Yvon1893

    Yvon1893 Fanatiek lid

    24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik ben vanochtend in Lommel geweest, ik heb ook maatje 46 en het beeld was super.
    Ik ben 13 weken zwanger. Ze ging eerst naar het geslacht kijken en pas toen ze het drie keer 100% zeker zag vertelde ze het. Ze gaf duidelijke uitleg waarom hoe en wat. Ook het verschil tussen meisje en jongen legde ze goed uit.
    Ze liet de bleoddoorstroming van de navelstreng zien. En legde alles duidelijk uit wat ze zag. Kort om een woord lof.
    Als ik een minpuntje moet geven was dat er een ontzettende honden lucht binnen hing. Maar zodra d echo begon overheerste de vreugde de lucht :)
    Ik zeg doen :)
     
  12. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hier ook slechte ervaring met jan koning. vond hem helemaal niet vriendelijk en had geen eens een fatsoenlijke foto van t geslacht waar we voor kwamen.. :( nooit meer voor mij.
     
  13. moederlief

    moederlief Actief lid

    15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan 1 september naar lommel 150 kilometer rijden voor ons!
    We hebben het er graag voor over jan koning hoor ik meer over met geduld en klantvriendelijkheid dat is voor mijn al een reden om niet te gaan het zijn geen paar verhalen wat wij gehoort hebben!
    Ondanks dat ieder voor zich natuurlijk!
    Wij gaan naar lommel!
     
  14. mamsie1989

    mamsie1989 Actief lid

    17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Voor mij is het ook heel ver rijden.. Meer dan 100 kilometer, vandaar dat ik ook echt kwaliteit wil! En klantvriendelijkheid vind ik ook heellll belangrijk. Ik vind het super dat je voor een kort consult van 35 euro toch nog 10 minuten (of meer als je baby niet meewerkt) krijgt :D .

    Voor de dames die in de buurt van Leiderdorp wonen (of voor de dames die het niet erg vinden om ver te rijden) raad ik je ook eens aan om op de site van Echopraktijk De Linde te kijken. Helaas is dat voor mij nog verder dan Belgie, maar anders was ik daar over een paar weken ook wel heen gegaan, want 55 euro voor 45 minuten inclusief dvd,usb stick ennn foto's vind ik dus eeeecht niet duur. Ach.. Wie weet lukt het me om een paar weekjes te sparen en dan alsnog te gaan hahaha :D

    Maar lieve dames, zijn er ook meer nog tussen bij wie Marita het met 13 weken goed had :D ?
     
  15. Ronja

    Ronja Actief lid

    8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Hier 13 weken en 4 dagen. En ze had het goed. :) We hadden nooit verwacht dat het geslacht al zichtbaar zou zijn. Wilden gewoon een echo. Maar ze vroeg of we het wilden weten. Graag! En nu is het nog steeds een jongetje!
     
  16. Ctje1987

    Ctje1987 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben volgende week een echo in Lommel. Super veel zin in. Ik heb ook voor haar gekozen na veel positieve reacties gelezen te hebben.
    Ik kan niet wachten! :) Ook voor ons is het ver rijden (1u45min) maar we hebben het er voor over! :)
    Veel plezier alvast! X
     
  17. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Veel plezier alle dames!!!
     
  18. mamsie1989

    mamsie1989 Actief lid

    17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Met het plezier hebben komt het zeker wel goed :D thaaankkkss :D ! Up up, kom op zijn er nog meer dames met ervaringen :D ? Ben oh zo nieuwschierig :p
     
  19. Cloe25

    Cloe25 Lid

    29 jan 2012
    89
    1
    0
    Toch nog even nieuwsgierig.. Wat vertelde zij precies over het verschil tussen jongens en meisjes dat zichtbaar is op termijn van 13, 14 weken?

    Gr. Cloe
     
  20. CindyW

    CindyW Lid

    30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Nou, ik ben om.. het is een uur rijden maar ik ga een afspraak maken bij echobaby voor over een week of 3. :)
     

Deel Deze Pagina