ervaring met borstvergroting

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    Ik zit hierover na te denken........en probeer er van alles over te lezen....

    Maar....

    Waar wat is het beste....zoutwater of siliconen...
    Wat zijn ongeveer de kosten....
    Waar zijn jullie geweest en wat was je ervaring...
    Hoelang heb je last gehad....
    Ben je tevreden.....


    Kortom...vertel me jullie ervaringen en waar moet ik op letten!
     
  2. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Ik heb geen zoutwater en ook geen siliconen.
    Maar een gel deze heeft een vaste vorm en dr kon volgens de plastisch chirugh in geknipt worden bij wijze van.
    Mij heeft t niks gekost kreeg t vergoed door het ziekenfonds gaat ook maar om 1 borst.
    Ik heb maar 4 dagen echt last gehad en tis wel een tijdje gevoelig geweest.

    en het is gewoon in het ziekenhuis gebeurd dus geen kliniek
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief

    Hey meid,

    Ah dat bestaat dus ook nog.....maar een borst...mag ik vragen waarom? Mag ook via pb hoor...

    Ja je kunt in het zk of een privekliniek meen ik gelezen te hebben
     
  4. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Nou ik had bijna 2 cupmaten verschil en dat werd met 16/17 jaar steeds erger begin zag je er weinig van maar toen ik net 17 was zag je het zelfs als ik een tshirt aan had.
    En voelde me er heel erg onzeker onder. Had altijd het gevoel dat mensen dáárom naar mij keken.
    Ben toen naar de huisarts gegaan die heeft me doorgestuurd naar de plastisch chirurg en die had het over een aandoening waar ik nu de naam niet meer van weet whaha en heeft toen een verzoek ingediend bij mijn verzekeraar en die ging gelukkig akkoord :D
    En nu loop ik gelijk whahahaha
     
  5. Done

    Done Fanatiek lid

    5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier het zelfde als Alessandro.

    Ik had een groot verschil en het werd toen vergoed door de ziekenfond omdat het maar om 1 borst ging en het is in het ziekenhuis gedaan.

    Ik heb 1 dag goed pijn gehad maar echt niet zo als je in die vage programma's ziet "het voelde alsof ik aangereden was door een vrachtwagen" nee eerder het voelde alsof iemand flink heeft lopen vroeten in mijn borstkas :p maar echt ik vond het voelen alsof je er een flinke harde klap op had gekregen zeg maar.

    Ik heb wel een flinke tijd last gehad van de snede en heb een groot litteken eraan overgehouden omdat we er pas na een aantal dagen achter kwamen (mja sorry...toen het pus eruit liep) dat ik allergisch ben voor de pleisters die ik mee had gekregen om de compressen vast te plakken en zo was dus de insicie gaan onsteken .

    Over het resultaat ben ik opzich best te vreden,je merkt wel met liggen op die kant dat er iets in je borst zit in het begin maar dat went en verandert na verloop van tijd (nee was geen incapselen bij mij).
    Verder vind ik er vrij weinig anders aan voelen qua het gevoel van de andere borst maar ik heb een behoorlijke voorgevel (na de eerste zwangerschap van D naar F gegroeit...maar groeit gelukkig niet meer nu ookniet nu ik weer zwanger ben).
    Mijn man vind het ook niet veel anders voelen trouwens.

    Tip draag echt lang genoeg die sport bh's en stevige bh's want dit voelt stukken beter aan vond ik zelf.
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    Voelt het een beetje als stuwing? Tenminste als je ooit bv hebt gegeven weet je dat pas hahahaha....

    Ik ben zo bang voor een narcose!

    Wat erg voor jullie dat verschil en wat goed dat jullie geholpen zijn!
     
  7. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Idd die heb ik heeeeel lang gedragen dag en nacht zelfs haha.
    En ook hier meer een beurs gevoel was een beetje een combi van een grote blauwe plek ( zo een die echt zeer doet ) En flinke spierpijn.
    Bij mij voel je het ook bijna niet en je ziet het alleen als ik lig de een blijft ietsje beter liggen als de ander hahaha.
     
  8. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Nee ik vond stuwing erger hahaha
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    Trouwens ik lees dat je moet denken aan vervanging rond de 10/15 jaar erna? Maar ik lees ook weer dat ze levenslang zijn ....


    hahaha moet wel een beete lachen om een borst rechtop en de ander niet...sorry.....
     
  10. Alita

    Alita Niet meer actief



    ooooohhhhhhhhh nou dan:D
     
  11. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Die van mij hoeft niet vervangen te worden gelukkig.

    En ja echt recht op blijven staan is een groot woord hoor :D
    Hij zakt wel mee als ik lig maar niet zo erg als die ander :D
    Iemand die het niet weet zou het ook niet zien zeg maar.
     
  12. Done

    Done Fanatiek lid

    5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Nee stuwing ken ik niet...sorry

    Moet wel zeggen dat mijn tepels niet verplaatst zijn dus bv wel mogelijk was.
    Mijn ene borst staat idd iets meer als ik plat op mijn rug lig al zie je dat natuurlijk alleen als ik geen bh of iets aan heb (slappe bikini's kunnen toch niet met mijn borsten dus daar heb ik geen last van).

    Ik hoef idd niet terug voor een nieuwe tiet zeg maar :p
     
  13. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    o hier moet ik ook nog iets neerzetten, anders kan ik het bericht niet plaatsen haha.
     
  14. Alita

    Alita Niet meer actief

    @Done ja ik wil misschien nog een keer bv geven dus dat is wel een must...

    @Luna1 bedankt voor je antwoorden.....ik heb van mezelf eigenlijk al heel wat maar mijn borsten hangen .. altijd al zo geweest....heel erg vindt ik dat.... ook lijkt het me dan super om eens zonder bh kleren aan te hebben.....dus ze hoeven hier ook niet veel groter maar ik heb dan wel weer zoiets dat als ik het doe wil ik wel het ged doen zeg maar hahahaha
     
  15. Alita

    Alita Niet meer actief

    Hoe ging de narcose bij jullie?
    En de nazorg?

    En moet je rechtop slapen? Want dat heb ik namelijk gehoord :(
     
  16. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    @Cindy, graag gedaan. De narcose ging goed bij mij. Ik had een dagopname in het Heilig hart ziekenhuis in Belgie, waar zij dan voor 1 dag een kamer en operatiekamer tot hun beschikking hebben. Wellicht hebben ze inmiddels zelf een operatiekamer. Ik ben toen gebleven tot de narcose uitgewerkt was en de pijnstillers goed werkten, paar uurtjes later zat ik alweer op de LANGE terugweg in de auto. het was 3 uur rijden voor ons, ik kom gwn uit Nederland.

    Bij mij zijn beide protheses tussen de borstspier geplaatst, misschien kwam daar de pijn vandaan, maar ik heb wel enkele dagen rechtop geslapen, omdat anders gewoon niet ging. Het hoeft niet perse hoor.

    In de zomer vind ik het ook heerlijk om gewoon truitjes zonder bh aan te kunnen, al zijn ze na de 2 zwangerschappen wel wat meer gaan hangen. Ze zijn er wat mij betreft alleen maar mooier op geworden, heel natuurlijk.

    Ik weet niet of ze vervangen moeten worden, dat is iets dat ik me al heel lang afvraag.
     
  17. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Van alle operaties die k heb gehad ( en dat zijn er veel hahaha )
    Was dit samen met mn laatste operatie de geen waar ik wel misselijk van geweest ben maar verder geen last.

    Ik heb 1 nacht in het ziekenhuis moeten blijven maar in het ziekenhuis krijg je een drain en kijken ze naar de hoeveelheid wondvocht ( lekker praatje ) Die je verliest is het weinig mag nje vlot naar huis is het veel moet je langer blijven.

    En ik hoefde niet recht op te slapen hoor kon gewoon liggen maar niet op mn buik hahaha dus ben op mn zij gaan slapen met een kussen er tussen zodat het minder pijn deed.

    Ohh en bij mij zijn ze zo geplaatst zodat ik toch BV kon geven ( al had ik wel te weinig uit beide borsten dus dat kwam niet door de prothese )
     
  18. Alita

    Alita Niet meer actief

    @Luna waarom dan voor belgie gekozen als ik vragen mag? Ik vindt dat dan weer zo eng he.....
    Ja je hebt verschillende manieren he om ze te plaatsen..maar dat is dan iets waar de PC meer over kan zeggen en weet wat beter is voor mij...

    @Alessandro...balen...maar als misselijk zijn alles is he...ben zelf ook niet bang voor de pijn ofzo...maar meer dat er iets foutgaat!
     
  19. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb ongeveer 7 jaar geleden een borstvergroting gehad, puur omdat ik niks had en me daar erg ongelukkig bij voelde!
    Ik zou het zo weer doen ondanks alle pijn, ja moet zeggen dat ik wel ongeveer 6 weken erg veel pijn heb gehad maar dat kwam ook omdat alles bij mij heel strak was en erg uitgerekt moest worden, ze hebben ze bij mij onder de spier geplaatst!
    Heb wel een week rechtop geslapen dat kon gewoon niet anders.
    Ik heb levenslange garantie en tot nu toe nergens last van gehad en het ziet er geweldig uit!
    De kosten waren 4100 euro, veel geld maar dan heb je ook wat, had er ook voor gespaard!
     
  20. Alita

    Alita Niet meer actief

    fijn dat je je nu zo goed voelt meid!
    Waar was jij geweest?

    En tja het kost idd wel wat maar is wel voor de rest van je leven he....en het leven wat je leidt moet je zo aangenaam mogelijk maken toch?
     

Deel Deze Pagina