Doomoo seat, is dat wat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik was op zoek naar een wipstoeltje en zag de Doomoo seat erbij staan.
    Lijkt me wel een leuk, hip ding. (wel drie keer zo duur!)
    Ik zie wel dat ie niet wipt, maar is er een meerwaarde aan?
    Is ie echt fijn?
    Wie heeft hem?
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ideaal, wij hebben beide en gebruiken ze ook beide.
    voordeel vd doomooseat is dat je em langer kunt gebruiken. op een gegeven moment kun je em als zitzak gebruiken voor je dreumes/kleuter.

    Ik zeg als je de kans hebt: doen
     
  3. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb niet het geld voor allebei en zal moeten kiezen....
    Maar lijkt me wel wat ;)
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief

    maar een wipstoel kun je wel iets meer mee, een domoo seat is toch een zitzak of zoiets?
    Wipstoel kun je tenminste bewegen... lijkt mij fijner.
     
  5. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    Wij hebben een wipstoeltje, ideaal ding.. ik persoonlijk vind 110 eurie voor zo;n ding erg duur... hoeveel pampers kun je van 110 eurie kopen.. ja ja als mama denk je daar nu zo over... eerst had ik spijt dat ik geen domoo gekocht had... maar nu.. Misschien kun je het als kado vragen van vrienden.. in het begin als je ukkie er is gebruik je nog geen wipstoeltje ( wel de domoo heb ik me laten vertellen )
     
  6. Kim84

    Kim84 Niet meer actief

    M`n schoonzusje werkt op een kinderdagverblijf, en heeft daar ook van die doomoo seats staan en zij vindt ze helemaal niks. Voornamelijk omdat de baby`s erin hangen en dus scheef gaan zitten/hangen..
    Zij adviseerde ons om een wipstoeltje te nemen.
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier een doomoo, wij hebben geen wipstoeltje en ik heb het ding niet gemist.
    De doomoo is een superding, onze zoon heeft er heel veel plezier van gehad.
    Op dit moment staat hij even op zolder tot mijn zoontje hem als zitzak kan gaan gebruiken.
     
  8. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier allebei gehad..en ik moet zeggen dat ik de doomoo bij oma heb neergezet...en de wipper thuis heb laten staan..
    maar heb ze beide bijna niet gebruikt.. :rolleyes:
    Ze staan nu allebei al een tijd op zolder..
     
  9. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    wij hebben ze allebei en gebruiken ze allebei. Ideaal!
     
  10. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan de doomoo ook gebruiken, volgens vrienden is ie geweldig!
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb wel eens gelezen dat een baby met doomoo en al was omgekiept... bij een erg beweeglijke baby niet zo handig dus. Ik heb alleen een wipper, maar Eva heeft er nauwelijks ingezeten, alleen als ik ging douchen en koken. Maar ik moest altijd goed opletten, ze kiept er vaak bijna mee om. Het handige van een wipper vind ik dat je 'm makkelijk overal naartoe kan slepen.
    De wipper kan je trouwens ook al heel snel gebruiken, gewoon bijna helemaal plat.
     
  12. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    dat is met de doomoo ook
     
  13. inge1983

    inge1983 Bekend lid

    27 jul 2006
    675
    0
    0
    Wij hebben ooke eerst een wipper gehad en hebben hem later weggedaan voor een doomoo.
    Als je het kussen goed opschud en een beetje voorvormt voor je de kleine erin legt, gaat je kindje er echt niet in hangen.
    En ja hij kan idd omvallen, maar dan moeten je kindje wel erg gek doen en met een wipper kunnen ze net zo goed omkiepen als met een doomoo.

    Tja en dan de prijs, ok hij is 3 keer zo duur als een wipper in aanschaf, maar je doet er 10 keer zo lang mee.

    Ik zeg ook als je de kans hebt. . . doen!


    Groetjes Inge
     
  14. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Doomoo is geweldig! Wij hebben 'm van vrienden gekregen (gevraagd ;))...
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.585
    3.477
    113
    Hij ziet er wel heel leuk uit, maar ik kwam een beetje te laat achter het bestaan er van en hij is wel erg prijzig. Maar leuk om als kraamcadeau te vragen of er geld voor bij elkaar te leggen.
     
  16. elsa

    elsa Bekend lid

    14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    wij hebben beiden gehad, maar ik heb de domoo verkocht, ik vond het niks. gelukkig smaken verschillen. maar een wipper vind ik handig, daar kon ik florian een beetje rustig in "wippen" in de domoo hing hij als een zoutzak en raakte hij snel frustie. in de wipper zit hij nu nog wel eens voor de tv :oops: :oops: en daar zit hij veel rechter in dan toen in de domoo seat. wellicht kun je hem lenen van iemand om even uit te proberen? als het iets voro jullie is kun je hem dan alsnog aanschaffen.
     
  17. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Bij ons staat de Domoo op onze lijst... de relax halen we bij als de domoo niet ons ding zou blijken te zijn maar ik hoor er meestal erg positieve dingen van!
     

Deel Deze Pagina