leuk vakantiepark in Nederland of omstreken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door KaChris, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaChris

    KaChris Niet meer actief

    Hallo,

    Wij hebben een vervelende vakantie achter de rug..het huisje dat we geboekt hadden in Duitsland/ Lutzerath, werd omschreven als zeer kindvriendelijk, maar bleek alles behalve dat. Hierdoor hebben we ipv twee weken holiday moeten besluiten na 4 dagen naar huis te gaan. Thijmen kon nog geen tel alleen in de tuin spelen, omdat er een vijver was en de zandbak stond naast een afgrond van twee meter....
    Balen balen balen dus...

    Voor volgend jaar willen we graag een vakantiepark waar voor Thijmen; dan 2 1/2 jaar en onze tweede van 10 maanden een leuke locatie vinden, waar we naartoe op vakantie kunnen. Belgie of Duitsland behoren ook tot de mogelijkheden. Het park moet wel een beetje betaalbaar zijn.
    We zijn gek op fietsen en ook wandelen doen we graag. Het is ook leuk als er in de omgeving wat te doen is.

    Wie o wie heeft er leuke ideeen?

    Ik hoop dat er veel ervaringen zijn...

    Groetjes Karin
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vakantiepark klein vaarwater op Ameland. Huisjes zijn niet specifiek op kleine kinderen ingericht, maar wij hebben het prima gehad met onze drie kids van 4, 2 en 4 maanden.
    Ze hebben er stacaravans, schakelbungalows die wat verouderd zijn, maar de vrijstaande bungalows type riant zijn top.

    Klein zwenbad voor de allerkleinsten.

    Ameland zelf mooi eiland om te fietsen en te wandelen. Voor een prikkie huur je fietsen en fietskarren en kan je heerlijk het eiland rond.
    Ook het strand is overzichtelijk.

    Kwebbel
     
  3. Eendje 567

    Eendje 567 Actief lid

    24 jan 2008
    176
    0
    0
    Wij zijn in maart naar Drenthe geweest park de Lunsbergen in Borger. Erg mooie omgeving, midden in het bos en enorm veel fietspaden. Heel net park, met mooie bungalows (met vaatwasser, want mama wil ook vakantie) en veel speeltuintjes. Oja en niet duur!
     
  4. Eendje 567

    Eendje 567 Actief lid

    24 jan 2008
    176
    0
    0
    vergeet ik nog te melden, het park is van de Roompot
     
  5. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik lees even mee :)
     
  6. gerianne

    gerianne Niet meer actief

    landal gaan wij al jaren naar toe

    deze vind ik het beste met kleine kinderen

    parc sandur wel de kinder bungalow zit hek om de bungalow ligt nl aan water

    rabbithill
    aenerholt
    coldenhove

    dit jaar gaan we hellendoornse berg uitproberen
     
  7. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Als je een niet te duur park wilt, zou je eens kunnen kijken bij marveld recreatie. Daar is ook veel te doen en een leuke omgeving (in de Achterhoek)
     
  8. Tink

    Tink Niet meer actief

    Landal Rabbit Hill inderdaad! Afgelopen meivakantie zijn wij daar ook geweest en dat is prima bevallen. Veel dingen te doen voor kinderen, veel speeltuintjes (binnen en buiten), kinderboerderij etc. En je zit midden op de Veluwe, genoeg in de omgeving te doen dus (Dolfinarium, dierentuinen, Walibi Flevo is ook niet al te ver).

    Parc Sandur is ook leuk, is voor ons al wat langer geleden dus ik weet niet hoe het daar nu is. Je zit daar vlakbij het Noorder Dierenpark in Emmen, erg mooi is dat.
     
  9. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0
    wij zijn in duitsland geweest.....familiepark frankenau, klein park maar onze dochter van 3 vond het geweldig.
     
  10. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Park de Katjeskelder van Roompot, ze hebben daar speciale kinderhuisjes die apart staan met 3/4 huisjes hek om deze 4 heen en speeltuintje in het midden.

    Ze hadden er grote speeltuin, zwembad, kinderdoeclub etc...

    Ik zat er deze zomer met mijn ouders en zusjes in een luxe huisje met grote whirlpool...heb genoten en wij gaan als de kleine er is terug!

    Trouwens er is genoeg in de omgeving te doen! Efteling, Beekse bergen is nog geen 3 kwartier rijden!
     

Deel Deze Pagina