Ervaring Troy bakfiets of Babboe

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door MiekF, 30 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekF

    MiekF Actief lid

    5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, wij willen graag een bakfiets aanschaffen en kwamen het merk Troy tegen. De prijs is aantrekkelijk maar kan niet zoveel vinden over ervaringen, vooral na een langere periode. Hoe zit het bijvoorbeeld met onderhoud, roesten... Wij zouden dan trouwens voor elektrisch gaan. Andere mogelijkheid is Babboe maar kom daar best veel klachten over de kwaliteit tegen?
     
  2. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik heb net een Babboe besteld (city-e). Ik heb ook de troy zien staan, maar de vormgeving van de Babboe vond ik mooier, vooral de regentent bij de Troy (of Vogue) vond ik echt niet mooi. Gaat het bij jou om de driewieler of om de tweewieler? Ik kan je helaas nog niets zeggen over de kwaliteit. Ik heb ook veel mindere reviews gelezen over Babboe en andere goedkopere merken, maar ik ben nog niet klaar om 4000€ uit te geven aan een bakfiets ;). Als ik over een jaartje of twee echt merk dat ik hem zo vaak gebruik dat ik niet meer zonder kan, kan ik nog steeds een duurdere aanschaffen.
     
  3. MiekF

    MiekF Actief lid

    5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie! Ben benieuwd hoe de Babboe je gaat bevallen. Vind bij de Troy de regentent inderdaad ook niet zo mooi, en ook niet praktisch van vorm (te laag). Nog even nadenken...
     

Deel Deze Pagina