Ervaringen cryo terugplaatsing in zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kimmetjuh90, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dag dames, wij mogen deze ronde (eindelijk) aan onze 1e cryo tp beginnen, nu zoek ik ervaring en van andere dames die ook een cryo tp gehad hebben in zwolle :)
    Hoe het in zn werk gaat.. want volgens hun is een lichte ovulatie test ook een positieve test, maar volgensmij klopt dat niet..
    En wat kan ik nog meer verwachten?
    En zijn jullie zwanger geraakt, etc.
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Jawel dat klopt wel. Ze plaatsen dan namelijk je cryo niet gelijk terug, maar je moet die ochtend (van de test) komen voor een echo. Afhankelijk van die uitslag, plan je of nog een echo, of maak je een tp afspraak.


    Ik heb twee cryo tp's gehad in zwolle. 1 voor onze zoon, zeer slechte kwaliteit (2 cellen) niet zwanger.

    En 1 dit jaar maart. Vooraf een pipelle laten doen (net als bij mn zoon) met ovu testen getest en echos gehad om mn eisprong te checken. Na drie echos was ik er klaar voor en prikte de ovitrelle. Drie dagen later de tp, 6 cellig dit keer, matig/voldoende embryo gaven ze aan.
    Tp was op vrijdag, en zondag voelde ik het; ik ben zwanger. Gewacht tot die vrijdag en toen gaan testen, en ja hoor, een streep.
    Die zogenaamd matige embryo spartelt en dartelt nu in mijn buik, en verwachten we over een weekje of 8/9.


    Wat wil je verder weten? :)
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Allereerst; gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Dus jij adviseert eigelijk wel met een licht streepje te bellen? (Ik plas al gauw lichte streepjes wel..)
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dankjewel!


    En ja, ALTIJD het advies van de arts opvolgen. Sommige vrouwen plassen namelijk een licht streepje bij de eisprong, zou knap lullig zijn als je hem dan mist.

    Gewoon bellen. Ik pies ook altijd streepjes. Dat weten ze en toch moet ik bellen. Je krijgt dan een echo en dan gaan ze het monitoren zij het :)
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah oké, dank je! Dan bel ik gewoon bij een licht 2e streepje :)
     

Deel Deze Pagina