Ervaringen Decapeptyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    HAHA.... vet heb ik wel hoor, ga het gewoon proberen!
     
  2. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Vandaag eerste fm gehad. Links zaten er 6, en rechts 5. Ze waren nog net iets kleiner dan 1 cm, dus nog even doorgroeien...
    Hoe gaat het ondertussen met jullie?

    groetjes
     
  3. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd, dat ziet er goed uit zeg! Wanneer moet je weer? Ik gaat het goed, hoofdpijn wordt duidelijk minder nu ik puregon erbij spuit.
     
  4. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Goed nieuws zeg!

    Wanneer verwachten ze de punctie te gaan doen?

    Hier alles oke, geen last van de Gonal F.

    @Linda: Heb in mn buik gespoten... Viel reuze mee, haha! ;)
     
  5. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    zijn jullie trouwens aangekomen tot nu toe?
    Ik was afgevallen, 1 kg. Echt gek! Miss stress ofzo
     
  6. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wanneer ze de punctie verwachten wisten ze nog niet. Ze zeiden dat ik nog even moest doorspuiten om ze goed te laten groeien. Aangekomen ben ik ook niet, ook een beetje efgevallen. Maar ik let wel op men eten en ben beginnen sporten. :)
    Ik spuit ook in men buik, en heb eigenlijk geen pijn bij de prik.
     
  7. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goed zeg Merel! Soms doet de deca wel een beetje pijn vind ik. Ik let ook extra op m'n eten dus vanmorgen ben ook iets lichter. En al dat water en thee drinken zal ook wel meehelpen!
     
  8. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, dat drinken zal het wel zijn!
    Nou ja, liever zo als andersom :)
    Hebh nu 2 keer gespoten, maar voel nu mn eierstokken al goed. Is dat normaal?
     
  9. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
  10. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    zie mezelf dat soort dingen echt niet op internet zetten, haha! Maar er staan ook filmpjes van ICSI en IVF op you tube, kwam ik net achter.
    (voor het geval er iemand interesse heeft om het allemaal nog eens te bekijken)
     
  11. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel ben eigenlijk wel blij dat je het zegt want ik voelde m'n eierstokken ook al na twee dagen. Ga straks (ja ik zit op m'werk te internetten) ff kijken
     
  12. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heb even gekeken hihi, ik doe die naald er nooit zo snel in, doe het altijd heel langzaam, wel grappig om te zien
     
  13. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ik vond het ook grappig. En dan die uitleg erbij...

    Hier verder alle prima hoor, met jullie ook?

    Heb alleen gisteren 2 wijntjes op en ik heb echt bizarre hoofdpijn. Is echt een slechte combinatie met de hormonen!
     
  14. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Is idd wel grappig om iemand dat te zien doen. :) Maar ik doe de naald er toch niet zo snel in hoor!
    Ik heb vanaf vanmorgen ook wat krampjas, lijkt een beetje op ongi krampjes. Hoop dat het is omdat men eitjes goed aan het groeien zijn. :D
    Verder alles oké hier, zit met wat spanning te wachten op men fm van maandeg.
    En hoe gaat het bij jullie? Ook aan het aftellen voor de fm?

    groetjes
     
  15. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, dinsdag voor de 1e echo, ben benieuwd. Ik heb nu weer het idee dat er er niet zo veel gebeurd in mn buik. Miss niet te veel over nadenken!

    Spannend dat we bijna allemaal tegelijk voor de echo moeten! Bnen benieuwd hoe het bij jullie is!
     
  16. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier een heen en weer van zorgen maken en weer goed moed hebben: ik heb nu echt constant een soort van ongi krampen en sinds vrijdag ook veel steekjes in mijn zij. Ik herken die steekjes wel van het eerdere spuiten maar aangezien ik jullie daar niet echt over hoor maak ik me wel zorgen dat ik 'te veel' reageer, morgen weten we meer pppfff. Oja en als ik echt een maaltijd eet, krijg ik daarna ook last van mijn buik.
     
  17. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Nog even volhouden hoor! Morgen weet je meer. Maar ik begrijp je heel goed! Ik voel nu helemaal niks en tegen de avond heb ik altijd het idee dat ik mn eierstokken voel. misschien verbeeld ik het me ook wel, geen idee!
     
  18. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    dames!
    Succes vandaag, ben benieuwd!
     
  19. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hier nog steeds 11, maar ze zijn al wel wat gegroeid. Gyn dacht nog tot het einde van de week ergens, maar het fertiliteitscentrum moet nog bellen deze namiddag.
    En Linda, weet jij al iets?
    Merel, morgen is het jou dagje!

    Groetjes, Timonneke
     
  20. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Yes, hier goed nieuws! Rond de 10 follikels zowel links als rechts (dus 20), sommigen rond de 10 mm. Het was een geod echobeeld zei de arts!

    De assistent heeft net gebeld, de uitslag van het bloed kwam overeen met de echo dus ik moet door blijven spuiten met dezelfde dosis. Donderdag weer voor controle.

    Spannend hè maar nu ben ik wel wat positiever! Oja en ik heb ook een nieuwe spuitpen gekregen omdat ik zei dat ik vond die andere raar deed en er een klein barstje in zit.

    Ben best wel happy!
     

Deel Deze Pagina