Ervaringen Decapeptyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Super Timoneke! Hoe groot waren ze nu, zijn ze bij jou ook verdeeld over de twee eierstokken? Ben benieuwd wat je vanmiddag hoort. Nou merel zet 'm op morgen, ik duim ook voor jou!
     
  2. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wow Linda, wat goed! 20, das bijna het dubbel van mij! :) Hebben ze bij jou al een idee van de punctie?
    Ik heb er 6 links en 5 rechts. De grootste waren 18 à 19 mm, de kleinste 10 à 11mm, de rest zat ertussen.
    Hoeveel ik moet spuiten hoor ik deze namiddag.
     
  3. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dat komt door de pco zei mijn arts, het is ook nog niet zeker of ze allemaal 'mee gaan doen' dus misschien groeien ze niet allemaal door. Nouja vandaar dus mijn klachten. Wauw dat ziet er goed uit zeg bij jou! Dan komt de punctie echt dichtbij! Daarover kunnen ze bij mij hopelijk donderdag wat meer zeggen.
     
  4. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik hoop het, want ik begin het wat beu te worden. Hopelijk is niet alle moeite voor niks geweest, maar ja, das afwachten...
    Nu ben je toch wat gerustgesteld, nu je weet dat alles oké is.
    Succes nog!
     
  5. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Dames,

    Nu krijg ik de zenuwen, van jullie goede nieuws! Haha!Pfff, die punctie komt nu erg dichtbij he!
    Maar goed we gaan er voor, denk dat we misschien alle drie wel rond het weekend zitten voor de punctie!
    En samen in de wachtweken!
    Dat vind ik wel fijn, moet ik zeggen!
     
  6. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Idd, kunnen we samen aftellen. :)
    Merel, veel succes morgen, en laat vlug iets weten!
    Ik ga werken nu!

    liefs, Timonneke
     
  7. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gezellig met z'n drietjes!
     
  8. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Succes merel morgen!
     
  9. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden, dank jullie wel!

    Zit nog even het eea door te lezen en krijg nu opeens de zenuwen! Ben zo bang dat er straks eitjes zijn maar geen zaad! PFf!

    Nou ja, we blijven maar positief! Laat het jullie morgen gelijk weten!

    x
     
  10. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi Merel, succes vandaag! Laat vlug iets weten!
    Linda, hoe gaat het intussen met jou?
    Hier wat meer last van men buik, broek dichtden doet al pijn. :(
    Dan maar lekker losse trainingsbroek aangetrokken. :)

    Groetjes, Timonneke
     
  11. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    hoi meiden
    vreemd gevoel he, zo'n volle buik?Jullie zijn nu een stel broedkipjes.Ik weet nog wel dat het er op de echo echt apart uitzag.Net 2 volle druiventrossen haha.En inderdaad, heeel veel drinken, zeker na de punctie.
    Ik wilde jullie een tipje meegeven, ik ben nu nl met iui bezig en moet ook spuiten.
    Als je 5 minuten een ijsje in verpakking op je buik legt voel je helemaal niks van het prikken.Ik ben hartstikke slank, nauwelijks vet op m'n buik te vinden en ik voel hierdoor helemaal niks.
    Heel veel succes met deze poging meiden, hoop dat het meteen raak is!
     
  12. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Dank je voor de tips Zara. Jij ook veel succes!
    Ben je nu ook bezig met je spuitjes?
     
  13. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen!

    Nou, heb 6 eitjes. 2 links en 4 rechts. Ze zijn tussen de 10 en 11,5 mm.
    Ben best opgelucht!
    Volgens de gyn zag alles er heel mooi uit. Het waren er niet te weinig zei hij, ze groeien allemaal mooi gelijk en de rest zag er ook goed uit.

    Ben de hele tijd zo bang geweest voor overstimulatie dat ik nu blij ben dat ik niet zo ontzettend veel eitjes heb.

    Op naar de volgende echo!

    Zara, bedankt voor je tips! Het spuiten vind ik echt een makkie! Voor de behandeling zag ik daar heel erg tegen op en nu gaat het gewoon tussen het koken etc door, hup prik en klaar! Als een volleerde junkie!
     
  14. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi Merel, wat goed zeg! Wanneer moet je terug voor een fm?
    Alle stress voor niks geweest; :)
     
  15. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    zaterdag gaan ze weer meten!
    Ben zo blij dat de punctie na het weekend valt!
     
  16. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel van harte gefeliciteerd, bij mij zei de arts idd ook dat het goed was dat ze allemaal een beetje gelijk groot waren. Wauw misschien dus beide volgende week wel een punctie! We wisselen elkaar echt af he, morgen timmoneke weer en ik donderdag.

    Bedankt voor de tip zara, nu na bijna 4 weken begint mijn huid ook wel wat gevoelig te worden, heb nauwelijks blauwe plekjes maar toch.

    Hier nog steeds bruikkrampen en rugpijn en af en toe steken maar nu maak ik me er gelukkig niet meer zo druk om. Natuurlijk kan het nog steeds mis gaan, ik had er tenslotte best veel, maar ik ben er nu wel minder bang voor.

    @Merel ik neem toch aan dat je man/vriend ook getest is? Vanwege je angst over zaadjes......

    Nou meiden laat die eitjes maar groeien!
     
  17. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    excuses jullie gaan voor ICSI nu snap ik het!
     
  18. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Haha, ja. Mijn vriend heeft zich in het verleden laten steriliseren. Na de hersteloperatie 2jr terug hebben we laten testten en bleek het zaad erg slecht te zijn. Ze hebben bij mij toen een kijkoperatie gedaan. Alles was goed. En omdat ik graag eerst een keer IUI wilde proberen hebben we dat gedaan. Maar helaas. Nu dus de ICSI en ik hoop dat dat goed gaat... Vandaar mn angst voor het wegblijven van de 'goede zwemmers'!
     
  19. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Merel, de kans dat je geen icsi zou krijgen is zo ontzettend klein.Dan zou je man/vriend steriel moeten zijn...
    Ik zou me er geen zorgen overmaken.
     
  20. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Ah, excuus ik lees dat je man een hersteloperatie heeft gehad.Maar dan nog, ze hebben maar een paar zaadjes nodig om die eitjes te bevruchten.Lijkt mij sterk dat hij nu steriel zou zijn, maar heb er geen verstand van..
     

Deel Deze Pagina