ervaringen gevraagd voor clear blue digitale testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bos, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dag meiden
    willen jullie mij vetellen wat jullie ervaringen zijn van de digitale testen van clear blue.

    bedankt alvast
     
  2. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb goede ervaringen met de digitale test van clear blue. Je hoeft niet te twijfelen of er nu wel of geen streepje staat, het is duidelijk zwanger of niet zwanger. Ik heb met de digitale test 3 dagen voor mijn nod positief getest.
     
  3. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dank je wel voor je reactie.
    ik weet namelijk niet zo goed wat ik moet geloven. mijn test gaf positief aan 6 dagen voor NOD. en een week na NOD negatief. volgens mijn verloskundige was het al snel misgegaan maar volgens de gyn ben ik nooit zwanger geweest en was de test vals. maar een test geeft toch geen zwanger aan zonder hormonen in je lijf.
    vind het zo gek allemaal
     
  4. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dan was je gewoon zwanger en heb je een rare gyn.. zonder het hcg hormoon krijg je echt geen zwnager... je vlos zal volgens mij wel gelijk hebben hoor.. tis wel gevaarlijk om voor je NOD te testen want het kan dan natuurlijk nog makkelijk mis gaan.. dat gebeurd namelijk bij veel vrouwen best vaak. maar omdat ze dan "gewoon"ongi worden heb je het niet door dat je zwanger was..

    Ik heb goede ervaringen ermee..
     
  5. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    De digitaal was bij mij negatief terwijl ik wel zwanger was, had met de gewone CB wel positief getest.

    Enne zelfs ik heb een keer vals positief getest met clear blue, en ik ben echt niet zwanger geweest toen ;)
    Volgens de gyn heb ik een bepaald eiwit waarop een test kan reageren.
     
  6. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat dacht ik ook.
    ik zal ook niet meer testen voor mijn NOD daar heb ik wel van geleerd.
    bedankt voor je reactie
     
  7. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zijn er nog meer mensen met ervaringen?
     
  8. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nou, hier gewoon net zo'n groot vraagteken als jij:

    Gister test gedaan, zei "niet zwanger", maar vanmorgen lag ie nog op de wasbak, zie ik een streepje...
    Vanmiddag dus getest, zegt ie weer "niet zwanger", maar als ik de stick uit dat apparaat haal, zie ik wel hééééél licht een tweede streepje. Hmmm, heb weken geleden ook een test gedaan, omdat ik toen even dacht door de pil heen zwanger te kunnen zijn geworden en toen zag ik dat 2e streepje echt niet.

    maar ja, wie houd ik voor de gek, alleen mezelf denk ik....

    Bij mijn vorige zwangerschap was de matcare negatief, maar de cb digi "zwanger", dus ik dacht nu ook een goede koop te hebben, whahaha, dus ik hou mezelf vast voor de gek en word vast vannacht of morgen een keer ongesteld....

    Maar jouw gyn en ha moeten maar eens samen gaan praten ;)
     
  9. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey dank je wel.
    ik zag ook toen ik ze eruit haalde een tweede streep maar had ergens gelezen dat dat altijd zo is bij die testen maar uit jou verhaal begrijp ik dus dat dat niet altijd het geval is (heb er de vorige keren niet op gelet)
    bedankt in ieder geval. ik hoor voornamelijk toch alleen maar positieve verhalen dus denk dat ik ze toch maar blijf gebruiken.
     
  10. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Wat heeft je gyn onderzocht dan, inwendig? en de vk, heeft die iets onderzocht? Ben wel benieuwd waaruit ze die conclusies trokken eigenlijk.....
    en was je ongesteld, die 6 dagen na je NOD? of kwam dat pas daarna?

    Hier al de hele dag, en de vier dagen hiervoor, ongipijn in mijn buik, bleeehhh, nooit gehad, meestal wordt ik op zondag om 15 uur ongesteld. Dat gebeurde ook twee jaar terug, toen ik nog niet zwanger was van mijn dochter maar wel zonder pil leefde....dan tegen 14 uur buikpijn en een uur later, bingo. En nu....zucht....

    Nou ja, zou houden we elkaar lekker bezig, inclusief de cb testen :)
     
  11. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou dat is een heel verhaal.
    ik had 6 dagen voor mijn NOD (op dinsdag) een positieve test.
    een week later op woensdag (Een dag na mijn NOD) kon ik terecht bij de vk omdat ze dacht dat ik dan misschien al langer zwanger was (9 weken). dus wij vol goede moed ernaar toe. echo niks te zien.dat was een tegen valler, maar misschien was het wel heel pril (3 weken) en moesten we even een week wachten. de zondag (5 dagen overtijd) nadat we bij de verloskundige waren geweest heb ik voor de zekerheid nog een test gedaan die was negatief. de donderdag erop (9 dagen overtijd) weer vaar de vk voor een echo en weer niks te zien.
    De vk dacht dat het dan toch al heel vroeg mis was gegaan omdat ik wel een positieve test heb gehad. ik moest voor de zekerheid nog even bloed laten prikken om zeker te weten dat er geen hcg meer in mijn lijf zat.
    Dat zat er niet en dus ben ik volgens de gyn nooit zwanger geweest.
    snap je het een beetje?
     
  12. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    de dag nadat we bij de vk geweest waren ben ik begonnen met bloeden
    (afgelopen vrijdag) ik heb normaal nooit last van mijn menstruatie en nu heb ik 2 dagen voor het bloeden behoorlijk last van mijn buik gehad en de eerste dag van de bloeding ook pijn in mijn buik.
     
  13. Nessy

    Nessy Fanatiek lid

    27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    De CB digi is een goede test.Ik heb nog nooit fout getest
    ermee.Positief is gewoon positief.negatief is of negatief of je
    hebt te weinig hcg in je lijf dat de digi het kan meten.
    Ik heb vertrouwen in de CB digi.Als die bij mij positief is weet
    ik ook zeker dat het zo is.
    Die gyn van jouw ziet ze volgens mij vliegen.
    Ik denk dat je verloskundige gelijk heeft gehad.Lijkt er
    inderdaad op dat het vroeg is fout gegaan.Dat komt zo vaak voor. :(
    Hoop voor je dat het gauw raak is.

    Liefs,
    Nessy
     
  14. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dank je wel voor je reactie nessy
    begon echt te twijfelen aan mijn eigen lichaam. zo raar als een gyn zoiets zegt. je gaat toch gekke dingen in je hoofd halen terwijl mijn lichaam zich toch heel anders voelde deze maand.

    iedereen bedankt voor de reacties
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Op verzoek van TS gesloten.
    Elmo
     
  16. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Op verzoek van ts, een slotje.
     

Deel Deze Pagina