testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vergiet, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ben 5 maanden aan het proberen zwanger te worden van de tweede.
    Ben nu aan het testen met sensitest.
    Heb cyclus van 30 dagen. Ben op dag 9 begonnen te testen en zit nu op dat 17 en nog geen positief streepje te vinden.
    Hoe kan dit, zit ik dan nog te vroeg of is het geldklopperij?.
    Hebben jullie tips/ ervaringen? Hoor ze graag. Wordt er soms beetje depri van.

    Groetjes
     
  2. mamaline

    mamaline Bekend lid

    5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Wat mij betreft geen geldklopperij hoor. Testen van sensitest doen het bij mij altijd perfect (zie m'n album). Misschien toch te vroeg? Pfff, ik hoop dat je je ei nog vindt!

    Suc6
     
  3. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik ben deze maand begonnen met ovutesten van sensitest.. tot nu toe gaat het goed, kan je er meer over vertellen over 5 dagen hoop ik ;)

    HEB je uberhaupt wel een eisprong dan?
     
  4. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Hoop toch wel een eisprong te hebben. Alleen is ie nu ver te zoeken.
    Heb al een dochtertje. Kan een eisprong wegblijven dan?
    En hoe kom ik daar achter.
    Misschien heb ik dit keer wel een megalange cyclus.
    Wordt er zo moe van.
    Wat ik wel heb, misschien herkent iemand dit. Ongeveer 1.5 a 2 weken voor de dag dat ik ongesteld moet worden heb ik een week lang druk/tinteling in mijn borsten en krampen in mijn buik. Dit valt mij al een paar maanden op.

    Fijn om jullie ervarigen ook te lezen, leuk forum. Ben er blij mee.
     
  5. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey

    Bij mij werkt het goed alleen, mijn posistreep is niet donkerder dan controle streep wat bij veel vrouwen wel is...
    Dus als je streep altijd weg of licht is en dan in 1 keer even donker als de c/streep dan is ie ook posi!

    Maar bij mijn zus gaf ie ook nooit een posi streep...dus mss een ander merk, of hij moet nog komen!

    Sucses
     
  6. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Dank je voor je reactie.
    Is je zus wel zwanger geworden dan?
    Ik heb echt geen streep.
    Ga denk ik nu ook maar temperaturen, misschien wordt ik daar iets wijzer van.

    Wil iedereen ook nog heel veel succes wensen met zwanger worden.
     
  7. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    had deze maand ook van sensitest de ovulatie testen de 1e 5 dagen helemaal niks terwijl er op mijn banner stond dat ik kon beginnenn met testen maar met de 6e test(en de laatste) kwam er een licht streepje..dat was gister.. vandaag snel naar de kruitvat gegaan en daar een doosje gehaald en die streep was gelijk zichtbaar maar nog geen piek...(ik hoop dus morgen)
    dus tja ofdat ze nou minder werken of nog geen spoor van vruchtbaar heid te bekenen was... geen idee...

    probeer anders een ander merk tussendoor...
    ik had vorige maand van de apotheek maar die deden (naar mijn idee helemaal niks) ik vind kruitvat tot nu toe het leukste ;)

    en tja had vorige maand ook deze tip gekregen... echt niet plassen en drinken 4 uur lang...

    succes :D
     
  8. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Zal ander merk kopen. Misschien werkt het.

    Wat bedoel je met niet plassen en 4 uur drinken?

    Jij ook heel veel succes
     
  9. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Weet iemand wat de beste tijd is om te testen of moet dit niet uitmaken?
     
  10. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Je moet eigenlijk vier uur lang je plas in houden en niet te veel drinken, dan is je urine gecontreerder.

    Het beste is volgens mij overdag. Ik lees vaak dat je geen ochtendurine moet gebruiken, maar toen ik het toch een keer deed had ik een mega duidelijk test terwijl ik andere rondes alleen maar vage testen had.
     
  11. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Als je niet zeker weet of je een eisprong krijgt, kun je gaan tempen. Zo zie je aan het einde van je cyclus of je je ei hebt gehad :)
     
  12. sunnyke

    sunnyke Actief lid

    20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    Belgiƫ
    Hallo,

    ik was sinds deze maand dadelijk begonnen met ovutests (matcare) omdat mijn eerste cyclus (ontpillen) na 83 dagen moest opgewekt worden en ik nu zeker eens wilde uitvissen of mijn lichaam goed werkt!
    Heb vanaf de 13e dag ovutests gedaan, had er maar 10, en ik zag nooit een streepje, dus ik werd echt weeral mismoedig. Ik dacht: daar gaan we weer, zo'n superlange cyclus... Tot gisteren: toen deed ik mijn laatste (tiende) test, en opeens verscheen er een even donkere streep als de controlestreep! Ik was natuurlijk heel blij, en raar maar waar: een paar uur daarna begon ik krampen en steken te krijgen in mijn rechterlies, en veel meer slijm. Vandaag is de pijn nog aanwezig, maar al een stuk minder dan gisteravond.
    Aangezien mijn tests op zijn, kan ik niet kijken of ik nog steeds "vruchtbaar" ben, of niet. Nu weet ik niet goed of we de kans al gemist hebben, aangezien we pas vanochtend geklust hebben (was 3 dagen geleden)... Weten jullie daar mss een antwoord op?

    Heb trouwens al dadelijk 24 nieuwe tests besteld deze keer, hihi!

    Groetjes!
     
  13. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Ik heb morgen nog een stikkie en dan ben ik er ook doorheen. Zit nu op dag 21.(cyclus 30 dagen en op dag 8 begonnen met testen) En nog m'n ei niet gevonden.

    Weet iemand of het kan dat na een zwangerschap een eisprong weg kan blijven.
    Als je wel ongi wordt, kan er dan geen eisprong zijn?

    4 uur niet plassen is wel een hele opgave, poeh.

    Heerlijk dit forum, wordt er iets rustiger van.

    Toi toi allemaal
     
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Ja, 4 uur niet plassen is idd erg lang. Ik houd meestal in elk geval 3 uur aan. Het kan ook zijn dat je op een verkeerd tijdstip test of dat je idd teveel hebt gedronken. Volgens mij is de kans erg klein dat je geen eisprong hebt als je een regelmatige cyclus hebt. Je zou voor de zekerheid ook kunnen gaan tempen idd.
     
  15. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik zou zeggen even ontpillen!
    dit duurd ongeveer een half jaar gemiddeld...
    of heb je dit al gedaan?

    succes
     
  16. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    Dat allebei niet 4 uur doen .. niet plassen en niet drinken(had het een beetje raar opgeschreven :( )
     
  17. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik vind het ook een verschrikking 4 uur lang niet plassen ga normaal ieder uur!

    mja goed doel...

    bedankt en jij ook succes he!
     
  18. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Hoi Tweeling,

    Heb 13 maanden borstvoeding gegeven bij de eerste en de lichte pil gebruikt die daarbij kan.
    Daarna nog 3 maanden de nuva ring gebruikt.
     
  19. vergiet

    vergiet Lid

    7 aug 2008
    55
    0
    0
    Ja Rox,

    Zo is het, voor het goede doel doen we een boel.
    Ben druk aan het blaastrainen, maar dat valt niet mee.
    Ik ben ook een aardige nathals, dus dat ook maar even minderen.
     
  20. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou het is me gister gelukt 3 uur lang niet plassen en drinken en ik had een hele goede positieve test! :D
     

Deel Deze Pagina