Ervaringen H&M

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nathalie2012, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

    nathalie2012 Fanatiek lid

    5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik ben benieuwd wie haar ervaringen wil delen van babykleertjes van winkelketen H&M. Hoe valt het? Blijft het mooi in de was? Krimpt het erg? Etc.
    Alvast bedankt!
     
  2. doowspenniej

    doowspenniej Actief lid

    7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf kleertjes gekocht bij de h&m en heb ze tweedehands gekregen , vind dat ze erg mooie blijven ook in de was

    vind de maat goed vallen beetje zoals de maten en cm horen zeg maar

    ik ben erg tevreden over h&m babykleertjes
     
  3. jamaila

    jamaila Bekend lid

    27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik vind het over het algemeen prima. Ik heb er ook veel rompers van met lange mouwen. geloof 3 voor 10 euro waren die. Vind ze erg fijn, mooie pasvorm, en die gooi ik gewoon in de droger op fijn programma en blijven prima. Ook de kleertjes die ik ervan heb over het algemeen allemaal prima. krimpt ook niet verder. Heb wel eens een miskoop gehad wellicht maar dat heb ik overal wel eens. maar over het algemeen ben ik zeer tevreden en zeg ik waar voor je geld.
     
  4. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goede ervaringen. De maten kloppen, ze kunnen het lang aan en blijft mooi in de was. Vooral ook de rompers zijn echt een aanrader. Zitten heel goed en slijten niks. En ik was de meeste op 60 graden en in de droger op het katoen programma.
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Integenstelling met mijn ervaring met kleding voor volwassenen van H&M (wat ik gewoon waardeloze kwaliteit vind), ben ik over het algemeen heel tevreden over de kwaliteit van de kleertjes voor babies en kinderen.
     
  6. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier valt de kleding groot. Blijft mooi, goede prijs.
     
  7. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Ook goede ervaringen. De rompers zijn erg fijn. Kleding blijft mooi in de was.
     
  8. Melovekane

    Melovekane Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik vind de kwaliteit erg goed van de kleertjes van de h&m.
    alleen als je een smal kindje hebt kunnen ze nogal breed vallen. De lengte is heel goed.
     
  9. meimamma

    meimamma Fanatiek lid

    Hier ook positieve ervaringen met H&M kleertjes. Zitten mooi kwa maat en pasvorm en blijven mooi in de was.
    En verder hebben ze altijd wel super leuke kleertjes!!
     
  10. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind ze een beetje breed en het is afhankelijk van de collectie. Ik vind de kleertjes momenteel spuuglelijk daar :) maar ik heb ook hele leuke (2e hands) dingetjes van H&M!
     
  11. Tamy

    Tamy Actief lid

    22 nov 2010
    181
    0
    0
    Vind ze erg goed. Blijven goed in model en vooral de rompertjes zijn erg fijn. Wij bestellen vaak met korting codes die je gewoon online kan vinden maar bezorging duurt wel lang.
     
  12. nathalie2012

    nathalie2012 Fanatiek lid

    5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wat is lang?
     
  13. kimberly22

    kimberly22 Fanatiek lid

    24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik vind ze mooi blijven in de was, wel een nadeel dat ze groot vallen tot maat 92. vanaf daarna vind ik ze normaal vallen.
    mijn ervaring is dat de bezorging wel ooit 2 weken op zich laat wachten.
     
  14. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Kwaliteit is prima.
    Alleen vind ik alles vrij groot vallen.
    Mijn kinderen zijn smal en dun, en daar broeken van de h&m zakken echt van hun billen.
     
  15. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    Ik vind H&M ook erg ruim vallen, en dan vooral in de breedte.
    Hier heeft het helaas nooit mooi gepast.

    Vind het sowieso meer kleding voor 'erbij'. Ze hebben wel eens een leuk rokje of shirtje, maar ik heb er nooit een hele garderobe gehaald. Vind de modellen en printjes e.d. vaak net niet...
     
  16. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Klopt!! vindt de laatste tijd de collectie's ook niet echt geweldig.
    Vind het zo...uhmm Duits...niet echt modieus.
    Er zitten soms echt leuke dingen tussen, maar zag gisteren bijvoorbeeld echt een walgelijke tuinbroek hangen.
    En verder al die vreselijke truien met beren of eekhoorns erop!
     
  17. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    Dacht al dat ik de enige was, want ook hier in mijn omgeving hoor ik vaak alleen maar enthousiaste verhalen over de H&M. Nou, ik dus niet, haha
     
  18. tetta

    tetta Fanatiek lid

    19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo van de prints zoals Hello Kitty etc maar verder vind ik er vaak leuke kleertjes en de kwaliteit is ook goed. Je moet er alleen niks bestellen...
     
  19. PluizigSpook

    PluizigSpook Actief lid

    28 jan 2012
    450
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind vooral de overslagrompers van H&M erg fijn. Ze zitten goed en zijn lekker zacht. De sokjes in maat 10-12 vond ik ook ideaal toen ons ventje pas geboren was, de rest van de sokjes gleden steeds af. De overige kleertjes zaten ook prima, met uitzondering van de pakjes met voetjes maar dat komt meer omdat zoonlief vrij lange benen heeft.
     
  20. Yotsuba

    Yotsuba Fanatiek lid

    22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ene keer is de collectie onwijs leuk andere keer (nu dus) vind ik het drie keer niks.
    De kleine maten zoals iemand hier eerder zei vallen wat breed en groot. Maar ook wij hebben een smal meidje.

    Kleding blijft over t algemeen lang mooi, sommige kledingstukken krimpen enorm in de droger (wij doen bijna alles in de droger vandaar, das een rrisico dat weten we)

    Sokjes en schoentjes vallen vaak te groot hier, de maillots blijven wel lang mooi!
     

Deel Deze Pagina