tips tegenhouden bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door jerlin, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerlin

    jerlin Actief lid

    20 sep 2007
    378
    0
    0
    hey!

    jullie zullen ook wel denken wat een gek :D
    wie heeft er tips voor mij om de bevalling een paar daagjes tegen te houden.
    morgen is ons zoontje jaig en dan wil ik het liefst niet bevallen natuurlijk
    en we willen nog overstappen naar een ander ziekehuis en daar kunnen we pas dinsdag terecht aangezien we niet tevreden zijn over de gang van zaken in het huidige ziekenhuis. ik moet onder gyn begeleiding beallen ivm eerdere keizersnede :(.

    hoop dat jullie wat leuke tips hebben :D

    groetjes
     
  2. augustus

    augustus Niet meer actief

    Volgensmij doe je er weinig tegen, als je kindje komt dan komt hij/zij ;)

    Lijkt mij trouwens wel makkelijk 2 kids op 1 dag jarig. Maar dat is een ander verhaal ;)
     
  3. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gewoon je benen over elkaar houden! :D

    Nee, denk niet dat je daar iets tegen kunt doen...
     
  4. debbie2007

    debbie2007 Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Adem inhouden? ;)

    Volgens mij zo min mogelijk doen, fysiek.

    Bij mij begonnen de weeen do-middag en vrijdag ochtend moest mijn man echt nog weg, met de auto (hij had een modellenopdracht en vrij-morgen was een laatste fotoshoot gepland).
    Ik heb hem het huis uitgestuurd en zelf helemaal niks gedaan (liep bijna 2wk overtijd en had de dag ervoor nog gordijnen gewassen en dus ook afgehaald en weer opgehangen.... hormonen... hahaha).

    Toen hij weer thuis was ben ik weer dingen gaan doen, en begonnen de weeen door te zetten.

    Het proberen waard misschien, ik denk alleen niet dat je het echt kunt stoppen als de kleine er uit wilt.
     
  5. Danjay

    Danjay Fanatiek lid

    3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    geen ananashart eten, geen bitter lemon, dus eigenlijk alles wat je zou kunnen doen om een bevalling op te wekken moet jij vooral niet doen:D
     
  6. kappiegirl

    kappiegirl Bekend lid

    5 jan 2010
    523
    0
    0
    Op je handen gaan staan als je weeen krijgt misschien werkt de zwaarte kracht tegenstrijdig en blijft de baby een dagje langer zitten?

    Mijn zus en ik zijn ook op de zelfde dag jarig en schelen presies 1jaar en 3uur hebben altijd hele leuke verjaardagen gehad alleen kregen we van bijna iedereen wel het zelfde kadootje toen we kleiner waren dat is dan wel weer een beetje jammer ze zien je dan als 2ling ipv individu maar was wel altijd een knal feest hoor...
    succes met de baby binnen houden...
     
  7. Alita

    Alita Niet meer actief

    hahaha ja wat wil je doen dan...
    Zul je zien dat je kindje morgen wordt geboren..
    Hier was ik op 02 okt uitgeteld en dacht als het maar net op dierendag wordt OF mijn verjaardag. Nou om 23uur 29 sept brak ik mijn vliezen en ze is dus op 30 sept mijn (onze) verjaardag geboren...
     
  8. jerlin

    jerlin Actief lid

    20 sep 2007
    378
    0
    0
    alle fabeltjes zijn te proberen, toch?
    geloof niet dat het morgen gaat gebeuren, tenminste dat gevoel heb ik niet nu.
    ga inderdaad lekker niks doen en hopen dat de kleine zich niet meldt. en anders heb ik pech gehad.

    groetjes
     
  9. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha ik heb helaas geen tips maar ik was er ook zo eentje, alleen iets anders. Ik vond zwanger zijn zo fijn dat ik het liefst tot 42 weken wilde lopen! Ik ben uiteindelijk met 39+4 weken ingeleid v.w hoge bloeddruk.
    Ik heb zelfs nog gevraagt of ze het niet wilde doen :) maar de gyn wilde geen risico lopen..tja dat moesten we ook maar niet doen dan :p
     
  10. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Als het eenmaal echt begint wil je toch alleen maar dat het zo snel mogelijk afgelopen is dus dan is dit niet meer aan de orde ;)
     
  11. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Rust, rust en nog eens rustig zijn. Maar inderdaad, als hij/zij komt hou je het echt niet tegen.
     
  12. brendat

    brendat Bekend lid

    6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Paracetamol helpt!!!!!











    Als je hem stevig tussen je knieen klemt tenminste... :p
     
  13. Mamadaisy

    Mamadaisy Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij mij kwam de bevalling juist op gang toen ik het wat rustiger aan ging doen.
    Maar als je nu nog geen voortekenen hebt dan zou ik me er geloof ik niet druk over maken.
    Anders stuur je de weeën maar naar mij, ben net zo ver als jij en wil nu eigenlijk wel graag bevallen...

    Fijn feest morgen!
     
  14. jerlin

    jerlin Actief lid

    20 sep 2007
    378
    0
    0
    @ mamadaisy, ik stuur de weeen inderdaad wel door dan. moet zeggen heb echt nog geen enkel voorteken op het moment. behalve misselijk van het maagzuur, heb er zelfs van moeten overgven vannacht :(. dus dat is minder fijn.
    ons voorgevoel is dat we weer overtijd gaan en dan kunnen we volgende week nog leuke dingetjes doen met onz grote vent :).

    wel leuk alle reacties van jullie, de meeste willen op het eind alleen maar bevallen en ik vind het wel prima. mag nog wel drie weken blijven zitten :D.

    groetjes
     
  15. Mamadaisy

    Mamadaisy Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik weet niet hoe oud jouw oudste is, maar die van mij is 18 maanden en behoorlijk hard bezig zijn woordenschat uit te bouwen.
    Dit betekent ook veel huilbuien en veel met hem bezig zijn.
    Vind dat best wel zwaar. Zeker omdat ik niet overstroom van de energie nu...
     

Deel Deze Pagina