Ervaringen met GPS Tracker Horloge V2 voor kinderen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LieseLeentje, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wie heeft er ervaring met dit type of een ander type GPS horloge voor kinderen?

    Wij willen er 1 voor onze dochter aanschaffen omdat ze graag als we op de markt staan zelf naar het speelhoekje wil, vanaf aankomend weekend kan ik niet meer altijd met haar meelopen.
     
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik lees mee... ik zoek zo een zelfde horloge maar dan waterdicht.
     
  3. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Heeft niemand een GPS tracker voor hun kind? Ook niet in de vakantie?

    @nan1984 waarom wil jij een waterdichte?
     
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Nu de zomer er aan komt doet mijn zoon regelmatig watergevecht met vriendjes, gaat vissen enz. Allemaal dingen waarbij zo een ding nat kan worden en waarbij ik eigenlijk wil dat hij hem gewoon om heeft.
     
  5. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Nee geen GPS-tracker voor mijn kinderen. Mijn kinderen spelen gewoon zelf buiten, op de camping etc. Ik vind het niet nodig om ze op die manier in de gaten te houden.
     
  6. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Jazeker! En vinden het ideaal! Op die manier hebben ze toch de vrijheid maar kunnen ze ook bellen in geval van nood. Te jong voor een mobiel vonden wij, maar dit is ideaal. Telefoon en GPS ineen!
     
  7. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Sorry dat ik het topic jat. Maar wat nu als engerts die horloges inmiddels herkennen en zorgen dat die ter plekke af gedaan word. Is daar dan ook een beveiliging tegen? Bijv een waarschuwing als er geen hartslag gemeten word?
     
  8. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    er zijn wel horloges die geven een signaal als hij word afgedaan. zoals deze;

    KiGO Watch
     
    DastyQueen en Victoria30 vinden dit leuk.
  9. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Degene die ik dus noem in de titel die geeft een signaal bij afdoen. Bij de bijbehorende app kan je zelfs een afstand invullen zodra het kind daarbuiten gaat krijg je bericht binnen. er zaten aardig wat opties bij en is spatwater dicht.

    Voorheen gingen wij alleen met mijn man en vader mee op de zon en feestdagen openingen maar vanaf aankomend weekend sta ik in een winkel op de markt. ze vroeg of ze dan zelf naar de speelhoek mocht lopen. Waarom weet ik niet maar in ene was ze de weg kwijt en raakte in paniek. Wij zouden een paar minuten later ook die kant op komen en dan doorlopen naar Opa. in de Paniek rende ze de andere kant op en gelukkig zag een bekende haar tot 2x aan toe voorbijkomen en ving dr op en bracht haar terug. Dit en vanwege de "engerds" zaten wij dus aan een GPS te denken.
     
  10. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Welke hebben jullie en wat voor een abonnement hebben jullie erbij?
     
  11. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Oei....welke weet ik niet precies. Moet ik even de link opzoeken. Maar die van ons geeft ook een signaal af als het horloge afgaat. En we hebben geen abonnement maar een prepaid simkaart
     
  12. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Wat ik me af vroeg, gaat gps via internet? Gaat het beltegoed op zo een simkaart dan niet super snel op? En hoe waardeer je die simkaart op? Haal je hem dan uit de smartwatch en doe je hem in een telefoon om op te waarderen en daarna weer terug?
    Ik zat er aan te denken om een duo simkaartje aan te vragen op het telefoonabb. Dat zoon al heeft. Als hij dat horloge om heeft hoeft hij geen telefoon mee te nemen dus dat zal niet storen met elkaar denk ik.
     
  13. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    M'n kinderen hebben nooit zo'n ding gehad.
    Bandje met m'n 06 als we naar een pretpark gingen.

    Geeft het geen schijnveiligheid.
    Stel dat iemand het inderdaad af doet met een kwade wil. Wat doet je dan??
     
  14. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Onze situatie is even anders als een dagje pretpark. Mijn dochter is geen wegloper en houd zeker in parken erg graag onze hand vast en babbelt vol continu.

    Dit vraag ik mij dus ook af.
     
  15. korthakje

    korthakje Nieuw lid

    9 sep 2017
    2
    0
    1
    Op al dit soort vragen kun je het beste even kijken op een internet blog specifiek over dit onderwerp.

    Internet data voor gps horloges is hooguit 30 mb per maand.
    Opwaarderen van de simkaart doe je gewoon online.

    Als je er echt alles wil weten heb ik een tip. met google zoek je op: mijngps horloge
     

Deel Deze Pagina