ervaringen met water doorlopen graag!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marlee16, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik ben nog erg vroeg ( 6 dpo) en ik heb een test gedaan ik kon het niet laten :( Ik kreeg er eerst een soort vlek op, ik heb hem met water door laten lopen en er komt een streepje tevoorschijn..... is dit betrouwbaar???? Het streepje zit op de goede plek maar vind hem te donker voor 6 dpo...ik hoef niet te turen....
    Wat vinden jullie van deze test??? ik twijfel heel erg omdat ik er water door heb laten lopen, kan het dan vals zijn????
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. naatasja

    naatasja Fanatiek lid

    17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ik zie wel een streep maar zou hem persoonlijk als negatief beschouwen, omdat op het eind een ophoping zit. Van het doorlopen van water krijg je geen negatief resultaat wat ik weet. Zal voor de zekerheid een nieuwe test doen
     
  3. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik zie nog steeds een vlek en een half grijs lijntje. Ik zou hem als negatief beschouwen.

    En ik zou je persoonlijk ook aanraden om niet al op 6DPO te testen maar dat is een ander verhaal...
     
  4. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ala je moet gaan kloten met een test is het niet betrouwbaar. Gewoon wachten tot je nod en dan een nieuwe test doen.
     
  5. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik zie wat, maar kan me niet voorstellen dat je met 6dpo al zo'n streep hebt... Ik denk negatief voor nu, geef het nog een paar dagen, je bent echt veel te vroeg... Tussen 3 en 6 dpo gaat het pad innestelen...
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Gemiddeld tussen 5 en 10 dpo pas zelfs ;)
     
    Saskia1984 vindt dit leuk.
  7. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    afgelopen 2 maanden heb ik helaas ook van die tuurstreepjes gehad.. helaas negatief. Hopelijk gewoon nog te vroeg meis e test je over een paar dagen wel positief!
     
  8. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hai meiden hier ben ik weer....OP van de zenuwen! Zo gek...9 dpo heb ik getest nog en toen zag ik iets wat op een streepje leek...maar niet doorslaggevend...Ik was het echt ff zat...nu zit ik op 12 dpo en ik ben al bijna 3 dagen overtijd ( korte lf) maar testen staat me gewoon tegen door dat getuur de afgelopen maanden!!en zo bang voor een teleurstelling. Nu mag ik testen en nu wil ik het niet! ZO STOM!Heb met mijn man afgesproken dat ik morgen nog "bloed" afwacht en dan woensdag ga testen...
     
  9. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Jeetje, wat spannend! Heb je een regelmatige cyclus?
    Ik ga in ieder geval keihard voor je duimen :)
     
  10. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Na mijn miskramen afgelopen jaar heeft de cyclus even moeten bij komen maar afgelopen maanden best regelmatig 24 dagen ik zit nu op 27Dankje voor het duimen vind het zo eng want mocht ik morgen positief testen dan komen de volgende spannende weken; blijft het deze keer zitten?!
     

Deel Deze Pagina