Ervaringen Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja Dushi, die heb ik hier ook in huis liggen. Eén dosis van 1500 IE die ik (indien nodig) op dag 6 na de punctie moet spuiten. Maar dat krijg ik t.z.t. nog te horen.
     
  2. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik kreeg trouwens ook een klein plastic emmertje (met deksel) om de gebruikte spuiten en injectienaalden in te doen. Hebben jullie die wel? Waar laat je anders die naalden?
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja een naaldenemmer hadden wij ook ja.

    Na de tp spuit je normaal gesproken 3x 1.500 IE
     
  4. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ja lastig als je een naaldenfobie hebt :( die overwin je er meteen mee :):)
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    De aller laatste ICSI heeft mijn man alles geinjecteerd. Ik kreeg ze er gewoon letterlijk niet meer in. Bikkel he...hij zou liever zichzelf prikken dan mij. Heb hem eerst verzekerd dat het geen pijn doet (is ook zo in mijn geval, op Pregnyl na).
    Die Pregnyl injecteerde hij dan en ik spoot hem rustig in. Dusse...Ruben was toch nog een beetje teamwork ;)
     
  6. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nadeel van een BAM-er...alles alleen...:(
     
  7. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Gisteravond de Pregnyl gezet, prima gelukt alleen prikte het nadien een beetje. Heb er niet minder om geslapen :) . Nu morgen de punctie nog.....
     
  8. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Veel sterkte Annerie hopelijk gaat alles heel voorspoedig en heb je volgende een tp! Spannend!
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Sens,
    Nou ja, dat kan inderdaad een nadeel zijn ja.
    Soms zijn er moeder, zussen of vriendinnen die het willen doen. Of de ha-praktijk.
    Mijn zus wilde het ook wel komen doen maar manlief durfde gelukkig ;)
     
  10. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Dank je, ik hoop het ook :) !
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel succes met de punctie morgen Annerie (ik had over je bericht heen gelezen).
    Zet hem op!
     
  12. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Haha nee heb geen contact met mijn zus...en ik zie mijn ouders het nog niet doen ;) (zij waren in 1e instantie fel tegen mijn beslissing om zo zwanger te worden). Ik had/heb wel uitwijk...mijn buurvrouwtje heeft ook IVF gedaan bij de 2e en een andere buurjongen spuit voor suiker dus die is het ook gewend om te darten haha.

    @annerie: ik zag dat mijn zin niet af was ik bedoelde natuurlijk volgende week een tp...:smile: Nogmaals sterkte morgen!
     
  13. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    He meiden ;)
    Ik vroeg me af, tot hoe lang de zwanger verschijnselen van de Pregnyl blijven?
    Is dat helemaal tot de NOD?
    De vorige 3 IUI's had ik helemaal nergens last van vandaar.. :(
    Nu heb ik zo hier en daar wat kwaaltjes, heel vervelend..
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Soms blijven de verschijnselen....en ben je ZWANGER!

    Ik weet het eigenlijk niet.
    Ik heb van de 7x ICSI, 3x een tp gehad.
    2x een vroege mk (dus de verschijnselen konden kloppen) en de 3e keer bleef ik zwanger.

    Het kan ook maar zo elke keer anders uitpakken...er is gewoon niks van te zeggen.
    Ik kan me voorstellen dat je nu exta hoop hebt!
     
  15. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Dank je voor je berichtje Elmo ;)

    Ik vind het gewoon een beetje vervelend, helemaal omdat ik er de eerste 3 IUI's helemaal geen last van heb gehad, ging echt , om niet te ze zeggen, perfect.
    Nu heb ik sinds vandaag ongi krampen in mijn buik en mijn borsten zijn zo pijnlijk :( Jakkes...

    Ik blijf mezelf lekker zeggen dat het door de Pregnyl komt , dan kan het altijd nog meevallen ;)
     
  16. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, je kan dat heel hard tegen jezelf zeggen...maar ook ik weet wat dat stemmetje in je hoofd net even harder zegt: "zou het dan toch..."

    Heel veel succes met afwachten..grrrrr

    Elmo
     
  17. Srb

    Srb Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ben niet alleen, maar ik heb wel altijd alleen gespoten, mijn lief durfde niet eens in de buurt te komen :) Ach ja, ze hield mijn hand vast tijdens de iui. Telt ook als teamwork toch?

    Ik had wel een naaldenemmertje ja. Bij iui 5 was hij overvol, dus toen heb ik hem ingeleverd bij de apotheek. Toen kreeg ik gratis een nieuwe. En die is nu zo goed als leeg gebleven. Een nieuw begin, en succes :)
     
  18. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    De punctie was ver-schrik-ke-lijk. Nog nooit in mijn leven zoveel pijn gevoeld. De tranen rolden over m'n wangen, jeetje mina wat erg zeg. Na mijn punctie hoorde ik een vrouw vreselijk gillen, de hele wachtkamer was in shock :rolleyes: .

    Gelukkig is er een mooi embryo ontstaan waar we heeel erg blij mee zijn, deze wordt morgen teruggeplaatst!
     
  19. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Oh wat vreselijk Annerie :(
    Jammer dat je zoveel pijn hebt moeten lijden, ik heb diep respect voor alle dames die zo'n punctie moeten ondergaan...
    Nu gaan we met vingers en tenen duimen dan maar, dat er maar een mooi beebje uit voortkomt ;)

    Hier nog immer erg pijnlijke borsten (vooral aan de zijkanten) vind het oervervelend worden nu :(
     
  20. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik heb het er graag (nou ja graag haha) voor over gehad hoor WickedWitchy....!
     

Deel Deze Pagina