Ervaringen Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Even een vraag:
    Ik heb 4 dagen geleden ( 7 dagen voor NOD) een test gedaan en deze was , uiteraard, negatief.
    Betekent dat dat de Pregnyl dan ook uit mijn lijf is?
    Want de HCG van de Pregnyl zou dan een posi test geven neem ik aan?
    Ik heb getest omdat ik dacht daarmee te kunnen zien of de Pregnyl uit mijn lichaam was maar twijfel nog.
    Iemand hier ervaring mee?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dat denk ik wel ja!
    Anders zou hij (vaag) positief moeten zijn...
    Elmo
     
  3. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ah dank je wel Elmo :D
    Dat dacht ik al, vond het eigenlijk knap gevonden van mezelf haha ;)
    Wat worden we vindingrijk met z'n allen zo :)
     
  4. veertje23

    veertje23 Actief lid

    2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik vond het engste de ampullen breken haha. En terecht want had allemaal glas in me vingers zitten terwijl ik echt op het zwarte stipje breekte.
     
  5. Jo1978

    Jo1978 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ja Veertje, dat vond ik ook zo moeilijk. Ze hebben mij in het ziekenhuis ook niet uitgelegd hoe dat moet, dus ik heb 'm ook gebroken op het zwarte puntje. Ik heb 'm alleen in een theedoek gebroken, want ik was ook bang dat ik allemaal glas in mijn vingers zou krijgen. Hoe doen anderen dat? Ben erg benieuwd...
    Als je niet uitkijkt heb je toch ook allemaal glas in de ampulletjes en dus dan in je spuit, of niet?

    groetjes Jo
     
  6. Wij hebben tijdens de spuitinstructie ook een plastic dopje gekregen om de ampullen makkelijk te kunnnen breken. Ze vertelde me ook dat je niet echt zorgen moet maken over het glas wat in de vloeistof kan komen. De vloeistof wordt gefilterd voordat het in de spuit terecht komt.

    Ik ben nu nog bezig met puregon, vrijdag heb ik de echo, dus ik hoop volgende week IUI en dan dus ook de Pregnyl injectie.
     
  7. Erikaatje

    Erikaatje Actief lid

    20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ha!

    Las op je site dat het je ooit een beetje lastig uitkwam om op het juiste tijdstip te prikken. Maar volgens mij is het helemaal niet zo erg als je een keer een uurtje eerder op later spuit. Zelf nam ik hem ook wel eens mee en deed het even op de toilet, ging prima!
    Succes en hopelijk heb je snel resultaat. Tja en die buisjes van pregnyl zijn zo onhandig, wie heeft dat nu weer bedacht!?

    Groetjes Erika
     
  8. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    met die buisjes heb ik geen last hoor
    pak een stukje keukenrol en klaar is kees
    zo is het mij ook uitgelegd

    de werking vind ik veel erger bah
     
  9. Erikaatje

    Erikaatje Actief lid

    20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik tril altijd een beetje van de spanning, denk dat ik het daarom zo onhandig vind. Ben ook zo bang dat ze omvallen. Jullie horen het, ben een echte kluns!
     

Deel Deze Pagina