ervaringen sonja bakker dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door lievemama19, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik vind het zo´n nadeel dat er alleen maar hollandse kost in staat bijna...Ik eet dat bijna nooit en SB elke week wel een paar keer. Niks voor mij dus... Ik heb gewoon een zeeuwsmeisjes dieet bedacht en ben inmiddels 8 kilo kwijt (wel langzaam ivm de bv maar toch..)
     
  2. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    wat houd dat zeeuwsmeisje dieet in?
     
  3. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    wat houdt je dieet in dan? Ik heb wel vaker goeie verhalen gehoord over accupunctuur.

    Ik moet nog 7kg kwijt van de 17kgs :( ik sport 3 keer per week en snoep zo min mogelijk doordeweeks. Ik eet wel gewoon, geen dieet of zo. Drink veel water, eet fruit en groente. Maar het allerbelangrijkste ik verhonger mezelf niet. Ik eet ook veel eiwitten ivm sporten.
     
  4. DP75

    DP75 Lid

    13 aug 2007
    18
    0
    0
    Amstelveen
    Hoi Bibiche,

    Bij de eerste sessie wordt je gewogen, niet alleen je gewicht maar ook het vet rondom je organen, je vetpercentage en je vochtgehalte worden gemeten en uiteraard wordt je BMI bepaald.

    Als de naaldjes geplaatst zijn mag je de eerste 2 dagen alleen maar biogarde yoghurt eten eventueel bij heel erge honger een gekookt ei. Dit is om je lever te reinigen en klaar te maken voor het afbreken van de vetten, dus het afvallen.

    Daarna is het de eerste week 's morgens en 's middags biogarde yoghurt en 's avonds 400 gram groente, 75 gram vlees of 100 gram vis en 2 afgekoelde gekoote aardappels of 45 gram zilvervliesrijst. De 2e week mag je fruit toevoegen. Niet meer dan 3 stuks per dag en mag je ongebrande noten, avocado of olijven als tussendoortje.
    En uiteraard minimaal 2 liter water drinken.

    Na de 2e week mag je wat meer eten alleen brood is de eerste weken taboe omdat hier heel erg veel suikers en koolhydraten in zitten wat dus dik makers zijn evenals aardappel producten. En 's morgens begin je altijd met biogarde yoghurt.

    En de naaldjes worden na 2 weken vervangen door nieuwe en worden uiteraard alle metingen weer gedaan. De naaldjes geven je een hele goede ondersteuning bij het afvallen. Het verminderd je hongergevoel en je blijft energieker.

    Dit is even in het kort wat het dieet inhoud. Ik heb er zelf heel erg veel baat bij en ik moet zeggen dat ik me niet elke dag strikt aan het dieet houdt. Vooral 's avonds probeer ik wel gewoon mee te eten en let ik overdag wat meer op wat ik eet.

    groetjes,
    Diana
     
  5. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Pff krijg nu al honger :)
    Maar wel fijn dat het voor je werkt.
     
  6. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Haha ik heb zojuist het boek "zomerslank" gewonnen van sonja! (door een code op een frietzak) Zou ik dit als een teken moeten zien haha?
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sonja bakker dieet is een verantwoord dieet kan me niet voorstellen dat je tante het daardoor aan haar hart kreeg. moet je kjken hoeveel mensen dat dieet doen als het daadwerkelijk daardoor kwam dan zouden veel meer mensen dat moeten hebben en dan was dat vast wel al op tv geweest. ik volg het nu zelf en het is gewoon gezondeten alleen wat minder als normaal, maar nog heb je er voldoende aan.
     
  8. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik ben nu net een week bezig en 2 kg kwijt!
     
  9. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Je kan ook vervangende producten kopen, bijvoorbeeld eigen merk en heel veel bij de Aldi inslaan, hihi! Hebben ze ook drinkontbijt en drinkyoghurt.
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja inerdaad bij de c1000 kun je ook gewoon eigen merk kopen. en bijv ipv een dure varkenshaas kun je ook ander mager vlees kopen. tja en streng, wat is streng als je wilt afvallen?
     
  11. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    En zo komen nou alle verhaaltjes in de wereld...tttssss..... :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina