Ervaringen WIJ Fotoservice

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisszy, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi dames,

    Hebben jullie ook ervaringen met de fotoboeken van WIJ fotoservice?
    Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met het maken van een fotoalbum via internet (was altijd nog van het beter inplakwerk;)), maar voor Zoe wil ik nu toch zo'n boek gaan bestellen.
    Kerstkaartjes had ik in december ook bij WIJ fotoservice besteld, en die waren prachtig! Maar zo'n boek is toch wat duurder en zal het jammer vinden als het niks werd.

    Dus iemand ervaring hiermee?

    Alvast bedankt,

    Lisszy
     
  2. lianda

    lianda Fanatiek lid

    6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb vorige vaderdag een digitaal fotoboekje gemaakt bij ze tot ik hem opende pff boekje gewoon helemaal leeg!
    En ik had dus echt niets fouts gedaan.
    Wat baalde ik zeg dag vaderdag kado.
    Ik heb wel netjes mijn centen terug gehad en ik zal nooit meer iets bij hen laten maken.
    Moet er ook ff bij zeggen dat mijn bestelling elle lang heeft geduurd!
     
  3. MarjoM

    MarjoM Actief lid

    24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik heb al 2 x een (a-4 formaat) boek besteld via de WIJ-fotoservice. Prachtig mooie boeken, mooie prijs, snelle levering (echt veel sneller dan ze van te voren aangeven) het enige nadeel is dat de boeken/ gedrukte bladzijden een ontzettend sterke geur hebben (in het begin).
     
  4. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @ Lianda
    Dan heb jij inderdaad echt pech gehad met je bestelling!
    Ik zal dan ook echt balen. Ben al begonnen met een boek en wat een werk is dat, om alles precies zo te krijgen als je wilt! Erg leuk ook om te doen maar je moet er wel even de tijd voor nemen.

    @MarjoM