Ervaringen WIJ Fotoservice

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisszy, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi dames,

    Hebben jullie ook ervaringen met de fotoboeken van WIJ fotoservice?
    Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met het maken van een fotoalbum via internet (was altijd nog van het beter inplakwerk;)), maar voor Zoe wil ik nu toch zo'n boek gaan bestellen.
    Kerstkaartjes had ik in december ook bij WIJ fotoservice besteld, en die waren prachtig! Maar zo'n boek is toch wat duurder en zal het jammer vinden als het niks werd.

    Dus iemand ervaring hiermee?

    Alvast bedankt,

    Lisszy
     
  2. lianda

    lianda Fanatiek lid

    6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb vorige vaderdag een digitaal fotoboekje gemaakt bij ze tot ik hem opende pff boekje gewoon helemaal leeg!
    En ik had dus echt niets fouts gedaan.
    Wat baalde ik zeg dag vaderdag kado.
    Ik heb wel netjes mijn centen terug gehad en ik zal nooit meer iets bij hen laten maken.
    Moet er ook ff bij zeggen dat mijn bestelling elle lang heeft geduurd!
     
  3. MarjoM

    MarjoM Actief lid

    24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik heb al 2 x een (a-4 formaat) boek besteld via de WIJ-fotoservice. Prachtig mooie boeken, mooie prijs, snelle levering (echt veel sneller dan ze van te voren aangeven) het enige nadeel is dat de boeken/ gedrukte bladzijden een ontzettend sterke geur hebben (in het begin).
     
  4. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @ Lianda
    Dan heb jij inderdaad echt pech gehad met je bestelling!
    Ik zal dan ook echt balen. Ben al begonnen met een boek en wat een werk is dat, om alles precies zo te krijgen als je wilt! Erg leuk ook om te doen maar je moet er wel even de tijd voor nemen.

    @MarjoM
    Inderdaad zo'n a4-fotoboek voor 18 euro geloof ik.
    Die geur neemt later wel af neem ik aan? en de foto's+teksten staan precies zo op de pagina als je op de computer ziet? Dus niet over elkaar heen of deels in de midden naad?
     
  5. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik bestel me boeken altijd daar. echt super.

    je moet alleen wel op letten dat je de tekste niet te dicht tegen de zij kanten aan zet. maar hij geeft at ook aan met rood.
     
  6. prachtige mooie boeken en een hele goede service!!
    en een supersnelle levering.

    laatst had ik een boek gekregen die was niet naar mijn zin, en ik heb een email gestuurd, en ik kreeg (gratis)een nieuw boek toegestuurd
     
  7. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    deze onthoud ik. heb bij hema ooit een gemaakt en daar was ik redelijk tevreden over. bestel de foto's altijd bij wij fotoservice en ben heel tevreden. de boeken zijn dus ook goed. mooi om te lezen.
     
  8. mila2008

    mila2008 Bekend lid

    12 jun 2009
    628
    0
    0
    ik had ook een boekje besteld en kreeg er zelfs 2 :p heb echt maar 1 keer betaald, de 2e kwam een week later dor de bus
     
  9. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wij hebben 1 keer voor de opa's en oma's zo'n klein boekje gemaakt ( handtas formaat ) en wat viel dat tegen zeg. Waren echt blaadjes met foto's aan elkaar geniet. Had ik ook wel kunnen maken voor veel minder.

    Niet echt een goede ervaring helaas.
     
  10. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb er gewone foto's en kerstkaarten laten drukken. Ik was heel tevreden over het resultaat.
    Een fotoboek heb ik tot nu toe alleen bij de hema besteld (en das alweer 2 jaar geleden) en ook daar ben ik tevreden over. Wel duur, maar tis wel een groot formaat met fotoomslag.
     

Deel Deze Pagina