Ervaringen (zazu) slaaptrainer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Janneke00, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

    Janneke00 Fanatiek lid

    16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Heeft er iemand ervaring met een slaaptrainer? Zo ja, welke raden jullie aan?

    Mijn zoontje blijft altijd in bed liggen. Nu wil ik een slaaptrainer kopen, zodat hij ziet wanneer hij naar ons mag komen. Ik wil er wel een die niet perse geluid maakt zoals een wekker, maar alleen visueel kan laten zien dat hij eruit mag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      1
  2. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Wij hebben er een van babyzoo, het aapje. De oogjes zijn dicht als het nog tijd is om te slapen, ze gaan open als hij er uit mag. Er zit geen bijna-stand op, dat lijkt me ook nog wel handig, maar dit werkt prima. Geluid kan gewoon uit.
     
  3. XmoniqueX

    XmoniqueX Bekend lid

    1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij hebben het schaap. Hier werkt het goed. Voorheen kreeg ik hem nooit terug in bed. Als ik zeg dat schaap nog slaapt gaat ie gelijk terug. Alleen het verschuiven van de tijd gaat nog een beetje lastig :)
    Zodra de ogen open gaan is hij gelijk wakker. Deze hoor je open gaan nl.
     
  4. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Wij hebben ook het schaapje en werkt goed. Vooral met de groene bijna tijd en sterren, wel jammer dat je de bijna tijd niet in kan stellen. De wekker met het geluid kan je uitzetten, van de oogjes wordt minn dochter meestal niet wakker.
     
  5. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij hebben t aapje momo van de prenatal. Werkt ideaal!
     
  6. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    wij hebben de olifant, werkt heel goed hier! Hij wordt wel wakker als de oogjes opengaan idd, maar 99,9999% van de tijd is hij allang wakker en ligt hij te wachten tot hij naar ons toe kan dus dat is niet echt een probleem
     
  7. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, hier hetzelfde. Ze doet de oogjes dicht als ze gaat slapen en hij staat op half acht. (dagen dat we niet hoeven te werken) Dan gaan de oogjes open. Vaak is ze al net tien minuutjes wakker en komt ze daarna haar bed uit.

    De dagen dat ik wel moet werken hebben we het jungle geluidje ook aanstaan en is het echt een wekker. Zo weet ze dat het een dag is dat ze ergens heen moet omdat papa en mama ook werken.
     
  8. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mooi dat er zo'n "nog heel even"stand op zit. Dat heeft die van ons niet. We hebben de Kidssleep Globetrotter. Werkt verder wel prima! Ik zou niet zonder kunnen. Mijn dochter is pas gaan doorslapen met behulp van de Kidssleep i.c.m. een stickerkaart.
     
  9. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Ik heb er 2 van Babyzoo (olifant en aap) maar gebruik ze eigenlijk alleen doordeweeks als wekker.

    Als je het geluid helemaal uitzet en de oogjes gaan op het gestelde tijdstip open, dan hoor je dat echt. Mijn kinderen werden er iig allebei wakker van ;). Jammer dus als ze een keer wel langer doorslapen.....

    Als ze echt heel vroeg wakker zijn (of heel vast slapen) is hij ideaal om ze wat langer op hun kamer te laten, maar anders zou ik dus voor een stillere versie gaan.
     
  10. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij de Kidssleep heb je dat niet, omdat het lampje gaat branden achter het andere plaatje.
     
  11. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Dat je de tijd bijna niet in kan stellen herken ik niet.
    Wij hebben ook het Zazu schaapje en zijn er erg blij mee. De oudste (bijna 5) snapt dat als Sam nog slaapt, ze in bed moet blijven liggen. En als ie groen is, moet ze nog even wachten. De eerste weken werd ze heel af en toe wakker van z'n oogjes maar nu het geluid bekend is, slaapt ze lekker door. Ik vind het een aanrader!

    De tijd is overigens heel erg makkelijk in te stellen. Per uur en per minuut kan je naar boven en naar onderen instellen.
     
  12. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het staat er andersom. Er staat dat je de bijna-tijd niet kunt instellen. Dus je kunt niet je kind in plaats van een kwartier, 20 minuten bijna-tijd geven. Of 5 minuten.
     

Deel Deze Pagina