Eten op Stenaline (Scandinavie)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nelta, 18 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Volgende week gaan wij naar Zweden met de boot (Kiel - Goteborg) en terug gaan we via Oslo - Fredikshavn.

    Nu heb ik nog geen eten bijgeboekt, maar is het ook mogelijk om gewoon los wat te halen? Zowel voor 's avonds als voor 's morgens?

    Zeker 's morgens heb ik niet zo'n behoefte aan een uitgebreid buffet als ik daarna nog uren in de auto moet zitten.
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    nelta vindt dit leuk.
  3. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.529
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    Het is wel al 5 jaar geleden dat we kiel-goteborg gedaan hebben, maar toen hebben we savonds niet het buffet gedaan maar zelf broodjes meegenomen. Het ontbijtbuffet hebben we toen wel gedaan, het is voor de kinderen wel erg leuk met pannekoekjes en een ijsje. Je kunt bij een koffietentje ook wel los koffie en een broodje halen, maar dat is ook niet heel goedkoop.

    Dit voorjaar zaten we op de boot van Ijmuiden naar NewCastle en daar had je voor avondeten echt alleen nog maar dat buffet en niks anders. Vooraf betalen voor je eten is dan nog enigzins betaalbaar, maar als je lastminute besluit dan betaal je de hoofdprijs.
     
  4. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Wij zijn een keer naar Noorwegen gevaren, maar weet niet meer of dat ook de Stenaline was.
    Ze hadden daar verschillende restaurants waar je gewoon eten kon kopen.
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We gaan voor de heenreis het ontbijt nog bijboeken (althans ze kijken of het nog kan) en voor de terugreis kopen we gewoon een broodje, want dan komen we al om 7.10 aan en ik heb geen zin om voor het ontbijt veel vroeger mn bed uit te gaan.
     
  6. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.928
    462
    83
    Op de stenaline naar Engeland kan je gewoon bij verschillende winkels/ eetgelegenheden eten kopen zowel s avonds als in de ochtend. Lijkt mij dat daar dan ook kan
     

Deel Deze Pagina