Etos babyverzorgingsproducten

Discussie in 'Verzorging' gestart door MissFluffy, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik ben me aan het oriënteren op wat voor babyverzorgingsproducten ik wil gaan gebruiken. Etos klinkt heel goed met al die plantaardige oliën en milde parfum. Heeft iemand hier ervaring mee? Bevalt het goed?
     
  2. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    etos baby produkten worden hier in het ziekenhuis gebruikt al jaren
     
    MissFluffy vindt dit leuk.
  3. marina kl

    marina kl Bekend lid

    21 jun 2015
    649
    344
    63
    Ja hoor, hier! Ben erg te spreken over etos. Ik vind het lekker ruiken en ze zijn hartstikke mild voor baby huidje. Kosten aanzienlijk minder en wat ook leuk is, zitten in leuke witte potjes.
    Zwitsal vind ik te overheersend ruiken, heb over allergische reacties gehoord en dat gele "stoort" mij een beetje :rolleyes:
    Heb ik sinds mijn zwangerschap hoor :p
     
    MissFluffy vindt dit leuk.
  4. T86

    T86 Actief lid

    4 mei 2014
    157
    20
    18
    Ik vind de billendoekjes van de Etos heel fijn. Verder had ik alle verzorgingsproducten al bij kruidvat gekocht. Maar haarlotion van de kruidvat vond mijn man stinken heb Etos gekocht en die ruikt erg lekker. Als er iets op is ga ik over naar de Etos. Oh de vochtige washandjes van Etos zijn ook erg fijn.
     
    MissFluffy vindt dit leuk.
  5. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    klinkt goed allemaal! bedankt voor jullie reacties. zwitsal vind ik echt troep.. het is naar mijn idee meer gemaakt voor de populariteit van het geurtje dan dat het goed is voor de baby. etos billendoekjes heb ik ook maar meteen op mijn lijstje gezet
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.694
    14.045
    113
    luierzakjes van de etos...zaaaaaaaaalig! Luiers zelf werken hier niet maar we hebben dan ook een flinke uitdaging met de kleine meid op dat punt. Baby wasgel ook heerlijk, de rest nog niet geprobeerd overigens had nog een stapel liggen van kraampakket.
     
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Heb toevallig woensdag een heleboel gekocht ivm 1+1 gratis actie.

    Ruikt allemaal erg lekker, maar niet te sterk.
    Vind de verpakking ook leuk, met allemaal verschillende kinderliedjes erop. :D

    Ben benieuwd of ons kleintje er tegen kan.
    (Heb ook een aantal Zwitsal producten, maar denk dat Etos fijner is voor zulke tere huidjes)
     

Deel Deze Pagina