Euhm? Geen ei?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door HarleyQuinn, 16 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    In mijn handschrift vind je de link naar mijn kaartje.
    Wel positieve ovu test maar geen eisprong denk ik?
    Ik veronderstel dat ie niet meer komt deze maand? Of is er nog een kans dat ie wel springt?

    Op Google zie je zoveel tegenstrijdige verhalen.....
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Er is inderdaad nog geen eisprong te zien in je kaartje. Ik zou doortesten met ovulatietesten en kijken of er nog een piek komt. Misschien probeert je eitje het opnieuw.

    En uiteraard ook blijven temperaturen. Maar doe je dat wel strikt? Als in: rectaal, voor het opstaan, zelfde tijdstip en na ongeveer even veel uur slaap? Ik zie namelijk vrij veel open bolletjes in je kaartje en dat duidt meestal op afwijkende tijden.
     
  3. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik doe het idd niet altijd even strikt maar daar heb ik bij mijn vorige zwangerschappen geen probleem mee gehad.... toen klopte alles.
    Deze keer schommelt het enorm.
    Wel last van mijn borsten wat ik normaal altijd heb na mijn eisprong. Dus momenteel ben ik enorm aant twijfelen aan alles...
    Ik ga maandag sowieso nog ovu testen bijhalen en blijf verder temperaturen.
    Bij mijn jongste was mijn eisprong een week later dan gepland....
     
  4. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst ;). Kan dus ook nog zijn dat je ei wel is gesprongen maar dat je dat nu niet terugziet door het onbetrouwbaarder temperaturen.
     
    HarleyQuinn vindt dit leuk.
  5. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik blijf gewoon testen en zal dus moeten wachten :( en mss toch maar eens meer correct gaan tempen...
     
  6. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Hopelijk is dat gewoon niet meer nodig en raak je deze ronde zwanger :p maar anders zou ik dat inderdaad wel overwegen. Het is zo zonde als je wel de moeite doet en het uiteindelijk alleen voor onduidelijkheid zorgt bij je.
     
    HarleyQuinn vindt dit leuk.
  7. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Of ik moet het volgende ronde gewoon proberen los laten. :)
     

Deel Deze Pagina