Eurovisie songfestival

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zomerbloem, 18 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Echt? Foutje! Was wel de eerste keer sinds lange tijd dat we weer in de finale stonden. Zou dat het geweest zijn? Ik vond het wel een goede theorie. :D
     
  2. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Gaat niet altijd op. Sommige nummers zijn gewoon goed. Al ging het bij Cyprus volgens mij meer om de zangeres dan om het lied. Wat was er goed aan het lied van Israël dan? Vooruit, behalve de boodschap dan. Maar Italië had ook een goede boodschap en zo wel meer nummers.
     
  3. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik roep al een paar jaar dat we Rinus zouden moeten sturen! En anders lekker afschaffen. Kost bergen met geld!
     
  4. lloorrtt

    lloorrtt Niet meer actief

    Yeahhh de kip:D:D:D:D
     
    Betsy en pietje1987 vinden dit leuk.
  5. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Cyprus was een soort van Beyoncé/Jennifer Lopez. Dat scoort natuurlijk goed, net zoals de echte dames. Zo raar is dat niet dat Cyprus hoog eindigde.
    En ook al was het nummer van Israël niet je smaak. Wat ze deed met die loop machine is wel heel knap. Het was ook een heel uniek optreden.
    Beide kregen overigens veel punten van zowel de jury als de kijkers.

    De muziek van Waylon is gewoon niet zo populair. Er zijn maar weinig mensen die rockachtige country kunnen waarderen. Ik vind het een heerlijk nummer, maar kan echt niet altijd de inzendingen van Nederland waarderen. Anouk kan goed zingen, maar het nummer vond ik verschrikkelijk. Net zoals het nummer van Ogene en van Ilse & Waylon. Douwe Bob vond ik wel weer leuk.

    Je moet de harten van heel Europa winnen, om hoog te kunnen eindigen. Portugal had tot vorig jaar nog nooit gewonnen, en kreeg echt geen “politieke stemmen”. Hij veroverde wel de harten van heel Europa.

    Mensen moeten niet zo zeuren....
     
    nizzie86, lloorrtt en amdaa vinden dit leuk.
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook onzin om te stoppen omdat we niet genoeg punten krijgen. We kunnen niet allemaal tegelijk op 1 staan... Ook Oekraïne die van de jury de minste punten kreeg had nog een best aardig nummer. Dus ach.

    Oh dat nummer van Anouk. Ik was daarvoor fan van haar. Maar Birds was echt verschrikkelijk.
     
    lloorrtt vindt dit leuk.
  7. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    IK vond er niet zoveel goed aan..

    Maar ik begreep vorige week van Edwin Evers (toch wel iemand die redelijk wat ervaring heeft op dat gebied) dat het nummer behoorlijk hit-gehalte heeft.
    Het begint trekt de aandacht, is raar/apart, en na dat gekke gedeelte komt een prima deuntje. Tekst is niet veel aan, maar dat hebben de meeste dance nummers ook niet.
    Zoals ik van hem begreep scoren dit soort nummers altijd in de hitlijsten.
     
  8. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Ei ei ei, we zijn zo blij, want volgend jaar doen we gewoon weer mee en dat vieren wij ei ei
     
    Zoe123 en Athina vinden dit leuk.
  9. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Haha! Grappig dat je dit zo zegt. Toen Giel Beelen Alexander Rybak (Noorwegen) gisteren een blij ei noemde hebben mijn zus en ik gisteren geprobeerd bij ieder nummer iets met ei te verzinnen. Blij ei, zacht ei, kippenei (welke zou dat nou zijn?) enz. Je kunt maar iets te doen hebben, vermakelijk was het wel.
     
    abdomen vindt dit leuk.
  10. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    En wat voor ei was Israël?:p
     
  11. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Kippenei! :roflmao:

    Bij een knappe zanger was het een lekker ei en toen bij de Australische zangeres haar borsten bijna uit haar jurkje sprongen hadden we een eisprong en zo verder. Te melig voor woorden...
     
    Zoe123, nizzie86, Essie3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Hahahahaha geweldig:D
    En Waylon?
     
  13. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik zei sexy ei maar daar was mijn zus het niet mee eens. Zij zei gewoon “ei”. :roflmao:

    De rockers van Hongarije waren harde eieren. Het liedje van Frankrijk heette Merci, dus chocolade-ei.
     
    nizzie86, Athina, Essie3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Mijn man vond Israël meer een paasei
    En waylon een bei (bye)
     
    Essie3 vindt dit leuk.
  15. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hahaha! Paasei hadden wij bij een dame met knalroze haar. :D
     
  16. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Haha ja
    En zo kun je eindeloos doorgaan

    :roflmao:
     
    Novastar vindt dit leuk.
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Inderdaad, Rinus lekker sturen, zijn vrouwtje heeft vette dancemoves, die kan ook meedoen en ik denk dat we dan wel kans maken op een plekje in de top 5. ‘Dinge, dinge, dinge, ik ga lekker zingen, ei, ei, ei, Romana danst erbij’...
     
  18. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Beetje dingedong achtig. hahaha. absolute winnaars 2019!! :roflmao:
     
  19. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hé ik hoor net het liedje van Duitsland op de radio, vind het echt wel lekker klinken :)
     
  20. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Zo jammer dat ze niet bij de voorronde zijn geweest!
     

Deel Deze Pagina