evacutatie efteling gaat mis

Discussie in 'De lounge' gestart door , 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik kan t filmpje wel bekijken daar...

    Jeetje wat eng!
     
  2. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het schijnt dat de medewerker gewond is geraakt. Hersenschudding en blauwe plekken ofzo.
     
  3. Niet meer actief

    Lekker dan...

    Anyway...kijk de film final destination 3 eens....ga je nooit meer in een achtbaan (of onder de zonnebank) ;)
     
  4. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Wij waren vanmorgen op weg naar naar attractiepark toverland en toen hoorden wij het onderweg op het nieuws.Ik zei al tegen mn vriend,ik had het liever niet gehoord hahaha.Maar we zijn toch nog in de achtbanen daar geweest :)

    Maar zou denk ik niet meer in de python gaan in de efteling...brrrr :confused:
     
  5. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Jeetje zagen jullie dat een persoon bovenin nog de beugels openhad en gelukkig weer dichtkreeg toen de kar weer wegreed :confused:
    pff doodeng
     
  6. Niet meer actief

    ja ik zag het! oh wat zal die man bang zijn geweest..
     
  7. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik vind achtbanen altijd wel leuk maar als je dit ziet...
    Is toch je ergste nachtmerrie gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen

    Dit stond op de efteling site

    Statement incident Python
    1/8/2007
    Maandagavond, net na half acht, is een technische storing opgetreden bij de Python. De trein met 26 bezoekers werd op dat moment omhoog getrokken en kwam stil te staan aan het eind van de helling. Binnen tien minuten waren medewerkers van de bedrijfshulpverlening aanwezig om de trein, zoals gebruikelijk bij een storing, te ontruimen.



    De trein is tijdens de ontruiming door een inschattingsfout gaan rijden. 18 mensen maakten de rit af en konden in het station uitstappen. Geen van de bezoekers is gewond geraakt. Een medewerker die bij de ontruiming hielp, is licht gewond geraakt toen de trein ging rijden. Na een bezoek aan de Efteling-arts kon hij met de schrik naar huis.



    De Efteling-directie: ‘We begrijpen dat de inzittenden flink zijn geschrokken. We hebben dan ook direct nazorg geboden. Ook wij zijn geschrokken. Gisteren hebben we procedures voor ontruimingen nog verder aangescherpt en meteen doorgenomen met de medewerkers’. Samen met een onafhankelijke keuringsinstantie is een onderzoek gestart en de Efteling heeft bij de betreffende overheidsinstantie melding gemaakt van het voorval.
     

Deel Deze Pagina