Even een vraag aan de zwangere mama s.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door summertime1975, 3 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Heb lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden..o_O
     
  2. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Hoi ik ben nog steeds niet ongesteld maar mijn buik doet anders dan normaal zo n spierpijn gevoel (vooral bovenin in mijn buik tegen mijn ribben aan en ik had er zondag last van en vanmorgen en net ook en als ik even rechtop zit voel ik het in mijn rug. dat herken ik wel bij mijn vorige zwangerschappen toen had ik dat gevoel ook apart he? Ik moet het maar even afwachten en welke test heb je toen gekocht toen je overtijd was?
    Wat ik ook voel dat mijn borsten anders doen dan normaal steekjes voel ik erin.
    Heb ik ook nooit eerder gehad.
    pffff moeilijk als je zo graag een wondertje wil hebben in je buik en je lichaam je miss voor de gek houd.
    Klussen doen we echt veel dus daar ligt het niet aan.
    afwachten maaarrr en voel je je goed in je zwangerschap? liefs
     
  3. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Lastig he? Ik heb een kruidvat test (2 voor 5 euro) gebruikt. Toen ik daar een streepje op zag, heb ik nog een clearblue digital gekocht omdat ik het woord "zwanger" wou zien. :p
    Ik voel me super, en heb heel veel energie! Helaas begin ik wel last van mijn onderrug te krijgen, en ik slaap wat minder. Ik denk dat dat komt omdat ik een buikslaper ben, en dat wil natuurlijk niet meer. :p
    Ik ga proberen het weer een beetje soepel te krijgen door lekker te bewegen, en anders bel ik even de fysio op.
    Op misselijkheid na tussen week 8 en 12 a 13, heb ik eigenlijk niet te klagen.
    Uiteraard wel veel plassen, maarja als dat alles is. :rolleyes:
     
  4. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Le
    leuk dat je reageert ;)
    Ja je lichaam doet raar soms he , daar weet ik ook alles van.
    Net alvast een kruitvat test gedaan nou dat heb ik weer een rechtop staand streepje en een verticale streep maar goed ik ga over paar dagen als ik nog niet ongesteld ben opnieuw een goede test kopen en kijk dan wel verder. Spannend is het wel zolang ik maar niet ongesteld wordt maar de andere maanden voelde ik me anders dan nu en veel minder last van kwaaltjes geen buikpijn of dat ik mijn baarmoeder voel knijpen en nu meer last van rug buik aan de bovenkant tegen mijn ribben aan.
    liefs van mij en geniet lekker van je zwangerschap x
     
  5. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Bedankt! ik doe mijn best!
    Ik hoop voor je dat het snel raak is!. :)
     
  6. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Dank je wel ik hoop het zo.Maar nu nog steeds niet ongesteld ook geen buikpijn gelukkig ik wacht het maar af.
     
  7. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi summertime,

    Weet je al iets meer?
    Spannend he!

    Ik zit vandaag op mijn NOD en nog niet ongesteld. Vanavond bij t kruidvat testen gekocht en ga morgenochtend testen. Ben goed misselijk, dus vraag me af of dat mijn lichaam mij voor de gek houdt of ik mezelf.
     
  8. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Gm leed;) ja reuze spannend ik ben ook nog steeds niet ongesteld en om de dag heb ik last van mijn rug juist als ik uit bed kom maar geen bloed te zien of krampen etc zo spannend.
    Ik had donderdag een kruidvattest gedaan had ik nog liggen maar die gaf zo n vaag iets aan een horizontale streep door de test heen dus gewoon een mislukte test denk ik.
    Ik hoop zo dat het nu raak is en een rare druk in mijn rug voel ik nu als ik op de stoel zit en je nu mail.
    Het blijft elke x zo spannend en hij zij is zo welkom bij ons.
    Maar ik heb een ongeregelde cyclus soms 4 weken en soms 5 weken dus het is afwachten maar het laatste jaar is het bij mij geregeld 4 weken waarvan 1 x 5 weken is geweest.
    succes met afwachten en ik duim met je mee dat je een positieve test hebt liefs
     
  9. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gm,

    Helaas vanmorgen getest omdat ik nog niet ongesteld ben, maar de test was negatief. Nu afwachten maar en anders over 2 dagen opnieuw testen.

    Heb jij al opnieuw getest? Spannend!
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Spannend!! Je lichaam kan elke keer weer anders reageren. Heb je nog een test gedaan vandaag?
     
  11. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Goedemorgen leed, jammer van je negatieve test maar soms wil hcg ook wat moeilijk oplopen en heb je miss over 3 dagen of 2 wel een positieve test in handen;) Ik duim hard voor je x
    Ik ben gisteren jammer genoeg ongesteld geworden dus ik moet wachten over 4 weken of ik dan miss zwanger raak.
    Ja pff baal er zo van en zo jammer dit weer maar goed we gaan zeker verder met proberen en dit is pas de 4de maand dus wat zeur ik nou eigenlijk maar het is steeds maar hoop wat ik heb.En het lijkt me heerlijk om weer zwanger te zijn en zo n mooi wondertje in onze armen te verwelkomen.
    succes liefs van mij en hou je me op de hoogte?
     
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Ohwww balen zeg!!
    Al was het pas de 4e ronde je baalt toch elke keer. En elke maand meen je weer meer dingen te voelen waarvan je denkt zou het nu wel zo zijn. Hooo dat je over 4 weken een mooie test hebt.
     
  13. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Dank je wel, duim je mee:) ?
    Ja klopt mijn lichaam houd me toch steeds voor de gek en ik durf nu al helemaal niks meer te voelen en te mailen. Maar hoop blijf je maar steeds houden.
    En gefeliciteerd met je zwangerschap x
    liefs van mij.
     
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Hier heeft het ook wen tijdje geduurd ivm pcos wat ik heb. Elke keer weer de vraag hoelang duurt mijn cyclus nu weer en heb ik wel een eisprong. Maar toch gelukt. En bij jullie zal dat zeker ook zo zijn. Alleen heb je het liever gisteren dan vandaag. Ga hard meeduimen!
     
  15. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik meld me ook even. Ik ben dus ook zondag ongesteld geworden. En hoe!! Het is niet normaal. Het komt er gewoon uitgelopen (sorry!)

    Ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt en dat we dus over 10 maanden weer een kleintje mogen knuffelen☺️

    Gefeliciteerd myhappyfamily!
     
  16. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je lieve berichtje.Ja ik hoop het zo maar ik ben inmiddels 42 jaar hoop zo dat het nog lukt dat zou geweldig zijn.
    Liefs x van mij.
     
  17. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik hoop met je mee. De leuke periode van de maand komt er weer aan Daarna weer spannend.
     
  18. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    dank je wel , ja zeker spannend hoop het ook en hoe voel je je nu Leed?
     

Deel Deze Pagina