even me hart luchten

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door zonnetje1991, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1991

    zonnetje1991 Actief lid

    16 apr 2013
    145
    0
    16
    Vrouw
    moeder en huishoudelijk hulp
    Hoi dames,
    Even mijn hart luchten die onwijs veel pijn doet.
    Afgelopen zaterdag heb ik post gehad van de rechtbank voor me dochtertjes van hun vader.
    Het was even een schok maar had het wel verwacht.

    Het verhaal zit zo.
    Een half jaar na de geboorte van de oudste ben ik verhuisd om samen te wonen met de vader.
    Hij was bijna nooit thuis en had altijd wel wat te zeiken.
    Nog geen 2 jaar later werd de tweeling geboren en is het gezeik overgegaan in mishandeling richting mij!
    Tweeling mocht van het ziekenhuis niet te lang huilen i.v.m afvallen.
    Als ik s'nachts de 1 aan het voeden was en de ander werd wakker moest hij zijn bed uit wat hij al niet wilde. Uit eindelijk stapte hij wel uit bed na dat ik eerst een stomp op me arm kreeg terwijl ik aan het voeden was. Met pijn en moeite haalde hij dan de andere van de twin.
    De mishandelingen werden erger ook onder het toeziend oog van me oudste.
    Hij dronk/drinkt veel alcohol en was en is nu nog onder behandeling (totaal nu al 3jaar).
    Op een gegeven moment had hij zelfs mijn vinger gebroken en ben ik in het gips beland.
    Vader vluchtte gewoon voor zijn omdat vissen belangrijker was dan zijn kinderen te helpen in deze situatie.
    Om half 1 heb ik hem toen een bericht gestuurd dat de meiden zo uit bed gehaald moesten worden en moesten eten. Echter kreeg ik natuurlijk geen reactie en kwam hij hier voor ook niet thuis.
    Heb daarna een vriendin van mij gebeld en zij heeft me toen geholpen met de kinderen.
    Ook is een keer de politie er bij geweest en hebben ze melding gedaan bij veilig thuis.

    Kort daarna hadden we weer ruzie en was ik het zat en heb de spullen van mij en de meiden gepakt.
    Die dag is hij snel weg gegaan na de ruzie en heeft mijn vader ons opgehaald en ben ik terug gegaan naar waar ik vandaan kom. Ik kreeg een brief van veilig thuis waarin stond dat de veiligheid van de meiden verbeterd was en dat er hulp verlening was voor hun vader i.v.m alcohol gebruik.

    De bezoek afspraken werden nauwelijks tot niet na gekomen en me oudste werd vaak telefonisch teleur gesteld. Zelfs op haar eigen verjaardag kwam meneer 2uur telaat waardoor hij de tweeling die dag niet zag en ik heb 1,5uur met een huilend meisje gezeten die aan het wachten was op haar vader.

    15mei dit jaar heeft hij alle 3 de kids voor het laatst gezien en 21mei voor het laatst de oudste telefonisch gesproken. Dit gesprek was echt over de top. Die dag was ik met mijn broertje en zijn zoontje naar de kinder boederij geweest. S'avonds wilde ze hem bellen en heb aan hem gevraagd of hij tijd had. Hij belde en ze nam op. Het eerste wat hij zei: Ja met je ECHTE vader.... ik stond stom verbaast te kijken (waarom zo tegen een kind van 3).. Zij vertelde vol trots dat we met me broertje naar de kinderboederij waren geweest waar na zijn reactie was: Ja zeker met je NIEUWE vader... (ja ik heb intussen al een jaar een andere relatie die wel goed gaat met de meiden en ze de aandacht geeft die ze verdienen).. Ik was hier helemaal klaar mee en heb opgehangen want dit kon ik niet meer aan horen. Ik zag het gezichtje van mijn dochtertje al vertekken tijdens dit gesprek.. Dit deed me pijn! Hij bleef maar bellen en zei dat hij moest stoppen en ze voorlopig niet meer te zien en te horen kregen. Toch blijf hij bellen en ineens kon hij ook optijd bellen (wat hij anders nooit deed want er was altijd wat dat hij 'niet' kon bellen). Had het juridisch loket gebeld en het advies gekregen hem een brief te sturen met voorlopig contact verbod. Dit was het beste wat ik kon doen voor de rust voor de kinderen. Nu spant hij een rechtzaak en liegt tegen zijn advocaat. Heel dat verhaal wat er in staat is niet op de kids gebazeert maar op zijn eigen wil!

    Waarom nu ineens pas er voor je kids willen zijn terwijl hij er toen ik daar woonde nooit voor ze was en ze zelfs liet stikken. Zijn drankgebruik voor hem belangrijker is en afspraken na komen kan die ook al niet. Ik heb de eerste 3 maanden na dat ik daar weg ging wel geprobeerd het contact voor de meiden zo fijn mogelijk te houden. Als er afspraken niet na gekomen worden, dochter lief gewoon word afgescheept omdat meneer geen zin had om met haar het water in te gaan hou het voor mij ook een keer op met vechten.

    Hij kan zich zelf amper onderhouden hoe wil die dat doen met 3 meisjes?
    Het ergst is dan nog dat zijn eis uit ten boze is... Eerste periode wil hij ALLEEN met de oudste iets onder nemen. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord met het alcohol gebruik en zijn wispelturige gedrag.
    Ook wil die na een periode van 6maanden dat de meiden 1x in de 4 weken een middag bij hem zijn. Ofterwijl 3 jonge kids mee slepen in de trein.. Zijn familie drinkt ook veel en enkeling gebruikt zelfs soft/hard drugs. Ga mijn kids daar echt niet achterlaten!

    De oudste is na dat ze haar bio vader niet meer ziet en spreekt een stukken rustiger geworden.
    De tweeling kent hem niet eens en moest bij zijn laatste bezoek niet eens wat van hem weten.

    Dit was me verhaal en nu wachten tot de rechtzaak en hopen dat het voor de meisjes goed uitpakt :(
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sterkte. Lijkt me heel
    Lastig
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    Sterkte ik weet uit ervaring dat dit soort rechtszaken niet in 1 keer besloten worden helaas. Je zal sterk bewijs moeten hebben hoe hij met hun omgaat. Anders blijf je nergens.

    Succes ermee
     
  4. zonnetje1991

    zonnetje1991 Actief lid

    16 apr 2013
    145
    0
    16
    Vrouw
    moeder en huishoudelijk hulp
    Daar zijn alleen getuigen van helaas.
    Vandaag ook zo iets oudste krijgt wel kado voor haar verjaardag via post en de tweeling die in september jarig was heeft niets gekregen terwijl dit ook ze eigen kindjes zijn..
    Roept toch vraagtekens op.
    Heb hem netjes een mail gestuurd met zijn advo als mijn advo in cc.
    Waar ik op terug kreeg dat ze een groot kado van hem te goed houden (ofterwijl nooit krijgen) en of hij me a.u.b kon bellen omdat meneer geen zin heeft in advocaten shit.
    Heb ook netjes terug gestuurd met cc en gezegt dat dit zijn keuze is geweest en hij anders gewoon ze afspraken in het begin al moest na komen..

    Het geeft mijn nu het idee dat het niet eens om de kinderen gaat maar om grip te krijgen op mijn leven...
    Kan er volledig naast zitten maar als ik alles zo na lees en met die mailtjes vandaag ik weet het niet....
     
  5. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    Misschien eens googlen op Narcisme wie weet herken je iets
     
  6. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Sommige mensen zijn ook gewoon klootzakken.
     
  7. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Klinkt alsof jullie niet heel goed met elkaar communiceren. Laat of je advocaat de communicatie doen of ga op zoek naar een mediator.
    Als je zorgen hebt omtrent het welzijn van je kinderen als ze met hem mee zouden gaan zou je veilig thuis nog eens kunnen benaderen voor advies.

    Stekte
     

Deel Deze Pagina