Even spanning eraf typen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

    Nemo1984 Actief lid

    19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ik moet even wat spanning van me af typen..

    we zitten nu in ronde 2 voor ons 2e kindje. Onze 1e is met 10 weken te vroeg en placenta loslating geboren.
    Dus ons werd aangeraden om wel even langs het zkh te gaan voor een pre-conceptie gesprek. Het gesprek ging heel fijn, de arts gaat gegevens opvragen van mijn bevalling toen om een plan op te zetten voor als we zwanger zouden zijn. A.s. maandag bellen of de gegevens binnen zijn en dan week erop verder overleggen.
    Vind het zo spannend en ook zo eng tegelijk... mssn iemand die deze angst herkent..

    Zit nu trouwens op 6dpo dus spannend...
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb er geen ervaring mee, maar hoop voor je dat t gauw raak is, en allemaal in orde komt!
     
    Nemo1984 vindt dit leuk.
  3. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Natuurlijk is het spannend, maar gelukkig heb je hier hele goede artsen die dit goed gaan regelen voor jullie! Komt helemaal goed!
     
    Nemo1984 vindt dit leuk.
  4. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi Nemo,
    Ik herken het wel, zie mijn onderschrift. Wij hebben het geluk van een gezond kind eindelijk mogen ervaren. En ik wil zo graag een 2e, maar ik zie verschrikkelijk op tegen de zwangerschap. Omdat mn hele leven weer op halt moet als het zover is en de STRESS en angsten.