ochtendspitsuur

Discussie in 'De lounge' gestart door pim, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Even een hele praktische vraag:

    Mijn man moet 2x per week heel vroeg naar zijn werk. Die ochtenden sta ik er met straks hopelijk een kindje en twee honden alleen voor.

    Ik vraag me nu af hoe ik het uitlaten van de honden kan combineren met de verzorging van een kindje.

    Hopen dat kindje nog slaapt en even snel naar buiten met de honden?
    Kindje meenemen met uitlaten?
    Kindje 10 minuutjes allen in bed/box laten liggen (lijkt me niets!)?


    Pim
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Als je alleen voor de deur de honden moet uitlaten kun je ook de babyfoon mee nemen.
    Dan probeer je voordat de kleine er is al uit hoever de babyfoon kan reiken, en dan kan je zo even snel de honden uitlaten.
    Ja of de kleine meenemen, misschien is een draagzak een idee?
    De kleine erin en je hebt eigenlijk twee handen vrij om de riemen van de honden vast te houden!

    groetjes
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.851
    113
    Hoi,

    Ik zit straks met hetzelfde probleem. Met één hele drukke hond. Vraag me ook af hoe ik dat moet gaan doen.
    Heb zelf nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken. Mijn man doet het de eerste keer voordat hij naar z'n werk gaat en direct wanneer hij uit zijn werk komt, maar tussenin moet ik het doen. Ben benieuwd of er meer ideeën komen ;)
    Heb wel de hondenuitlaatservice gebeld en familie alvast ingeschakeld.

    Lotte
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik had er ook al over nagedacht toen ik nog zwanger was. Vroeg me ook af hoe we dat moesten doen. Mijn vriend staat meestal vroeg op (5/ 6 uur) Hij zet onze hond dan meestal even snel buiten en ik laat hem daarna altijd een half uur drie kwartier uit voordat ik ga werken. Maar ja dat gaat al niet met een kleine. Zker niet in de winter. Ik ben ook wel benieuwd naar ideeen die ik hopelijk in de toekomst kan gebruiken.
    Groetjes
     

Deel Deze Pagina