Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ppver, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    he jammer, vind die man zo'n zak..!trouwens zijn vrouwelijke maatje YIN dacht ik... krijg ik ook de bibbers van
     
  2. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ook wij hebben genoten gister! Geweldig, er is nu nog 1 eilandraad toch? Dan zal die Hans hem dan wel inzetten als het mag.

    Ik ben benieuwd wie er volgende week vertrekt, de imuniteitsketting is dan weer erg belangrijk.
     
  3. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik hoop dat sharon wint
    gisteren super die geer tmet ''pardon?''
     
  4. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb ook genoten van de uitzending van afgelopen zondag, geweldig die kop van Geert! Ik vond Hiu eerst vrij irritant, maar ik hoop nu dat zij hem wint!
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja idd... het was even wennen aan haar manier van praten en haar stem, maar nu! Ik hoop ook dat zij wint!

    Alleen verwacht ik dus dat komende eilandraad OF sharon, OF hiu eruitvliegt... Als het 2-2 wordt (Yin + Sharon/Hiu) Dan heeft Yin nog geen extra stemmen helaas.

    Maar dan nog; tot nog toe, werd de winnaar door het publiek en/of door de afvallers bepaalt. Mocht Sharon of Hiu in de finale komen, dan maken ze denk ik wel een grote kans. Maarja, Yin is fysiek ook wel erg sterk...
     
  6. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ach, je weet maar nooit wat Hans nu gaat doen.... Of Yin, die weet best dat Hans een concurrent is, toch?

    Maar ja, jeetje die Geert, prachtig! Afspraak is afspraak, ja amehoela Geert! Je spreekt jezelf tegen.

    Die Yin word ik een beetje misselijk van, dat geslijm enzo bij Hans en Geert. Ik mag toch hopen dat haar kindje niet al te goed oplet, dat mama op die manier zieltjes wint....hahaha... Heeft zij eigenlijk een partner?

    Ik hoop dat Sharon wint, maar ja, dat zal vast niet gaan gebeuren! En Hiu is slim, reteslim!
     
  7. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, volgens mij heeft Yin wel een partner. En ik vind haar zo'n gluiperd he, nee hoor, ze gebruikt haar vrouwelijke charmes niet...........pfffffffff kom op zeg! Wat doet ze dan?

    En ik denk dus dat Hiu hem misschien wel wint. Want al vanaf de eerste aflevering gaf bij iedere uitzending Hiu commentaar. En daar ergerden wij ons zo aan, dat we destijds wensten dat zij er zo snel mogelijk uitging.......... En wij zeiden toen ook al tegen elkaar dat wij het zo vreemd vonden dat zij echt bij iedere uitzending commentaar mocht geven. Heel soms hoorde je ook wel de anderen, maar niet IEDERE uitzending en Hiu dus wel. Dus wij denken eigenlijk dat zij het gaat winnen (of al heeft gewonnen want dat is bij de spelers al bekend natuurlijk, wie gewonnen heeft).
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Afgelopen jaren werd de winnaar pas bekend gemaakt, nadat alle uitzendingen geweest waren. OOK voor de deelnemers. De finalisten waren bekend, maar in een show in de studio werd door middel van ter plekke stemmen, of door tel. stemmen. Dus ik vraag me af of er al iemand gewonnen heeft hoor.

    Ik moet overigens zeggen; ik vind de nieuwe manier van uitzenden minder leuk. Ook het feit dat er in het eerste deel een spel minder was, vond ik niet zo geweldig.
     
  9. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, maar is dat in die studio live? Ik weet het niet meer.....

    Zou best kunnen hoor!
     
  10. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Vorig jaar was het toch niet in de studio? Bij de laatste aflevering mochten de afvallers stemmen, nadat ze eerst kritieke vragen konden stellen aan de laatste 2.
     
  11. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja in de studio, de andere robinsons (die meededen) kiezen dan toch de winnaar?

    Maar ff over gister. Sharon er dus uit, erg jammer!
    Nu hopen dat Hiu-kwan wint!
    Ze zal wat betreft sympathie winnen bij de meesten die moeten stemmen denk ik....denk dat van de overige robinsons alleen Geert nog voor Yin of Hans stemt.
     
  12. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Tof dat Hiukwan door is! Jammer dat Sharon er uit is hoor. Had liever Hans of Yin eruit zien gaan. Oooh wat zat ik me gisteren te ergeren aan die opmerkingen van Yin & Hans over dat Hiukwam geen terechte finalist is en zo. :x Bah bah, nee, kijk dan eerst naar jezelf! :evil:
     
  13. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja dat stuk over volgende week...nou nou...echt te sneu hoor die 2...
     
  14. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik vind ook dat Hiu nu moet winnen, ik zei al tegen mijn mannetje, als je kunt stemmen dan ga ik stemmen, hahahah, doe ik normaal nooit maar nu echt wel!

    Die hans heeft heel erg tactisch gespeeld maar Yin...meeloper en mooi zijn!
     
  15. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja echt verschrikkelijk! Mijn man zei ook al; dat is recht praten, wat je zelf eerst krom gepraat hebt...

    wel super hoe snel ze die vieze wormen op had zeg! Hap -spuug- slik, hap -spuug- slik - weg... ongelooflijk!

    Die eetproeven zitten trouwens altijd vrij op het eind he. Ik vond het overigens wel erg jammer dat de E.R veiling niet gehouden is, maar dit nieuwe spel. Het was best moeilijk, maar ze hadden het allemaal goed ;) en dan is het gelijk minder leuk. Dat spel van bieden en gokken bij de veiling vind ik altijd wel erg gaaf.
     
  16. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo we hebben het weer gezien en oh wat zat ik me weer te ergeren aan Hans en Yin! Bah!
    Zeggen ze dat Hiu achterbaks is etc...nou ze kunnen beter zichzelf noemen!
    Hopelijk gaat heel NED stemmen voor Hiu!
     
  17. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ohhh die Hans en Yin, idd, wat een stelletje kinderen zeg! Ze zijn zelf te erg voor woorden en dan noemen ze Hiu achterbaks! Ik hoop echt dat Hiu wint!

    Maar hoe gaan ze nu dat doen met die stemmen? want dat zal dan live moeten zijn of zo? kan me voorstellen dat ze er geen grote happening van gaan maken, nu dat Ernst-Paul is overleden?
     
  18. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Volgende week eilandraad. Dan mogen de oude kampleden stemmen....die stemmen worden voor zover ik weet niet bekend gemaakt, maar die week erop (of dezelfde avond wanneer de finale is) bekend gemaakt in de studio. Denk dat ze er geen feestelijke bedoeling van maken en stilstaan bij Ernst-Paul, MAAR laten we wel wezen; die mensen hebben wel meegedaan aan dat spel en dat was voor Ernst-Paul overleden was. Heel triest, maar je kunt het tegenover die mensen niet maken om te zeggen; ja NU doen we er niets of weinig mee. Das tegenover hun niet leuk. Maar ze zullen zeker stil staan bij hem, dat weet ik zeker!
     
  19. natasha28

    natasha28 Lid

    26 mrt 2008
    92
    0
    0
    was het niet de laatste keer dat de winnaar bekend werd op het eiland?
    Ik kan me namelijk geen live show herinneren van vorig jaar....
     
  20. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    vorig jaar heb ik niet gekeken, dus weet het niet meer...
     

Deel Deze Pagina