Expeditie Robinson 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Maar als de onbekenden naar de andere teams gaan, zijn er nog steeds maar 3 eilanden.

    O dat is me dan helemaal ontgaan..
     
  2. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vond het weer leuk! Weinig mensen die ik direct irritant vond, en ook de bekende Nederlanders leken allemaal echt zin erin te hebben. Soms zit er zo iemand bij die het echt voor de grap doet ofzo. Vind ik nooit zo leuk.
     
  3. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik kan heerlijk lachen om brace "potvis".
    Dat team heeft gekozen voor gezelligheid en daar zitten me idd een paar portretten tussen
    Word een leuk seizoen denk ik, word een beetje t zelfde mbt dave Roelvink denk ik, uiteindelijk zal het publiek hopelijk wat meer sympathie ontwikkelen voor bepaalde karakters.
     
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Beetje laf van die Kleine om er zo snel alweer de brui aan te geven, terwijl hij liet zien echt wel een Robinson te zijn
    Wat jullie?
     
  5. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.936
    113
    Vrouw
    Beetje wel, maar voor hem was het blijkbaar voldoende..

    Ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Wordt heftig denk ik ;)
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ja diegene die denken dat ze helemaal veilig zijn of denken dat ze de boel 'rulen' zijn vaak als eerste de pineut
     
  7. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Vond het wel jammer dat Jorik er al zo vroeg uit ging. Die had het volgens mij best ver kunnen schoppen
     
  8. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dat is toch "Moeder Gans" zoals ze zichzelf noemt (*kots*).
    Sorry, maar ik vind haar een irritant omhooggevallen type dat denkt dat ze alles perfect weet. Alles moet zoals zij dat wil, want zij weet hoe het moet. Narcistische trekjes. Erger me kapot aan haar.
    Weg ermee.
    (Sorry voor haar fans.)
     
    hummeltje5, HooyoShimbir, Featherr en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ze mag van mij ook weg!
     
  10. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Idd laf dat hij zo snel heeft opgegeven, ik denk dat hij best ver had kunnen komen.
    al moet ik eerlijk toegeven dat ik het niet heel erg vind dat hij er nu al uit is.
     
  11. Msee

    Msee Niet meer actief

    Is iets met rappers..

    Weet iemand hoe het zit met de betaling bij deelname. Krijgen ze een starttarief en per dag krijg je meer? Geef je op val je terug naar starttarief? Had liever soundos eruit gestemt zien worden en dat kleine dan had opgegeven.
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.494
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja ik dacht ook nog van; zooo dat zou weleens de winnaar kunnen worden! Gaat ie eruit?! Toch wel erg jammer. Maar ook weer wel fijn voor Shelly - nu heeft zij veel meer kansen.

    Soundos ben ik ook al weer zat ;)
     
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik vond dit op internet:
    Hoe verder je komt, hoe meer je verdient. Als je de samensmelting haalt krijg je een zeker bedrag, en daarnaast krijg je per uitzending een bedrag. Die bedragen zijn geheim. Als je er eerder uit gaat of zelf opstapt, krijg je startgeld. Je krijgt altijd betaald.

    Ik had niet anders verwacht dan dat Jorik er snel uit ging. Ik zei vorige week al tegen mijn man:"Ik geef hem 4 dagen maximaal."
     
  14. jt82

    jt82 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik denk dat Jorick het vooral erg zwaar vond om zonder zijn sigaretjes en andere 'spulletjes' te zitten. Dat hij een echte Robinson had kunnen zijn/worden had er best wel in gezeten denk ik. Jong, fit, toch wel populair.
    Maar ja hij is niet voor niks wie hij is wie is zeg maar.
    Zonde.
    Op de persdag was hij ook als enige afwezig, met de reden van zijn management dat hij het de nacht er voor 'iets te bont' had gemaakt.
     
  15. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Dit! Wat een irritant wijf!
     
  16. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Ik vind haar irritant en toch grappig tegelijk.
    Ik vond haar zo leuk bij vier handen op 1 buik dat ik haar wel kan waarderen al snap ik dat mensen haar nu al zat zijn.

    Ik mag haar wel.
     
  17. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Bij 4 handen op een buik kon ik haar ook wel waarderen, hier vind ik haar irritant. Ze heeft ook het idee dat ze super in de groep ligt, terwijl iedereen haar er uit wil.
     
  18. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Okeeee.... Mijn eigen opmerking ben ik het nu al niet meer mee eens :D

    Ik vond Sounos ook irritant, maar ook heel grappig vaak. Kan merken dat ze comedian is.
    Joelle zou er van mij direct uit mogen, die lift echt alleen op haar vader mee.
    Carolina staat erbij en kijkt ernaar. Vind haar niet onsympathiek, maar wel passief.
    Shelly vind ik ook irritant, maar ook wel zielig. En ze is terminste gemotiveerd!

    En als complete topper in mijn irritatie-zone: ROELAND. Mijn god, wat wil ik hem graag een mep verkopen. Doet hij expres zo dom?
     
  19. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vind Roeland ook heel irritant en Soundos.
    Vind Marieke en Kai erg leuk.
     
  20. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.102
    604
    113
    Soundos is zo niet leuk! Ze probeert ook heel grappig te zijn, ik vind haar totaal niet grappig ... Yuk!
     

Deel Deze Pagina