Expeditie Robinson 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Hadden ze dat niet vorig jaar of jaar ervoor laten zien dat ze hele hotelkamers overhoop gooien opzoek naar items die niet mee mogen? Was toen hij eilandpraat dacht ik
     
  2. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    waarom krijgen ze die vuursteen?! Belachelijk
     
  3. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Snap ik ook niet echt eigenlijk. Ik herinner me ook wel jaren waarin ze gewoon niets te eten hadden
     
  4. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.387
    4.670
    113
    Wat een proef zeg! Ziet er heftig uit
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Famke eruit, wat jammer nou:roflmao:
     
  6. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Zonnebloem, gebruik ff de Spoiler functie ;) voor de lady's die morgen ofzo pas gaan kijken en het opnemen.

    Maar wel blij dat deze persoon eruit is. Apart trouwens dat er geen afvallerseiland is. Of komt dat later pas?
     
    blossom85 vindt dit leuk.
  7. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik denk omdat er zoveel meedoen dat er geen afvallers eiland is. Was vorig jaar ook niet.

    Maarrre ik zag een bitchfight volgende week :D Arme Corry King.
    En die Gwenda... Mmmm die gaat nog voor verrassingen staan.
     
    Athina vindt dit leuk.
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oops...
    Kan mn bericht niet meer aanpassen helaas.
     
    Roozjuh vindt dit leuk.
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Ik kijk de aflevering ook altijd pas de dag erna, maar lees dan in de tussentijd ook niet dit topic, dan heb je ook geen last van de spoilers :D

    Ik heb het idee dat het vanaf volgende week pas echt leuk gaat worden. Het vooruitblik was in ieder geval veelbelovend.
     
    Athina vindt dit leuk.
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond trouwens Steven wel lekker fanatiek.. niet dat geginnegap allemaal voor de proef.. maar hup- lekker serieus. Dat ze die doeken weer voor hun gezicht deden (een paar) vond ik zo suf... pfff zo niet grappig... Zoals gezegd; doe mij Steven dan maar ;) .

    Ergens vind ik het verder wel jammer dat ze zó bovenop gwenda zitten in het team van de onbekenden. Ik vind haar niet zo vreselijk. Ik hoop dat ze lang genoeg stand kan houden, tot de ze boel door elkaar gaan husselen.
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde. Is toch het risico wat je zelf neemt door hier te gaan lezen.

    Beetje jammer van die vuursteen vind ik het wel.. Ze hebben hem toch zelf kwijt gemaakt?
     
    Athina vindt dit leuk.
  12. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Heb net terug gekeken....
    Snap echt nier waarom ze die vuursteen terug krijgen.
    Had ze er een proef voor laten doen ofzo
     
  13. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.957
    1.229
    113
    Ik kijk ook meestal achteraf maar ik vermijd dit topic vanaf donderdagavond half 9 ;)

    Heel jammer dat Famke eruit is. Ik vond dat ze het heel goed deed en ik had graag nog meer van haar willen zien. Ik denk dat veel mensen haar onderschat hebben.

    Echt een dom team om te gaan voor gezelligheid :eek:

    Wat een verschrikkelijke proef! Ik zou gek worden geloof ik! Wel weer knap bedacht en gemaakt, hoeveel werk zou daar inzitten?
     
    Louise11110, Brinsa en DastyQueen vinden dit leuk.
  14. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik moet bekennen dat Famke mij ook meeviel uiteindelijk. Ze was zo sportief hoe ze het oppakte na de stemming. En duidelijk emotioneel toen ze vertelde dat ze zich zo goed had voorbereid hierop en dat ze echt overtuigt was dat ze toegevoegde waarde voor het team was en dat geloof ik ook!

    Wat ik niet snap, je schrijft Famke en iedereen noemt haar Femke?
     
    Louise11110 en Zonnebloem92 vinden dit leuk.
  15. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    grappig dat je dat benoemt... bij Eilandpraat kwam dat ook nog even voorbij. Maar de uitleg vond ik ook niet logisch - dus heb 'm niet onthouden haha. Het was vrij op het eind en het had iets te maken dat famke, meisje betekende- dat was dan wel leuk ofzo, maar de uitspraak is Femke.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  16. jt82

    jt82 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Veel werk en veel geld! Maar ze besparen de kosten door met meerdere landen tegelijk de opnames te doen.
    Gek idee om te bedenken dat ze met meerdere landen tegelijk daar zitten (allemaal op andere eilandjes). Ik las dat ze soms al een half uur na het volgende land de proef doen. Gek idee he? Maar ze krijgen elkaar nooit te zien.

    En de hele crew zit met zo'n 300 man bij elkaar in een backpakkers resort.
     
    Zonnestralen, Robijn89, toch3 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Nooit geweten!
     
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ja, of als ze nou alles al geprobeerd hadden.. Ze hebben alleen maar een beetje liggen klagen.
    Als ze op alle mogelijke manieren geprobeerd hadden vuur te maken, dan hadden ze die steen tenminste echt verdiend.
     
    Athina en consider vinden dit leuk.
  19. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik heb geen flauw idee wat de oorzaak is van aisha die zo tegen Cory tekeer gaat maar zoals ik aisha hoorde praten is het een verwend snertkind die totaal niet voor rede vatbaar is.
    Afschuwelijk wat een wicht, al vanaf het eerste moment.
    Zij ventileert haar tekortkomingen op corry zodat zij sterk lijkt terwijl zij feitelijk de zwakste schakel is
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  20. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.957
    1.229
    113
    Bizar! Dat wist ik niet, maar het maakt het wel duidelijk en voelt minder verspillend.

    Al vraag ik me wel af hoe die eilanden er daar in het echt uitzien inmiddels. Zou er wel iets van over blijven op deze manier?
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina