#Faal

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsme123

    Itsme123 Actief lid

    29 okt 2017
    129
    130
    43
    Vrouw
    Ben blij met jullie reacties, @Whysteria @Lilium en @suus1983. Serieus, nooit bedacht dat zij hierin net zo goed een rol hadden kunnen spelen zonder meteen naar die woede te gaan. Dank jullie wel!
     
    Vitamientjuh, Beertje8, Biny en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Haha dat gebeurt hier regelmatig! Omdat we de ene keer die met oplosfolie kopen en de andere keer weer zonder :roflmao:
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  3. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Idem, maar wij hebben zoef zoef diertjes.. "Ik ben Sara Schildpad, ik ben groen groen groen, kom speel met mij, wat zullen we doennnn?" En nog 10 andere.. Irritantttt hahaha, ben blij dat ze er nu niet meer mee spelen.. Oh en favoriet van de kids: alle 10 tegelijk aandoen.. *helpppp*
     
  4. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Hier is mijn man meestal de kluns, maar zo af en toe kan ik het ook :D Mijn man vergat nog wel eens het gas uit te zetten als het heel laag stond, (na een eitje bakken ofzo), ik hoorde dat nog wel branden als ik in de keuken kwam en deed ik het uit.

    Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik dat dus een keer vergeten.. Ik was naar mijn werk gegaan, mijn man was thuis. Die kwam even later de keuken in en doet zonder na te denken de glazen deksel van het gasstel dicht.. Een half uur later krijg ik een appje met een foto met de hele keuken bedolven onder minuscule stukjes glas (3 bij 3 mm blokjes).. Gelukkig was manlief zelf niet in de keuken op het moment dat het deksel explodeerde.. Maar we hebben tot aan onze verhuizing 3 jaar later nog regelmatig stukjes glas ergens gevonden :|:|:|
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  5. Lilium

    Lilium Niet meer actief

    Ik ben Eddy, zoef met me mee. Naar de boerderijjhiiijjj met zn twee!!
     
  6. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Oei ja dan schrik je!
    Mijn man had ook een keer een pit vergeten uit te draaien. Hij zette er toen de tupperware taartdoos op.
    Wij zaten boven met visite ( was tijdens mijn kraamdagen) kont opeens onze oudste dochter (toen 11 jaar) naar boven rennen: brand, brand!
    Was die doos helemaal gaan smeulen en stinken:eek:
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  7. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Oops! Levensgevaarlijk die pitten :|
     
  8. februari2012

    februari2012 Bekend lid

    31 okt 2012
    684
    386
    63
    Oke, dit is echt erg:

    Mijn man en ik plagen elkaar altijd en soms wordt het dan stoeien. Gisteren ook en toen wilde mijn man me voor de gein een schop onder mijn kont geven. Ik zag dat en draaide me om. En hoe het gebeurde?? Geen idee, maar zijn voet kwam hard tegen mijn ringvinger aan. Wat deed dat pijn!!! Mijn vinger is in ieder geval flink gekneusd, dik, blauw, stijf en zeer pijnlijk :(:cry:. Ben ik mooi een paar weken zoet mee!

    En ik durf er niet mee naar de dokter. Als ik vertel hoe het gebeurd is, denkt hij vast bij zichzelf: jaja, stoeien... krijgt mijn man misschien wel een aantekening op verdenking van huiselijk geweld ofzo o_O

    Heb me gisteren uiteraard heeeeel erg laten verwennen door mijn man :D
     
    Manque, Vitamientjuh, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Gewoon zeggen dat er een bal op je vinger is gekomen ofzo :roflmao: Ik zou er toch mee naar de dokter gaan als het zoveel pijn doet hoor!
     
  10. februari2012

    februari2012 Bekend lid

    31 okt 2012
    684
    386
    63
    Dat zou ik kunnen zeggen ja, maar ik ben zo ontzettend slecht in liegen :rolleyes:...

    Ik denk dat het alleen maar zwaar gekneusd is. Ik kan alle bewegingen nog maken en mijn vinger staat niet scheef. Heb vanochtend 2 pcm genomen en nu is het goed te doen.

    Wel balen nu net met de vakantie :cool:
     
  11. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Een vriendin van mij heeft een keer haar eigen neus gebroken. Met haar knie tegen haar neus toen haar man haar aan het kietelen was. Ze draagt nog een hoofddoek ook. Leg dat maar eens uit op de eerste hulp... Ze schaamde zich kapot. :roflmao:
     
    Minime3 en Lilium vinden dit leuk.
  12. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mijn dochter kraamde uit 'mama gedaan!' toen ze haar vinger tussen de pianoklep had gekregen (en we het topje van de grond hebben kunnen rapen). Serieus, hummel van nog geen 2, had echt de neiging om "kop dicht" te zeggen :p
     
    iMoeder vindt dit leuk.
  13. Koon

    Koon Niet meer actief

    Collega en dochtertje liepen hand in hand, tot de kleine meid ineens besloot zich te laten vallen en aan de arm van mama te gaan hangen.
    Schoudertje uit de kom. Kindje zei dus ook “mama gedaan”.
    Dan voel je je k**.
     
    marb vindt dit leuk.
  14. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik ben vanochtend weggegaan en heb de achterdeur op de knip gedaan van binnenuit en de voordeur met de sleutel dichtgedraaid. Maar onze ouderwetse houten deur trekt krom bij warmte... dus toen ik net thuiskwam kreeg ik met geen mogelijkheid die voordeur meer van het slot. En de achterdeur zat de op de knip. En het enige raam dat een klein stukje openstond, was ons slaapkamerraam aan de straatkant. Dus... naar de schuur gegaan. Cornetto gepakt voor mijn zoon, zodat hij even in de voortuin bleef zitten en niet aan de wandel ging. En een ladder.

    En toen voltrok zich een spectaculaire voorstelling voor enkele buren, want ik ben dus in een Little Black Dress die ladder opgeklommen en heb me zijdeling en head first door mijn slaapkamerraam laten zakken, waarbij mijn jurkje ongeveer afzakte tot mijn navel en de hele straat goed zicht had op mijn huidkleurige boxershort :cry::confused::|:$:cry::confused::|:$ (lang leve de zedelijkheid, he @DastyQueen ;))

    Maar... Ik had de voordeur van binnenuit open voordat mijn zoon de Cornetto op had, dus alles kwam goed.
     
    Kukido, Louise11110, RoBiJe en 24 anderen vinden dit leuk.
  15. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.489
    1.088
    113
    Ff stukje tape over de speaker heen. Scheelt je een hoop herrie
     
  16. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Hij ligt op zolder haha
     
  17. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: :thumup:
     
  18. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    ik had dit willen zien!!!!! :roflmao:
     
  19. Mom2Boys

    Mom2Boys Bekend lid

    12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Had ik vorige week ook, alleen was het niet de postbode maar het bezoek en ik kwam er pas achter nadat we al lang en breed gesetteld waren in de tuin. en ze er al ruim een half uur waren. Gelukkig was het een wijd shirtje.
     
    huggybird en Leo85 vinden dit leuk.
  20. louan

    louan Niet meer actief

    :roflmao::oops::D:D:D oeps!
     

Deel Deze Pagina