Facebook winacties

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    nou dan kun je beter niks winnen als dat je wel iets gewonnen hebt, je stuurt je gegevens naar ze zodat ze je prijs (boek) op kunnen sturen en vervolgens hoor je 2 maanden niks.
    Toch maar eens een berichtje sturen dat je het erg leuk vind dat je had gewonnen, maar dat je nog steeds geen prijs hebt ontvangen.
    krijg je als antwoord: ja dat is de schuld van post nl, daar zal het wel fout zijn gegaan, ze zouden het alsnog opsturen en nu weer bijna 2 maanden verder nog steeds geen boek.
    Het verhaal van het boek gaat over een kindje dat grote broer of zus wordt (ik was toen ik het won nog zwanger) inmiddels heeft dat boek hier nu geen nut meer aangezien kleine aap al geboren is.
    Ze mogen wat mij betreft het boek in een gat duwen waar de zon niet schijnt :p
     
  2. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ben er al uit :D
     
  3. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.487
    857
    113
    Dat ligt dan toch aan de gene die de win actie organiseert skyscrapper?

    Gaat gelukkig niet overal zo;

    Ik won een carlton koffer medium formaat, ik mailde of ik met bijbetaling een maatje groter mocht hebben. Kreeg een mail terug dat dat niet hoefde ik kreeg zo de maat groter. Had de koffer ook binnen 3 weken thuis terwijl ze binnen 1maand hadden beloofd.
    Netje een mail met de vraag of hij beviel en of ik tevreden was. En dat voor een gewonnen koffer van 140,-!

    En verder heb ik al mijn prijzen echt daadwerkelijk gehad en binnen normale tijd. Via pampers weleens een pak gewonnen. Mailde ze me nog na zelfs voor de juiste maat omdat de verkeerde op de post waren gegaan (dachten ze). Bleek niet zo maar ze controleerde het toch..
     
  4. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Edit: verkeerde topic..
     

Deel Deze Pagina