Februari 2016 moeders

Discussie in 'De mama's' gestart door Punky16, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Boommm zeker. Al is ze echt een kat uit de boom kijker hoor
    Als ze bij mn moeder is. Zit ze gerust een uur op het kleed met allemaal speelgoed.
    Ahh heel schattig idd! Dan is I een levende pop voor dr. :)
    E heeft nu 2 poppen. Doet er niet echt superveel mee. Af en toe zit ze de pop eten te geven.
    Bekend karakter dus voor je!

    Bevalt de nieuwe aupair trouwens?

    Ja echt leuk om te zien. Nu loopt ze ook erg veel. Net alleen maar rondjes draaien met een grote bal in haar hand.
    Staat gelukkig gelijk stabiel, ben ik wel blij mee. :)

    Aankomende maand gaan we starten voor een 2e kindje.
    Hopelijk mag het snel raak zijn. :)
     
  2. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hee ben je bevallen Boommm! Van harte gefeliciteerd! Is alles goed gegaan?
    Ik merk dat ik steeds de tijd niet kan vinden om hier te typen, maar ik doe mijn best!
    Ameland was heerlijk (of had ik dat al gezegd?). Echt genieten hoor!

    I is zoooo leuk en gezellig maar ook dagelijks verschrikkelijk irritante waaaaaaa momenten. Pfff ze heeft echt ontdekt 'die die die' te zeggen en dan wijzen. Ze wil álles hebben wat niet binnen handbereik staat, vooral als ze aan het eten is. Vervolgens wordt ze wóest als ze het niet krijgt.... pfff gaat gillen en janken alsof ze dood aan het gaan is. Eerst vond ik het wel grappig, maar nu het vaker gebeurd irriteer ik me er echt mateloos aan. Gaat dit zo nog de komende jaren door...?

    Wat leuk dat E nu echt aan het loslopen is! Zal vast niet lang meer duren voor ze het leuker vindt om los te lopen dan te kruipen ;) I is ook al aardig op weg!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM haha ja ze gaan een heel eigen willetje creeëren nu.
    Ja erg heh dat boos worden als ze hun zin niet krijgen. Hier helpt weglopen/negeren erg goed.
    Dan is het gelijm over. :)
    Ben bang dat dit idd voorlopig nog wel doorgaat.

    Ja echt superleuk! :) lang op moeten wachten hihi.
    Dat denk ik ook niet. Merk dat als ze eenmaal de smaak te pakken heeft er bijna geen rem erop zit.
    We gaan het zien & dan mogen we op schoenenjacht..
    Super zeg dat I ook al begint te stappen!
     
  4. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vind het zo lastig om dit topic snel terug te vinden! Bij de vorige website kon ik bovenin zien waar ik op gereageerd had, maar nu niet meer toch?

    @Boommm Hoe gaat het met jullie nieuwe gezinslid?
    @Meisje93 officieel gestart met jullie kinderwens? Spannend?

    Hier gaat alles z'n gangetje. I heeft nog steeds driftbuien maar ik heb ook ontdekt dat deze snel overgaan als ik het gewoon negeer. Verder is ze super vrolijk en maakt ontzettend veel contact met andere mensen. Wel lekker dat ze nog steeds 2 a 3 uur in de middag slaapt :)
    Verder gaan we waarschijnlijk een nieuw huis kopen! Een nieuwbouwproject, lekker dicht bij het bos, weg uit de stad. Vrijdag gesprek. Ben benieuwd!
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM
    Uhm kan je wel zien volgens mij.
    Maar hoe precies weet ik niet. Als ik zie dat ik ergens in getagd ben, reageer ik erop. En scroll wat door de lijst heen. :)

    Ja zijn nu officieel begonnen. Gisteren laatste dag ongesteld geweest. Over weekje ong. Eisprong. Ben benieuwd hoe snel het nu raak zal zijn.

    Idd gewoon lekker negeren die buien. Werkt hier ook het beste!
    Heerlijk hoor zo'n lang middagslaapje. Heb je even je handen vrij.
    Hier slaapt ze ook nog behoorlijk veel. Ook wel weer lastig met weg gaan.

    Wat leuk. Heerlijk zeg bij het bos.
    Hihi heb je net je huis opgeknapt. :)
    Succes met het gesprek!

    Hoe gaat het nu met het stappen van I?
    E loopt nu erg goed los. Wilt nu ook allemaal lopen
    Afgelopen zaterdag heeft ze het hele tuincentrum en de supermarkt doorgelopen.
    Deze week haar 1e echte schoentjes kopen. :)
     
  6. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    @Meisje93 met het stappen van I gaat het goed. Ze gaat nu regelmatig los staan in de woonkamer en zet dan een stapje. Daarna laat ze zich wel weer zakken, maar ze kan het dus wel. Nu even wachten tot ze het lopen leuker gaat vinden dan kruipen :)
    Hoe gaat het met jullie?
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM wat leuk zeg! Gaat niet lang meer duren ws.
    Ja idd ze moeten het leuker/handiger vinden.

    Hier gaat het goed! Met E ook. Ineens word ze zo wijs. Snapt zowat alles.
    Als ik vraag: wil je koekje. Zegt ze mmm en loopt naar de koekjesla. :p
    Trap opgaan wilt ze nu alleen maar zelf doen net als lopen. Mag haar amper meer dragen. Maar dat vind ik niet zo'n probleem.
    Met de slaapjes is ook het een en ander gewijzigd. Ochtendslaapje van 30 min of helemaal niet en middagslaap maakt ze nu 3u van.

    Hoe gaat het verder bij jullie? Nieuwe huis doorgegaan?

    En hoe gaat het bij jou @Sabine1305
     
  8. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    @Meisje93 ja he hier begint ze ook alles te snappen. Jasje aan, stofzuigen, doe de kast maar dicht, geef maar aan papa etc. Zo leuk. Woordjes kan ze ook echt steeds meer zeggen..
    Ze is wel een driftkikkertje hoor.... als ze haar zin niet krijgt (en dat is vaak.....) dan zet ze het op een krijsen. Gelukkig wel snel over maar het gebeurd wel erg vaak op een dag. Beetje irritant mjah..
    Hier slaapt ze steeds alleen nog tussen de middag 12u30-15u ongeveer.

    Het nieuwe huis hebben we gekocht ja! Nu nog even financieel alles regelen, hopelijk gaat dat lukken.... spannend en druk! Zeker met I is het dan wel irritant omdat er veel geregeld moet worden, dan kan ik haar er niet altijd bij hebben haha ..
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM ja echt leuk heh. Ze worden ineens zo groot heh.
    E praat niet zo heel erg veel. Maar kan wel goed duidelijk maken wat ze wilt.

    Oeps een driftkikkertje. Hier snel afgeleerd gelukkig.
    Hopelijk lukt jou dat ook!
    Gaat ze dan ook op de grond liggen drammen? Deed E toen ook.

    Wat leuk zeg dat jullie het gekocht hebben! Hopelijk lukt het financieel ook.
    En word jullie huidige woning snel verkocht.
    Hihi ja zal wel behoorlijk veel geregel zijn.
    Gelukkig is het een tijdelijk iets. Al moet je straks wel weer aan de klus.
    Of laat je alles doen?
     
  10. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    @Meisje93 dat temperamentvolle valt niet echt af te leren denk ik. Ben bang dat het een beetje de aard vh beestje is... pfff... zeker nu je nog niet iets heel duidelijk uit kan leggen wordt ze gewoon boos als iets niet mag. We zijn ontzettend consequent en negeren de driftbuien, maar ze blijft het doen... echt driftig op de grond gaan liggen was gelukkig wel een fase. Nu gaat ze gewoon gillen of heel dramatisch doen of met dingen gooien. Meestal duurt dit een paar minuten maar toch erg irritant. Hoop dat het minder wordt als we dingen echt kunnen gaan uitleggen :(

    Jij bent al na je eisprong denk ik? Of ondertussen al ongesteld geworden?

    We laten bijna alles doen, dus denk alleen vloeren boven leggen en de muren verven. Nu nog veel gezeik met de aannemer omdat hij mij eerst iets telefonisch had toegezegd en toen opeens per mail niet meer.. verder doen ze nog moeilijk qua hypotheek omdat mijn vriend een variabel maar goed salaris heeft (dat krijg je als fysiotherapeut in een praktijk) dus dat is nog even stressen...
     
  11. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    hey meiden, ben ik weer. Ik kreeg geen meldingen meer op de mail dus ben de pagina een beetje uit het oog verloren. Was toch nieuwsgierig of er echt niets meer werd geschreven dus kwam ik even kijken en zie dat er gewoon nog geschreven werd.

    Met M gaat het goed, ze kan zichzelf nu ook optrekken aan spullen en kan aan de hand heel snel lopen. Ze slaapt nog maar 1 keer per dag en ik maak haar wat vroeger wakker omdat ze anders 's avonds niet wilde gaan slapen. Z en M spelen ook vaak heel lief samen. M gaat steeds meer woordjes zeggen en begint wat kieskeuriger te worden met eten, helaas. Ze klimt ook al zelf de trap op, wat niet zo erg is als ze alleen vanuit de tuin naar binnen wilt gaan, maar wel als ze de grote trap op wilt klimmen. Ze heeft inmiddels alle voortandjes en 2 kiezen.
    Hier ook een driftkikker als iets niet naar haar zin gaat. Dan gaat ze gillen en meppen.

    Wat spannend @ZaZaM en leuk dat jullie gaan verhuizen! Hopelijk verloopt het verder zonder al te veel problemen!! Jullie huis zal waarschijnlijk snel verkocht zijn aangezien jullie niet alles opgeknapt hebben. Wanneer is de verwachte datum dat jullie nieuwe huis opgeleverd word of is het al af?

    @Meisje93 wauw, spannend hoor, voor een tweede kindje :) Succes en hopelijk mag het snel lukken! 1 van de meiden van onze verloskundige groep is ook zwanger van een tweede kindje.

    Hier gaat het met de tuin goed, we hebben het eerste gedeelte helemaal opnieuw gestraat. De voortuin hebben we ook al heringedeeld. Moeten alleen nog een stukje straten en gaan in het najaar het gras zaaien. Dan moet in de achtertuin eigenlijk alleen het pad nog opnieuw gestraat worden. De nieuwe schutting is gisteren binnen gekomen dus willen we ook zsm gaan plaatsen. In huis schiet het nu ook wel aardig op. We gaan zaterdag informeren om de trap opnieuw te laten stofferen en dan zijn we zo goed als klaar.
    Verder heb ik het nog steeds druk in de salon, wordt ook niet minder :p Dus ben erg blij dat dat nu na 4 jaar ook zo goed draait. Maakt het allemaal wel wat drukker maar daar ben ik inmiddels wel aardig aan gewend. Hopelijk krijg ik nu wel gewoon weer meldingen per mail, vind het zo raar dat ik die ineens niet meer kreeg.
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM
    E deed ook heel erg drammen. Ging dan op de grond liggen en huilen.
    Na 2 weken was het klaar, omdat ik haar dan compleet negeerde.
    Of het moet toeval zijn. Maar nu al ruim een maand niet meer gedaan.
    Maar lees dat jullie haar ook al negeren als ze een driftbui heeft.
    Hopelijk word het snel minder, naar mijn idee snappen ze ontzettend veel op deze leeftijd.

    Vandaag ongesteld geworden. Op naar de 2e ronde. :)
    Deze was toch al mislukt, doordat m'n man erg ziek was tijdens mijn vruchtbare dagen.

    Lekker hoor dat je alles laat doen. Huis al in de verkoop? Of wacht je nog totdat de hypotheek rond is?
    Ja die banken zijn helaas strenger geworden.
    Vroeger ging het wat gemakkelijker allemaal.

    @Sabine1305 wat raar zeg! Misschien dat je het niet meer krijgt als je even niet online bent geweest?

    Fijn dat het met M goed gaat. Leuk heh dat traplopen. Vind het ook wel ideaal.
    Scheelt weer gesjouw.
    Wat leuk dat ze zo lief samen kunnen spelen. Lijkt me echt genieten dan.
    Wauw veel tandjes al zeg! E is daar best traag in.
    Heeft nu (bijna) 5 tandjes. Kiezen nog niet volgens mij.
    Kijk eerlijk gezegd niet zovaak in haar mond.

    Dankjewel! Ik hoop het dat het snel raak mag zijn ja.
    Bij E was het wel snel raak. Maar dat zegt helaas niks.
    Wat leuk zeg!

    Fijn dat het opschiet met de tuin! Het is toch een heel project heh.
    Echt super hoor dat de salon zo goed draait. Heerlijk.
    Bevalt het nog, om overdag in het weekend te werken?
     
  13. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @ZaZaM die driftbuien kunnen heel goed het aard van het beestje zijn hoor. Wij negeren het ook als ze een driftbui hebben en daardoor wordt het wel een stuk minder. Ze duren ook minder lang dan wanneer je er aandacht aan schenkt. Ik denk ook maar zo het hoort er ook een beetje bij. Ze gaan nu echt uit proberen waar de grenzen liggen en wat ze wel en niet mogen/kunnen doen. De een probeert het alleen wat langer uit dan de ander.

    @Meisje93 ik heb geen idee, nu gelukkig wel weer een melding gekregen. Had er wel vaker last van maar door de drukte van alles was ik het nu even volledig uit het oog verloren.
    Wij tillen haar de trap nog wel op hoor. Ze klimt alleen het trapje van de tuin naar het huis op, dat zijn twee brede treden.
    Ja dat is echt genieten! Tot ze elkaar weer de hersens inslaan, haha, dan is het frustratie. Dat gebeurd natuurlijk altijd aan het einde van de dag als je zelf met koken bezig ben etc.
    Oh die is inderdaad niet heel snel met de tandjes, maar alles op zijn tijd. E is met veel andere dingen weer heel snel.
    Ik zal voor jullie duimen dat het snel mag lukken en goed gaat :)
    Ja zeker een groot project. We gaan volgend weekend de schutting plaatsen. Het weekend erna lekker een weekendje weg naar emmen. Dus dan kunnen we meteen even lekker bijkomen van alle drukte.
    Het is erg druk op de werkzaterdagen. Werk dan aan 1 stuk aaneengesloten met max 15minuten pauze om even te lunchen. De zaterdagen tot nu toe stonden ook allemaal vol. De bedoeling was om dan de vrijdagavond ervoor vrij te houden maar dat is nu al een aantal keer niet gelukt. Volgende week zaterdag sta ik de halve dag vol, hopelijk blijft dat zo want moet dan van maandag t/m vrijdagavond lange avonden werken.
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 ahh okee. Doet ze wel aanstalte om de andere trap op te lopen?
    Haha, oeps. Elkaars speelgoed afpakken zeker. :p
    Ja dat lijkt me zo rot, ben je net aan het koken en dan zijn hun op de achtergrond ruzie aan het maken.
    Oeps foutje gemaakt E heeft 8 tandjes en 1 hoektand is bijna door.
    Vind het wel mooi hoe ieder kindje op zijn tempo zich ontwikkeld. En hoe snel het soms kan gaan.
    Ga je die schutting samen met je man plaatsen?
    Ohh heerlijk zeg een weekendje weg! Lekker van genieten. Wij gaan 1e week van okt. Pas op vakantie.
    In de zomervakantie komt er een nieuwe badkamer.
    Och dat klinkt idd behoorlijk druk zeg! Fijn dat het zo goed loopt. Maar een avondje vrij is ook wel een keer lekker lijkt me.
     
  15. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 ja daar probeert ze ook op te klimmen dus we gaan vandaag het andere traphekje plaatsen. Wil niet dat ze er vanaf stuitert.
    Ja ze willen dan met hetzelfde spelen en dat gaat dan fout. De ene keer gaat het goed maar als ze noe worden gaan ze mekaar zitten treiteren, werkt erg op je zenuwen :p
    Ja zeker mooi, wij zien dat natuurlijk ook net onze meiden. Z liep op deze leeftijd al los en M schuift voornamelijk de kamer door.
    Ja samen met mijn man en de buren.
    Gaan we zeker doen. Hopelijk wel beter weer. We gaan dan een dagje naar wildlands en naar plopsa dus wordt sowieso leuk :)
    Leuk een nieuwe badkamer!
    Wij hebben gisteren de bekleding van de trap uitgekozen. Aankomende maandag komen ze het opmeten en 26 juli word het geplaatst.
    Een avondje vrij is zeker lekker. Maar aangezien we een weekend weg gaan en ik dan twee dagen extra dicht ben vind ik het niet erg om dan eerst zo'n drukke week te draaien. De week erna ben ik op vrijdag en maandagavond gesloten.
     
  16. ZaZaM

    ZaZaM Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Huis nog niet in de verkoop, is waarschijnlijk zo verkocht. Pas juni 2018 is het huis af dus we wachten nog met verkopen. Nu is de markt wel op zijn top maar om nou een jaar ergens anders te moeten wonen lijkt me ook niet ideaal. We zitten sowieso met dubbele lasten straks dus elke cent die we kunnen besparen is mooi meegenomen.

    Hier hebben we ook vorige week traphekje geplaatst, dan hoef je niet zo op te letten. Al zit de tussendeur toch dicht, maar dan is het in ieder geval niet erg als ze er tussendoor glipt.

    Wel druk ze met de tuin en de salon @Sabine1305 .. kan zo veel stress geven. Zeker met twee kinderen..
    Vind het nu al stressvol. Alles wat we moeten regelen, werken en een kind entertainen ;)

    Leuk zeg nieuwe badkamer @Meisje93 . Wat willen jullie er mee doen?
    Wij zijn gisteren ook bezig geweest met de nieuwe badkamer. Lekker plattegrondje maken en miniatuur meubeltjes en sanitair en puzzelen maar.
    Gaat wel heel gaaf worden denk ik!

    De tuin vind ik vooral moeilijk om in te richten. Hij loopt in een punt maar begint 11 meter breed en is 20 meter diep.. Lastig maar leuk :) gelukkig hoeven we nu nog niks te beslissen.
    Binnen twee weken horen we of de hypotheek rond is!

    Wij gaan eind augustus 2 weekjes naar Frankrijk, niet te ver. Op een camping in een huisje. Een low budget vakantie dus ;)
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305 slim om idd een traphekje te plaatsen voordat er ongelukken gebeuren. :)
    Bij E te laat geweest toen.

    Haha wat een verschil dan heh. Merk je ook veel verschil in hun karakter?
    Leuk hoor. Alvast veel plezier toegewenst!

    Heerlijk zeg dat jullie de trap laten bekleden, vind het er ook veel mooier uitzien.

    @ZaZaM ooh tijd zat nog idd om je huis te verkopen!
    Als het op een gunstige locatie staat is het idd zo weg!
    Buurt waar wij wonen zijn de huizen ook erg gewild. Binnen een week zijn de huizen al verkocht. :eek:
    Dubbele lasten zijn wel vervelend. Zeker voor zo'n lange tijd.

    Tja je hoeft maar net een keer de tussendeur te vergeten en ze zitten op de trap...

    De gehele badkamer word gestript en dan weer helemaal opnieuw opbouwen & er komt een bad in. :)
    Mis die echt nu met een kind, al mis ik er ook wel 1 voor mezelf..
    Ben blij als ie weer klaar is.. wel even lastig geen douche hebben.
    Maar als ze aan het verbouwen zijn, ga ik toch naar mn ouders ivm de herrie.
    Kunnen we daar mooi even douchen.
    Haha de badkamer hebben jullie dus ook al helemaal klaar.
    Leuk hoor! Wat voor tegels willen jullie?

    Wow wat een heerlijke grote tuin!
    Misschien een tuinarchitect inschakelen? Of op google/pinterest inspiratie opdoen?
    Zo hebben wij ook onze tuin aangepakt.
    Ook kan je op internet een 3d tekening maken van je tuin.
    Ook een aanrader!
    Ik hoop voor jullie dat jullie de hypotheek rond krijgen!!

    Heerlijk hoor! Ach geeft toch niks!
    Ik vind het weg zijn al heerlijk. Maakt mij dan niet zo heel erg veel uit waar we heen gaan.
    Niet te lang rijden in ieder geval. Hou ik niet zo van.
    En helaas heeft E ook een hekel aan auto rijden.
     
  18. Sabine1305

    Sabine1305 Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @ZaZaM groot gelijk dat jullie nog even wachten met de verkoop van jullie huis. Jullie hebben er veel aan gedaan dus denk dat jullie het zo verkocht hebben.
    Succes met de hypotheek, hopelijk krijgen jullie snel de goedkeuring te horen.

    Tussendeur dicht doen is hier geen optie. Als ik weg loop en de deur van de woonkamer dicht doe zet M het op een gillen en houd niet op tot ik terug ben. En Z kan de deur open maken dus meestal blijft hij niet lang gesloten :p

    Hihi ik heb wel bijna 3 jaar ervaring nu met alles, Z wordt in oktober natuurlijk alweer 3 jaar. En ik merk dat ik redelijk stress bestendig ben. Soms niet hoor, dan weet ik ook niet meer hoe ik het allemaal moet doen en dan is het belangrijk om los te laten en te denken, morgen weer een dag. Dat is alleen niet altijd even makkelijk, hoewel ik er wel makkelijker in ben geworden. Je moet ook wel, anders word je gek. Ervaar het nu in ieder geval niet als stress. Het is allemaal voor een goed doel, want het wordt steeds een beetje mooier :D
    Wow jij krijgt ook een grote tuin!! Ik zou echt niet nog groter willen, haha.

    Hihi jou luwbudget variatie van een vakantie is voor ons een "grote vakantie". Ach je bent lekker weg dus lekker van genieten :D

    @Meisje93 ja merk zeker veel verschil in de karakters. Is wel heel erg leuk, heb je toch 2 totaal verschillende kinderen ondanks dat het twee meiden zijn :)
    Succes met de badkamer en groot gelijk dat je dan even bij je ouders gaat zitten.
     
  19. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Van hoeveel mama's hier loopt hun kindje nog niet?
    Mijn meisje kruipt nog lekker in t rond. Staan doet ze wel maar meer dan dat is ze niet van plan. Van mij mag ze wel gaan lopen, ze wordt toch steeds zwaarder en ik sjouw me een ongeluk!
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sabine1305
    thnx gaat vast goed komen hoop ik! vewachten wel dat hij met 2 weken klaar is.
    kan mijn man daarna weer gaan werken, is nl. erg druk op zijn werk,.
    Ja denk dat ze anders niet goed slaapt.

    @Bloem2310 E ging eind mei pas lopen. Snap wel dat je het tillen zat word, zal wel niet lang meer gaan duren.:)

    E had vanaf donderdag erg hoge koorts. Vanochtend toch maar langs de huisarts gegaan.
    En ze heeft de 6e ziekte. Gelukkig is hij al op zijn retour
     

Deel Deze Pagina