**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melon

    Melon Actief lid

    6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Spannend!!!
     
  2. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Spannend @Babbelboxje
    Inderdaad kekker douchen. Als het echte weeen zijn blijven ze ook. Anders verdwijnenden ze.
    Klinkt wel als het echte werk! Weet hoe frustrerend het is als het niet doorzet. Bij mij. Eerste ging dat ook zo. Zet hem op Meis.
     
  3. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Gisteravond in bad geweest, werd niet erger toen maar ook niet minder. Maarja ook dat deed niks.

    Gemene weeën zijn weer iets minder gemeen, wandel nu door het huis :rolleyes:
     
    Draaikont, mams1 en Mir78 vinden dit leuk.
  4. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Bij mij ging kolven ook altijd moeizaam. Op welk moment van de dag kolf je? Na de ochtend voeding nakolven kan mogelijk meer op leveren dan bijv einde dag omdat dan de productie lager is. Heb je een dubbele kolf, zodat twee kanten tegelijk kan doen? En las ergens een uur kolven weet niet of dat bij jou was maar pas daar mee op je kan dan echt veel last van je tepels krijgen. Als je voor voorraad kolft ivm werk dan kan je beter proberen 3 ochtend voedingen nakolven en kijken of dan voldoende kan opbouwen.
     
  5. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Jeetje wat heftig , hopelijk slaat de behandeling snel aan! Spruw is zo vervelend.
     
  6. roever

    roever Niet meer actief

    Spannends @Babbelboxje !
    Hoop dat gauw doorzet, succes!



    Voor de andere moms,
    Slapen jullie kindjes in hun eigen wiegje of bij jullie in bed oid?

    Ons zoontje slaapt overdags redelijk goed in kinderwagen beneden.
    Mmaar snachts in eigen wiegje naast mijn bed is drama!
    Slaapt alleen naast me in bed...eng!
     
  7. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Weeën bijna helemaal weg verdorie..
     
  8. Powerwoman

    Powerwoman Actief lid

    24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Hier slaapt ze in dr kamer vanaf de 2e week. Ik was zo ontzettend klaar met het geluid naast me. Haha. Ik slaap heel licht en als iemand zoveel geluidjes maakt slaap ik niet meer. Ondanks dat ik bv geef ligt ze toch daar. Ik mis geen enkele voeding en mocht ik iets later komen laat ze vanaf begin af aan heel erg van zich horen.
     
  9. Powerwoman

    Powerwoman Actief lid

    24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Oh wat frustrerend. Nu maar even bij slapen wie weer doet de rust wat.
     
  10. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113

    Nee dat was ik niet hoor! Hahah max 20 min.
    Ja dubbele kolf en in de ochtend maar helaas. Dan maar even kleine beetjes sparen.
     
  11. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    De spray is echt alleen voor het kolven. Met live voeden geen probleem.
    Kan vaker kolven maar daar heb ik voor nu nog even geen zin in. Dus spaar kleine beetjes dan maar.
     
  12. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    De kleine slaapt in de wieg en op de dag in de box.
    Wieg staat op onze kamer. Maar ze wilde in het begin er ook niet in onder een deken. Hebben haar in de Wikkeldeken erin gelegd en dat werkte wel. Puckababy werd ze hysterisch van omdat ze bij haar handjes wil. Nu ligt ze sinds gisteren met een slaapzak erin. soms slaap ze op de dag wel eens op onze borst oid. Maar in de nacht niet.
    @Babbelboxje balen zeg
     
  13. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    E. slaapt al vanaf de eerste nacht in het ledikant op haar eigen kamer.
    Een enkele nacht is wat moeizaam maar verder slaapt ze heel erg goed.

    @Babbelboxje wat frustrerend! :(
     
  14. brocante

    brocante Bekend lid

    27 aug 2013
    645
    811
    93
    @Babbelboxje super frustrerend!

    Net even potje zitten brullen. Netjes melk gekolfd zodat ik voor het eerst vandaag alleen weg kan. Plast baby door zijn luier heen. Ik hup naar boven. Kom ik beneden en is de kolf omgevallen. Alle melk over het bankstel en niks in de fles.
    Baby honger, ik geen melk meer :(...
    Aghh #$&**@!€£(
     
  15. roever

    roever Niet meer actief

    Oef... nou meneertje zet het hier echt op n brullen na een voeding en n schone luier... en dus vooral snachts!
    Word er behoorlijk onzeker van... moet ik m even laten brullen (maar wat is de max) of lekker bij me nemen en de hoop dat t vanzelf minder word ,hijs nog maar net 2 weekjes :(

    Heb m wel paar daagjes ingebakerd gehad ging toen eventjes goed maar ook dat helpt niet echt meer

    Of zit het mega tussen mn oren dat ik nu al bang ben dat hij straks niet meer in zn eigen bedje wilt als ik m nu snachts bij me pak???


    O... @brocante das echt mega vervelend!!! :( t schijnt dat je borsten nooit helemaal leeg zijn, dus woe weet heb je aan de beetjes toch nog voldoende gehad!
     
  16. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wat een toestanden allemaal met borstvoeding! Balen @brocante !

    @roever gewoon je eigen gevoel volgen denk ik. Heb mijn zoontje nooit bij me om bed gehad want dat vond ik eng. Maar verder wat knuffelen en aandacht geven nooit geluisterd naar anderen. Want die zeiden allemaal jaaaa zo maak je er een mama's kindje van, enz enz. Gewoon doen wat voor jou goed voelt.

    Ps: toch weer af en toe een wee. Kom op baby!!
     
    kimmmmmm en mams1 vinden dit leuk.
  17. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Hier slaapt ze overdag beneden en snachts in wieg naast me.
    Gewoon omdat t kan hihi. Nog 1 en allerlaatste keer baby bij mij :) en dat wil ik niet missen

    Ze gaan echt vanzelf wel in eigen bed slapen hoor. Zijn nog zo klein. Met maand of 3 gingen ze hier in ene overdag boven in ledikant liggen
     
    Burb1988 vindt dit leuk.
  18. Powerwoman

    Powerwoman Actief lid

    24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @brocante oh ja dat is echt heel rot. Dat gevoel kan ik me helemaal voorstellen. Ik hoop dat je desondanks toch een leuke dag hebt!

    @Babbelboxje, ik ga duimen dat het doorzet!

    Ze slaapt s nachts in de wieg. En overdag overal en nergens. In de draagdoek, wagen, box, op m’n borst, maxicosi. Maakt mij allemaal niet uit. En de eerste 3 maanden kun je wat dat betreft je baby niet verpesten. Dat zei m’n kraamverzorgster ooit. Als ze s nachts niet wil slapen leg ik haar ook lekker op m’n borst. Met de oudste ook gedaan. Ze is nu 3 slaapt iedere avond in haar eigen bed zonder mokken. Dus ik ga het met deze precies zo doen. Lekker s nachts eraan toegeven als ze niet stopt met huilen haha.

    Oh en trouwens. Ben heel erg apetrots op m’n oudste meid. Ze slaapt al 4 nachten zonder speen en heeft hem zelf in de prullenbak gegooid. Weer een fase voorbij! Super trots op haar!:):)
     
    mams1 vindt dit leuk.
  19. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Oh jaloers op baby’s die in hun eigen kamer slapen. Ben helemaal geen fan van een baby in je eigen slaapkamer. Maar helaas geen andere keuze hier. Nog een maand en dan komt het dakkapel. Daarna snel de kamer afmaken en dan kan de verhuizing beginnen en kan ons heksje op haar eigen kamer.
    Heb verder ook geen last van haar. Slaap als een blok.
     
    Powerwoman vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina