**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Meiske2015 beterschap!
    @roever sowieso zeggen hoor! Zou hier niet eens in mijn hoofd opkomen om het niet te zeggen:oops:
    @Tann hopelijk heeft het inderdaad wat gedaan.
    @Lena1982 even bellen en de situatie uitleggen. Misschien willen ze zelfs wel even langskomen.
     
  2. kimmmmmm

    kimmmmmm Actief lid

    4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben met de eerste gestript in het ziekenhuis het deed totaal geen pijn Dit was gebeurd om 20:00 en 4 uur later Braak mijn vliezen...

    Ik hoop dat ze dit ook kunnen doen misschien wel al met 39 weken Ik heb over een uurtje een echo Dit is een liggingsecho want ze heeft al die tijd in de stuit gelegen..

    Ik hoop zo dat ze goed licht en misschien al een klein beetje is ingedaald...

    Ik heb er een hard hoofd in want ik heb het Spaans benauwd dus het ligt lekker in mijn longen te duwen...
     
  3. roever

    roever Niet meer actief


    Ik zal voor je duimen.... :)
     
    kimmmmmm vindt dit leuk.
  4. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Succes!!
     
    kimmmmmm vindt dit leuk.
  5. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    diaree... oh jee kan een teken zijn dat het begint...
     
  6. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    goed zo gewoon vragen... en succes;)
     
  7. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden, hier ook super onrustig Maarja.... ben ookecht zo moe!
     
  8. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    kunnen voorweeen zijn... indalingsweeen of echte weeen.. zit er regelmaat in... en ik zou zeggen volg je gevoel;)
     
  9. Lena1982

    Lena1982 Niet meer actief

    Heb gebeld naar VK hier in t dorp waar ik tot 3 weken geleden onder viel. Ze is bereid langs te komen als t regelmatiger wordt dus fijn dit achter de hand te hebben.

    Zo te lezen is het merendeel hier "aan t rommelen"...
     
    Myhappyfamily en Meiske2015 vinden dit leuk.
  10. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja kan.
    Maar ben ook darmpatiënt haha dus kan ook betekenen dat het weer actief word :confused:
    Of ik word ook ziek :roflmao:

    Word vandaag gebeld door mijn mdl arts.
     
  11. kimmmmmm

    kimmmmmm Actief lid

    4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Nou ze ligt ieder geval met de hoofd naar beneden ze is nog niet volledig ingedaald maar wel al een stukje Ze verwachten dat deze week de indaling doorgaat zetten vandaar mijn steken en pijn daar beneden...

    Geschatte haar nu 2800 gram ik moet nog 4 weken dus dan komt er nog 800 gram bij....ongeveer..

    Zal een kindje worden van om en bij de 3800 gram..

    Alles helemaal goed toch een gerust stelling... nu wachten tot ze zich aandient nog 2 dagen werken en dan lekker verlof
     
    Melon, Myhappyfamily, Babbelboxje en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Yes!!! Eindelijk lukt er iets met blauwe kleurstof
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Pitahaya, brocante, Meiske2015 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Iedereem succes vandaag die een controle/echo heeft.
     
    Babbelboxje vindt dit leuk.
  14. Orchidee88

    Orchidee88 Actief lid

    27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    @strippen niet nodig geweest dochter kwam met precies 35 weken. Deze blijft netjes zitten,haha ik ben benieuwd.

    Hier gisteren ook druk van onderen, denk dat hij verder is ingedaald.
    Straks controle, zal mij benieuwen.

    Ali i love it komt soms ook sneller

    Het blijft nog rustig hier ben benieuwd wie er binnenkort gaat bevallen! Spannend!
     
  15. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nou dacht net toch ff dat het begonnen was hier :eek:
    Ruim een half uur met regelmaat krampen icm harde buik. Krampen hielden iets meer dan een minuut aan.
    Maar is weer gestopt :confused:
     
  16. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Oh jeetje joh, je maakt het spannend!
    Maar dan stopt het dus weer... Haha. Ook vervelend.

    Hier vandaag alleen maar alweer indalingsweeen. Kan hij uberhaupt nog verder indalen??
     
    roever vindt dit leuk.
  17. brocante

    brocante Bekend lid

    27 aug 2013
    645
    811
    93
    Wat kunnen onze lijven er soms een circus van maken hè:rolleyes:?

    Manlief is hier zo schattig onwetend. Ik moest hem bellen als mijn vliezen zouden breken. Toen ik vertelde dat de meeste bevallingen daar niet mee beginnen en vaak de vliezen geprikt moeten worden, keek hij mij aan alsof ik van Mars kwam.
    Vervolgens ook maar even verteld dat je niet altijd zeker weet of het echte bevalling is begonnen. Het verhaaltje van onregelmatige voorweeen maakte meneer helemaal van slag.
    Besloten dat ik manlief alleen bel als het echt begonnen is. De arme schat is anders de hele dag in paniek:roflmao:.

    Nog iemand die al overwogen heeft om een groter bed aan te schaffen? Man, walrusvrouw en Herman het voedingskussen passen gezamelijk niet in een 140cm bed:eek:. Wat zou ik graag een bed hebben van 2 bij 2.
     
    Baloo vindt dit leuk.
  18. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    En is dat geen optie dan? Een groter bed? 140 is wel eerrruug klein hoor!
    Wij hebben een bed van 1.80 x 2.10. Heerlijk vind ik dat!
    Staat nu op klossen trouwens. Jeeeej! Net lakens in de was gedaan en vanavond gaat het zeiltje erop.

    Pff, zoontje is onrustig. Wil in eens zijn speen niet meer (okay, prima, dan gaan we daarmee meteen afbouwen!), maar wil nu dus ook niet meer slapen. Dus ik zei van: Wil je je speen dan wel? Maar dat wil hij ook niet... dus zucht... zal wel weer sprongetje zijn ofzo.
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  19. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Zo strijk weg en enveloppe klaar! Zo me meisje uit school halen!! Verder een rustig middagje op de planning! Kleine is rustig vandaag...
     
    Myhappyfamily en Pitahaya vinden dit leuk.
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hahahha geweldig he hoe mannen soms denken. Soms onthouden ze de dingen die ze allemaal op tv zien maar klopt niet altijd :p
    Hier braken de vliezen vanzelf toen ik in bad lag vlak voordat ik mocht persen.
    Maar nu weet hij wel waar hij aan toe is ;) goed dat je het hem nog even uitgelegd hebt :p

    Dat is inderdaad een best klein bed. Wij hebben 1.80*2.00 geloof ik. Zou wel fijner zijn als je wat meer plaats hebt. Hier een vriend die veel plaats nodig heeft :p
     
    brocante vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina