**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Wat vervelend zon sprongetje maar
    Misschien nu wel snel van zijn speen af! Dat is toch ook wel weer heel mooi!

    Hier ook een groot bed! Moet
    Ook wel manlief is meer dan 2m dus ja dan heb je ook wel een groot bed nodig
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Oi ou je maakt het wel spannend hoor. Wie weet duurt het niet lang meer. Hoop het voor je. Ben eens benieuwd. Lichaam kan soms raar reageren.
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  3. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja beetje jammer haha.
    Maar goed. Ondanks dat ik het zat begin te worden mag ze best nog 2 weekjes blijven zitten :)
    Goed voor der gewicht.

    Hahaha heerlijk @brocante :roflmao:
    Maar klein bed hebben jullie. Maatje groter sowieso geen optie?

    Vervelende fase @Pitahaya :rolleyes:
    Fijn dat eigenwijze gedoe haha.
     
    Pitahaya vindt dit leuk.
  4. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Dat heb ik dus ook. Hij mag van mij ook nog wel even blijven zitten. Vind 37.3 toch best nog wel vroeg hoor. Zie je toch nog soms beetje rand-prematuur achtige dingetjes. En mijn zoontje was bij 39.1 ook maar 2900 gram dus weet niet hoe groot deze zou zijn maar dan lijkt mij nu geboren worden toch wel beetje te vroeg nog.
     
  5. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    dat vraag ik me ook dikwijls af... vallen ze er op een gegeven moment niet uit?
    hahaha
     
    Babbelboxje, Meiske2015 en Pitahaya vinden dit leuk.
  6. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Nou hier nog totaal niet ingedaald en dat probeert hij waarschijnlijk te doen vandaag die pijn. Echt wee achtige krampen in mijn onderrug ook overdag. Vk verwacht dat hij pas bij weeën gaat indalen dus wachten is daarop... verder proberen zo veel mogelijk rust te nemen on de gebroken nachten te compenseren. Hoop stiekem toch dat de krampen zich omgaan zetten i productieve weeen maar ja we wachten af. .
     
  7. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ik hoop het ook voor je meis!!
     
  8. brocante

    brocante Bekend lid

    27 aug 2013
    645
    811
    93
    Groter bed is qua ruimte wel een optie. Het bed ligt alleen fantastisch! Elke avond voelt het weer alsof ik op een wolkje ga liggen :oops:. Voelt inmiddels wel als een heel klein wolkje:rolleyes:.
    We kijken soms bij woonwinkels tussen de bedden. Alleen liggen die allemaal zo hard :roflmao:.

    @Tann duim voor je mee:thumup:
     
    roever vindt dit leuk.
  9. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Misschien op zoek naar hetzelfde merk en model, alleen een maatje groter?
     
  10. brocante

    brocante Bekend lid

    27 aug 2013
    645
    811
    93
    Dat is wel een goed idee! Dankje.
     
  11. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    oh heerlijk die onwetende mannen ( bij de eerste) ik behoor tot de 10% waarbij de vliezen als eerste braken... mijn man keek me verwijtend aan dat ik nog geen matje op de autostoel had gelegd.

    opruimdrang voor het laatste stukje verbouwen is aangebroken... morgen komen ze stuken en 22 feb word onze vloer gelegd en ik krijg steeds meer harde buiken en voorweeen.

    oh mijn honden.vertonen.ook heel raar overbeschermend gedrag... mijn Duitser vooral en vandaag is hij naar de oudere hond erg opvliegend... mag niet bij me staan... ieder persoon die me tegemoet komt word bijna uitgekleed met zijn laserogen... en nu... moet mijn man vanaf morgen weer werken:(
     
  12. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Oee je maakt het spannend meis!!
    Balen dat het niet doorzette.
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  13. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Ik moet zeggen ik voel meer druk op mijn liezen/heupen en schaambot als bij mijn eerste zwangerschap.
    Beetje zeurende pijn die continue aanwezig is.
    Ook denk ik dat ik een deel van de slijmprop ben verloren ( weet niet zeker bij eerste niet gehad )
    Na het toiletbezoek had ik een best wel dikke prop op wc papier liggen , Melkwit , dacht eerst dat het misschien het wcpapier zelf was maar toch was het slijm ( sorry voor de details )
    Van mij mag de kleine man komen maar ja las al dat het nog wel weken kon duren na verlies slijmprop
     
    kimmmmmm vindt dit leuk.
  14. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    klopt ben hem 20 jan verloren... rommelt wel sindsdien heel erg... maar nog niks gebeurt... kan nog wel even door rommelen.

    Maar... ik ga de komende weken genieten van mijn nu al prachtige gezin.. veel leuke dingen doen. Woensdag met mijn verjaardag sochtens naar monkeytown neefje en baby nichtje gaan ook mee , schoonmoeder en schoonzus

    en vrijdag gaan we met hetzelfde clubje zwemmen + mijn man gaat dan ook mee zwemmen. Hij gaat dan de nacht in vanaf vrijdag en komt er maandag weer uit. we zien er beiden tegenop:$
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  15. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Nog meer dames of kinderen van dames morgen jarig? Mooie datum! :roflmao:
     
  16. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    niet morgen 7 feb:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Roosje-5 vindt dit leuk.
  17. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    ik hou me nog even in;):roflmao:
     
  18. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Ik wel morgen, vandaar :) Maar watermannen zijn sowieso leuk natuurlijk ;)
     
  19. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    wij watermannen zijn zeker leuk... maar visjes ook hoor:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Roosje-5 vindt dit leuk.
  20. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.351
    952
    113
    Hier nog geen voorweeën. Wel beginnen de harde buiken te komen. Ik ga morgen denk ik frambozenblad thee halen als ik zin heb. Heb ik bij de eerste ook gedronken. Had een snelle ontsluiting toen. Ben toch een thee leut dus :p
     

Deel Deze Pagina