**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens09

    wens09 Fanatiek lid

    1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Niet leuk! Maar weet dat symptomen wisselen, voor t zelfde geld ben je morgen weer hondsberoerd.. De kans dat het misgaat is er, maar na je goede echo is die echt klein! Hopelijk helpt dat je! Niet te veel stressen hoor!
     
    Pitahaya vindt dit leuk.
  2. wens09

    wens09 Fanatiek lid

    1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Jaaaaaa ik ook! <3 Ik ben dus ook melk uit m'n tepel blijven houden. Nog voor bij de dokter geweest, maar prolactine etc was in orde. Grappig om te lezen dat meerderen dat hebben! Ik dacht dat het heel raar was! Borsten doen wel best zeer, zijn een cupmaat gegroeid en zijn heel bol. Slaap al met een topje aan, haha!

    verder behoorlijk beroerd nog steeds. Gister met m'n zoontje (bijna 3) is zo'n dag bijna niet vol te houden joh. Vandaag maar halve dag overuren opgenomen en de middag lekker even alleen thuis rommelen. Fijn!!
     
  3. roever

    roever Niet meer actief


    Zal ik eens even in de winkel moeten neuzen, mijn vriend had m opgehaald.... dus weetzo niet hoe die heet. .. maar...ik lan natuurlijk ook even vragen of hij m nog eens wilt ophalen! :) volgend weekend gaan we eindelijk een weekend weer weg dus reden voor champ!
     
  4. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.351
    952
    113
    Niet herkenbaar, maar wel heel vaak gelezen dat dat bij een 2e (of 3e, 4e etc) idd snel kan voelen!!!
     
  5. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.351
    952
    113
    Dat is echt angst! Ik merk het zelf ook, al zeggen symptomen vaak niks! (Of je ze nou wel of niet heb of verschillend) het blijft een onzeker periode en ik zal je wat liefde en licht sturen! Als mensen dat bij mij doen heb ik daar altijd heel erg veel baat bij. Vertrouw op je eigen lichaam en op je kindje!
     
    Pitahaya en wens09 vinden dit leuk.
  6. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Ik ben dus niet misselijk, en als zwangere kan je overal onzeker om worden. Hoor ik echt niet misselijk te zijn...? Whaaaa, ik wil gewoon weten of het goed is!

    Gelukkig heb ik wel puistjes en zere tepels, maar ik vind het zo ontzettend spannend.... nog minder dan twee weken geduld.
     
    piscean vindt dit leuk.
  7. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Waar kan ik tekenen? ;)
     
  8. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Pfff hoorde vandaag dat rond de 10 weken vaak een miskraam voorkomt doordat de placenta het moest overnemen. Vertelde trots over de goede echo en dat de kans klein is dat het nu mis gaat.
    Nu weer helemaal onzeker....

    Iemand die hiermee bekend is? Hoort toch vaak na een kloppend hartje dat het risico gedaald is. Ik heb voor de 10 weken mijn termijn echo en daarna voorlopig geen echo meer....
     
  9. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    sowieso tot de 13 weken is de kans aanwezig dat het misgaat, omdat de organen dan worden aangelegd. Maar vanaf 9 weken is de kans dat het misgaat 3% probeer toch te genieten
     
  10. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Meestal gaat het goed :) heb vertrouwen!
     
  11. Anne_eerste

    23 jun 2017
    30
    22
    8
    Vrouw
    Jaaaa prachtige echo gehad!!! Zooo in de 7e hemel.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Meiske2015, Maralena, wens09 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Wow :)
     
    Anne_eerste vindt dit leuk.
  13. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Anne_eerste vindt dit leuk.
  14. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Nou dit heb ik echt nog nooit gehoord!
    Heb vorige keren ook met 9,5 week termijn echo gehad en dat heb ik nooit gehoord
     
  15. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Het lukt mij niet om zo'n banner te krijgen als jullie hebben. En ik vind het juist zo leuk :(
     
  16. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Wat fijn!!! Gefeliciteerd!!
     
  17. Wivine89

    Wivine89 Actief lid

    12 jun 2014
    484
    69
    28
    Rotterdam
    @Draaikont mijn gyn zei , na een kloppend hartje ongeveer 2%
     
  18. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ja dat heb ik ook gehoord! Dit ging om iemand die heel lang al bij de gyn loopt en die had gezegd dat de meeste miskramen rond de 10de week zijn.

    Ik had mezelf juist gerust gesteld met die paar procent. Bleh stom ben blij als ik de 'grens' over ben
     
  19. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Wow wat een goeie echos allemaal!!!
    Gefeliciteerd iedereen!
    Ik weet door verschillende echos tijdens de cyclus dat mijn baarmoeder wat naar achter gekanteld ligt, nog meer meiden dit ook? Ze zei dat ik het wat later laat zien hierdoor jammer!! Haha
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dames die gisteren een mooie echo hebben gehad gefeliciteerd!! Lekker genieten!

    @Pitahaya probeer te genieten. De kans na een mooie echo dat het misgaat kan zeker maar hij was goed. Dan zou ik er niet vanuit gaan dat het nog misgaat. Snap je angst wel als je niks meer voelt. Hoop wel dat je een beetje kan genieten!!


    Oehhh ja filet americain dat mis ik wel. Dat vind ik zooo lekker!
    Maar we moeten wat geduld hebben.
    De rest mis ik niet zo moet ik zeggen.
    Voor mij valt het allemaal gelukkig wel mee.
     

Deel Deze Pagina