Ff balen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iris86, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoxannaG

    RoxannaG Niet meer actief

    Ben je al geweest Iris? Of moet je vanmiddag?
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Net terug. Nu iedere week controles. Ook weer bloed geprikt.
    Tja en nu nog 5 weken ipv 8. Dat is gek hoor. Wel verwacht. Hopelijk gaat mijn lijf dat ook trekken en beval ik niet weer veel te vroeg.
     
  3. Bushbaby

    Bushbaby Actief lid

    12 dec 2013
    117
    5
    18
    Veluwe
    Spannend Iris!
    Ik hoop dat de medicatie de stijging van de galzurenzouten wat beperkt.... (ik had al eerder in je topic gereageerd, ik was diegene die in 2 weken van 10 naar 310 ging :$ ....).
    Goed in de gaten houden!
    De kleine schijnt bij cholestase tot 37 weken veilig te zitten in je buik, ook als je hoge(re) waardes hebt.
    In elk geval: goed in gaten laten houden en als je rond de 35-36 weken komt zou ik echt 2x per week de waardes laten prikken... ze kunnen zo snel stijgen!

    Wij zijn nu aan het proberen zwanger te raken van de 2e en ik kan nu ook al weer tegen de cholestase opzien... en het feit dat je zwangerschap niet normaal eindigt maar dat de bevalling vroegtijdig moet worden ingeleid... je schijnt 75% kans te hebben dat je het bij een volgende zwangerschap weer krijgt. Die jeuk dat vind ik nog tot daar aan toe, maar de stress die het met zich meebrengt, omdat je kleine op gegeven moment gevaar kan lopen (vanaf 37 weken).... daar kijk ik niet naar uit ;) ...

    Succes met de komende weken, en laat jouzelf en de kleine vooral goed in de gaten houden :) !
     
  4. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Thanks dames :)
    Ik ervaar voor last van de jeuk. Kleine heeft het prima haha. Ze is oo een mooie 1800 Gr geschat. Vanmiddag naar acupunctuur geweest. Hopelijk draagt dat bij in de zin van dat het dragelijk blijft en dat de waardes niet zo snel stijgen. Want inderdaad dat kan heel snel gaan. En medicijnen deden vorige keer niks helaas. Hopelijk nu een combi die werkt.
    Toch inderdaad een raar idee dat we over 5 weken gewoon weer papa en mama worden. Ben wel beetje bang voor de uitdagingen van een randpremaruur. Hoe is jullie ervaring met eventuele inleiding of geboorte op dat termijn. Ben bang dat de kleine dan een slechte start maakt omdat die er niet klaar voor is.
    Bizar want vorige keer waren de kids niet eens 'af' met 28 weken. Hihi ben nu al een maand verder. Heb hoop dat deze ook spontaan komt maar dan rond 36/37 weken...
    En helaas in het ziekenhuis ipv thuis. Leek je fijn. Baalde vorige keer da ik aan de monitor moest en stil liggen want anders waren ze de hartslagen kwijt. Ander verhaal maar toch ;)
     

Deel Deze Pagina