kan het zo vroeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door che, 22 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. che

    che Lid

    10 aug 2005
    29
    0
    0
    Antwerpen
    Ik kom even om jullie wijze raad vragen want het is allemaal zo nieuw voor mij.
    We zitten nu in de vierde ronde en deze keer is het anders dan de vorige drie maanden. Vrijdag 16/9 heb ik mijn eisprong gehad (volgens de ovulatietesten). Sindsdien heb ik enorme last in de onderbuik. Dacht dat het de eisprong was maar het blijft duren. Kan geen broek meer verdragen en ook mijn onderrug doet pijn en heb totaal geen eetlust. Allemaal symptomen die mij bekend voorkomen moest ik morgen ongesteld worden ;) maar dat zou wat vroeg zijn natuurlijk. Kan het zijn dat je zolang last hebt van eisprong/eventuele innesteling of heb ik gewoon de flauwe in :)
    Misschien dat iemand dit bekend voorkomt.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb de laatste keer de dagen voor en bijna een week na mijn eisprong buikpijn gehad. dacht echt, ik word ongesteld! maar nee hoor, nu is het een paar daagjes weg geweest en is het weer terug (nou niet echt buikpijn maar meer een weeeig gevoel)

    Groetjes
     
  3. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad; het gevoel dat mijn menstruatiepijnen (+pms) een week te vroeg waren. Ik heb toen 5 dagen voor mijn NOD getest en bleek zwanger te zijn!
    Vooral ook die onderrugpijn was bij mij heel erg. Maar ik denk dat ik het geluk had heel veel hcg in mijn urine te hebben, anders had ik natuurlijk nooit zo vroeg positief kunnen testen...

    Ik ben benieuwd!
     
  4. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik lees dat veel mensen rond hun NOD last hebben van hun onderrug en ook nog eens zwanger blijken te zijn?
    Had niet gedacht dat dat ook een symptoom zou zijn?
     
  5. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik had ook veel last van m'n onderrug, maar bleek loos alarm...
     
  6. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik had nog nooit eerder last van mijn onderrug gehad. Er waren bij mij allerlei dingen die nieuw voor me waren, plus de gewone pms klachten. Vandaar dat ik toen maar eens getest heb...
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb nu ook behoorlijke onderrug klachten en mijn borsten zijn ook gevoeliger en lijken wel wat opgezet, maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden. Vanmiddag in ieder geval wel een test halen en dan morgenochtend misschien testen....
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooow ik ben benieuwd!!
     
  9. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja ik ook!!! Maar toch zegt mijn gevoel nee....
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zal voor je duimen!
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Thanks!!!
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik ken het ooievaar! Ben bang dat er maar 1 streepje verschijnd.Daarom denk ik zal ik dan maar niet testen, dan heb ik nog even hoop!Stom he dat je zo gaat denken?
     
  13. che

    che Lid

    10 aug 2005
    29
    0
    0
    Antwerpen
    Wist niet dat je voor NOD positieve test kon hebben.
    De krampen zijn nog steeds niet weg, ben de laatste tijd ook heel moe.
    Vooral als ik iets oppak dat wat zwaarder is, heb ik een lastig gevoel in mijn onderbuik. Hoop maar dat er niets mis is.
    Normaal gezien zouden de duivels nog minstens 10 dagen moeten wegblijven.
     
  14. Ik heb van mijn eisprong ook zeker 5 dagen buikpijn gehad.
     

Deel Deze Pagina