filicitas + babydoos

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hoi

    ik heb me met mijn zwangerschap aangemeld voor een kadodoos bij etos en nu stond er net een mevrouw voor de deur die me het een en ander kwam aanbieden. Nou was ik natuurlijk net met de fles bezig dus is ze er snel doorheen gebladerd.

    Maar mijn vraag, wie heeft dit ook gehad en waarom komen ze langs je haalt zo'n pakket toch meestal op?

    Krijg je de babydoos met wij jonge ouders van prenatal net zo trouw als de zwangerschapsdoos? en wanneer? heb mijn gegevens en de geboorte gestuurd dus ben benieuwd.

    alvast bedankt
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Ja, dat hoor ik van meerdere mensen. Die krijgen zo'n vrouw aan de deur, telefoontjes met allerlei aanbiedingen, weet ik hoelang nog allerlei reclamerommel door de bus etc. Daarom heb ik me maar niet opgegeven. Kreeg bij de verloskundige ook al een tasje met spulletjes, vond het wel prima zo.
     
  3. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Die eerste doos van Etos is inderdaad een ophaaldoos, dat is de kadoos. Ik heb ook ergens gelezen dat de 2de doos van etos, de babydoos, door een hostess wordt gebracht.
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    filicitas is een felicitatie bedrijf die aan de deur komt

    en ze proberen je wat te verkopen :)
     
  5. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hm mensen die aan de deur komen zijn vervelend
    dan liever een doos met reclame die ik op mijn eigen momentje lekker door kan bladeren. :)
     
  6. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    bij mij hebben ze netjes een afspraak gemaakt..
     
  7. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik kreeg een keer een telefoontje van een vrouw, ik weet niet meer waarvan zij was, maar ze zei "Is uw kindje al geboren? Wanneer? Ooohhhh wat leuk! Van harte gefeliciteerd hoor mevrouw! En ik heb een aantal leuke aanbiedinkjes voor u, en ik wil dus even langs komen, schikt maandag half 2?"
    Totaal overrompeld zou ik eerst ja zeggen, maar toen dacht ik 'wacht es even dat wil ik helemaal niet!'
    En ik heb gezegd dat ik niet geïnteresseerd was.
    Ze klonk heel verrast, en zei "He? Nou maar ik heb echt HELE leuke aanbiedinkjes hoor mevrouw, u weet niet wat u mist!"
     
  8. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hele irritante mensen die van Felicitas.....
     
  9. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    idd toen ik nog niet getrouwd was dus thuis woonde kwamen ze ook voor mijn schoonzus.
     
  10. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    bij mij hebben ze ook netjes gebeld voor een afspraak.
     
  11. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben ook van te voren gebeld.
    Je kan het wel of niet doen, ik vond het geen probleem, die mensen moeten ook hun werk doen.
    Tja dames, aan al die gratis babydozen hangt dus dit nadeeltje :D .
     
  12. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    alleen die van de etos toch? van prenatal en het kruidvat in iedergeval niet, die haal je gewoon zelf op en verder niks.
     
  13. natanya26

    natanya26 Bekend lid

    13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Alleen bij de Etos doos komt zo'n Felicitas dame ja.
    Wat je kunt doen is een vals telefoonnummer opgeven, maar ik denk dat ze dan gewoon aan je deur komen :(
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook netjes n afspraak gemaakt en ze legde alles uit over wat ze wilde 'verkopen' maar smeerde me niks aan ofzo hoor. Was met 10 minuutjes weer weg en ik had n doos vol lekkere/leuke dingetjes. ;)
     
  15. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Dat deden ze dus bij mij. Ik had niet gereageerd op hun telefoontjes en voicemails, dus toen kwamen ze maar gewoon kijken of ik er was! Zo irritant! Heb ook niks gekocht, vond het allemaal veel te duur!
     
  16. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook netjes een afspraak. ach je krijgt een hoop troep maar je kan gewoon over al nee opzeggen hoor.. er zitten ook leuke dingen in die doos.
     

Deel Deze Pagina