Filmpjes offline kijken op ipad

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door dec2014, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dec2014

    dec2014 Lid

    8 dec 2014
    24
    4
    3
    NULL
    NULL
    Hoi,

    Wij gaan volgendemaand op vakantie en voor me zoontje wil ik graag wat filpmjes op de ipad hebben zodat hij wat te kijken heeft. Hebben jullie tips hoe ik filmpjes op me ipad kan zetten en vervolgens zonder internet kan bekijken?
     
  2. soeee

    soeee Niet meer actief

    Er is een website waar je youtube linkjes (filmpjes) kunt converteren en downloaden op je iPad. Moet je op google ff 'youtube converter' intypen :) Fijne vakantie!
     
  3. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Via de app VIDEO D/L kan je heel makkelijk filmpjes downloaden. Ideaal
     
  4. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik heb de app Infuse op de iPad gezet. Hierin kun je dan via internet films vanaf je pc/laptop naar je iPad overzetten. Heb dus eerst films en filmpjes gedownload en die zet ik er daarna in door naar een internetpagina toe te gaan op de laptop welke overeenkomt met Infuse. Even kort door de bocht. :D
     
  5. River733

    River733 Lid

    11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Als je in de link van een YouTube filmpje voor YouTube ss typt ga je vanzelf naar een site en hoef je alleen nog maar op download te duwen. Dus: www.ssyoutube (en dan de rest van de link)
     
  6. NECAnGeL1

    NECAnGeL1 Actief lid

    Ik wil ook zo iets gaan doen maar is er ook een mogelijkheid om naast de SD kaart nog meer geheugen te realiseren ?
     
  7. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik heb geen sd kaart in mijn iPad? Er zijn van sandisk (geloof ik) wel speciale USB sticks voor iPads op de markt hierop kun je ook veel opslaan! Ook handig als je veel foto's maakt.
     
  8. Een grotere SDkaart? :) Anders kun je er ook nog een externe harde schijf aan koppelen, maar dat lijkt me met een tablet niet heel handig :D
     
  9. Marijcha

    Marijcha Actief lid

    5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik weet niet hoe oud je zoontje is? Maar wij hebben de app van zappelin (NPO3) op de ipad, dan moet je met wifi even de filmpjes downloaden en dan kun je ze altijd offline bekijken!
     
  10. NECAnGeL1

    NECAnGeL1 Actief lid

    Nee dat lijkt me niet heel handig inderdaad grotere SD wat ik las lijkt me dan de beste oplossing.
     

Deel Deze Pagina