Flesje water meegeven in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyLuna, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Flesje water meegeven naar bed?

  1. Ja hoor, geen probleem

  2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kristel

    kristel Niet meer actief

    De speen er uit zuigen gaat ook echt heel moeilijk, maar toch is dit onlangs gebeurd. Die spenen worden natuurlijk met het gebruik steeds zachter. Maar het kan net zo goed mis gaan met een speen. Wanneer een kindje tanden heeft kan hij met gemak er een stuk afbijten, dus heeft dat ook een gevaar. Ik hoor niemand bij deze discussie over een speen mee naar bed, ik kan me voorstellen dat er wel moeders zijn die tegen een flesje zijn, maar wel voor een speen.
     
  2. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    nooit bij stil gestaan dat dat kan...mm tegen de tijd dat er tandjes aankomen de speen maar gaan afbouwen...nu heeft ie hem echt nodig omin slaap te vallen...
     
  3. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Jarissa heeft haar speen echt nodig maar tand 3, 4 en 5 zijn al onderweg.
     
  4. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zag in de winkel vandaag speciale spenen voor als ze tanden krijgen...zullen ook wel steviger zijn....
     
  5. mamabee

    mamabee Actief lid

    12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    je hebt daarvoor massieve spenen..... Probleem opgelost

    Ik moet zeggen dat toen Bas eenmaal tanden had ik de spenen heen goed controleerde en ik nog nooit heb gehad dat hij er 1 stuk beet. Valt ook niet mee hoor, moet je zelf eens proberen met 1 die je toch weg gaat gooien
     
  6. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Als het weer heel warm is 's nachts dan krijgt Yeline een flesje water mee in bed want anders heeft ze 's nachts vaak dorst en begint ze te huilen.
     
  7. Minime

    Minime Actief lid

    29 jul 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Ik denk dat ik t zou doen als ze een eigen gewone bed hebben en op t nachtkastje zetten, maar tot een jaar of 2,5/3 denk ik niet dat ik t zou doen

    Eigenlijk is t ook niet goed, in t ziekenhuis gooien ze water dat ouder is dan een uur weg omdat t 'dood' is en eigenlijk niet echt gezond!
     

Deel Deze Pagina