Rare boer bij gebruik Infacol

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nikita23, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Noa laat hele vreemde, keiharde ploffende boeren als ik Infacol gebruikt heb. Sinds de bv helemaal gestopt is zit ze verstopt van de fv en heeft ze door de verstopping veel lucht die niet makkelijk kan ontsnappen. Voor de verstopping heeft ze nu lactulose en daarnaast gebruik ik Infacol. Herkennen jullie die harde knalboeren?
     
  2. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Niet de boeren, maar hier wel scheetjes laten zodra ze infacol heeft gehad. Is toch een teken dat de vastzittende lucht loskomt:)
     
  3. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hoi Nikita,

    Wij hebben ook infacol gebruikt, maar hadden geen last van rare boeren. Wel hadden we veel windjes, nu nog steeds trouwens, waar Niek last van had en ook om moest huilen.

    Wij zijn inmiddels helemaal met infacol gestopt had niet echt het idee dat het hielp en overgestapt op ABC Dolphius en dat werkt als een tierelier. Nu nog even zorgen dat hij met regelmaat een poepluier heeft en we zijn helemaal blij ;).
     
  4. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij gebruiken het ook en als Finn boert...dan doethij dat keihard...Maar ik moet zeggen dathij niet altijd boert hoor! Soms lijkt het een beetje alsiof hij het opspaart en dan in één keer eruit laat! haha!
     

Deel Deze Pagina