Floradix drankje of tabletten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esmy, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmy

    Esmy Bekend lid

    27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Op moment voel ik me best wel heel erg vermoeid.
    Nu blijkt dat mijn hb 6.3 is. Op het randje dus.
    En mijn bloeddruk is ook niet erg hoog, 90/45 dus de vk stelde voor om floradix te gaan gebruiken.
    Kan ik dan beter het drankje doen of de tabletten? Of maakt dat geen verschil?
     
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf tabletten in huis.
    Ben nogal moeilijk met "vieze" smaken, dus ik dacht ik speel op safe en ga voor tabletten. ;)
     
  3. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ik heb altijd de tabletten gebruikt. Drankje schijnt echt vies te smaken. Dus dan maar liever tabletten;)
    En die werkten bij mij prima, dus ik zou zeggen: tabletten!
     
  4. Maddie85

    Maddie85 Actief lid

    29 jul 2013
    353
    5
    18
    Ik gebruik het drankje. Vind het niet vies. T is een zoet drankje. Mij is verteld dat het drankje wat beter en sneller opneemt dan de tabletten. Wat vooral belangrijk is is om er vitamine c bij te nemen. Dat zorgt ervoor dat het beter opgenomen wordt. Dus jus d orange of gewoon een vitamine c tablet.
    En niet teveel melk of koffie. Dat zorgt er juist voor dat het minder goed opgenomen wordt ;)
     
  5. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Je kan ook proberen vooral ijzerrijke groenten te eten (is zo te vinden welke dat zijn) en bij het eten inderdaad iets met vitamine C te drinken. Overigens is het zo dat rond jouw termijn je hemoglobine gehalte op z'n laagst is vanwege verdunning. Het zal wel weer oplopen.
     
  6. Esmy

    Esmy Bekend lid

    27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie.
    Heb de tabletten gehaald. Ben benieuwd.
     
  7. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik gebruik de tabletten. Voelde me enorm belabberd al dagen dus heb ze er weer bij gepakt. Voor mij werkt het erg goed.
     

Deel Deze Pagina