easywalker sky

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danoek, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

    Danoek Bekend lid

    30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Na op internet zo'n beetje alle kinderwagens vergeleken te hebben, kom ik uit op de easywalker sky. Moet 'm natuurlijk nog in de winkel uittesten en ook kijken of ie wel in de kofferbak past.
    Heb alleen nog een vraagje die ik op internet nergens terug kan vinden.

    Kan het gratis autostoeltje die je bij baby dump krijgt wel op de easywalker? Op de website van easywalker staat dat er alleen adapters zijn voor de maxi cosi cabrio.
    Maar wat je anders met een gratis stoeltje als het toch niet past?
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Stoetje niet gebruiken voor op de kinderwagen maar alleen voor in de auto? Dat kan je er dus mee. Wil je hem wel op de kinderwagen kunnen gebruiken zul je zelf een stoeltje van het merk maxi-cosi moeten kopen ;).

    En verder kan je de maxi-cosi ook in de kinderwagen bak zetten als je bijv van straat naar huis moet lopen, met kinderwagen/kind/maxi-cosi/tassen/spullen ;).

    Liefs, Hanneke!
     
  3. Ylona

    Ylona Actief lid

    31 jan 2008
    109
    0
    0
    Bij de baby dump is het echter wel mogelijk om te zeggen dat je een ander wilt uitzoeken en dan de rest van het bedrag bij betaald
     
  4. dibbes

    dibbes Actief lid

    22 apr 2008
    126
    0
    16
    administratie
    rotterdam
    De kinderwagen is ook te bestellen via de postbank met rente punten! Wij hadden hem binnen 3 dgn in huis, en scheelt de helft van de prijs. een echte aanrader dus!

    succes
     
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow ik wist niet dat dat ook kan, nog nooit bij de baby-dump geweest. Maar dat is misschien wel een idee, dan neem je korting op een maxi-cosi en laat je dat gratis stoeltje daar.
     
  6. Danoek

    Danoek Bekend lid

    30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Dit wist ik ook niet. Maar dat is natuurlijk wel een oplossing.

    In ieder geval bedankt voor de ideen
     
  7. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik hoop dat ze bij jou ook zo makkelijk doen als bij mij vandaar deze tip!
    ik heb bij babydump kamertje gekocht en toen kreeg je of de box of de babyfoon.
    toen ik aangaf de box niet mooi te vinden en de babyfoon al te hebben en dat ik liever een korting wou op de bobitabox was dat dus geen enkel probleem ik kreeg dus 100 euro korting op de bobitabox van 249,00 euro
    kijk een brutaal mens heeft de halve wereld succes.

    ennn weet je dat de kinderwagen ook voor half geld te koop is bij de postbank!
    op rentepunten.
     
  8. Danoek

    Danoek Bekend lid

    30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Helaas heb ik geen rekening bij de postbank, dus geen rentepunten....

    Maar die tip ga ik zeker uit proberen.
     

Deel Deze Pagina