Fotoservice van wij. Iemand ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pris, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

    Pris Fanatiek lid

    De titel zegt t al. Heeft er iemand ervaring met de fotoservice? Ze zijn zeker niet duur maar ben benieuwd hoe de kwaliteit van de foto's is. Kan er weinig over terugvinden op internet.

    Ik hoor t graag. Thanks!
     
  2. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ja ik heb er weleens wat besteld. Is goed hoor! Kwaliteit is prima!
     
  3. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb er nu 2 keer besteld en de kwaliteit is goed.
    Je kan ook precies zien hoe ver ze met je bestelling zijn en wanneer je het in huis hebt.
     
  4. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Prima kwaliteit foto's. Ik heb slechte ervaring met hun qua levering. Ik heb drie boekjes besteld voor moederdag. Op tijd besteld maar boekje 1 kwam na moederdag. Op mijn eerste mail kreeg ik als reactie boekje 2 en een onbeleefde mail dat ik niet meerdere vragen per onderwerp moest stellen. Vervolgens kwam boekje 3 (voor mijn eigen moeder natuurlijk) helemaal niet. Kwam zo ongeveer tegen vaderdag na nog een mail van mijn kant. Maar goed, met moederdag was het door hun actie wel extreem druk. Vond alleen niet dat de afwikkeling toen goed was.
     
  5. MollyM

    MollyM Bekend lid

    pendrag, dat had ik ook en ik had erover geklaagd omdat de status van mijn boekje heel lang op ontvangen maar niet naar geprint ging en als aflever datum de datum van de zaterdag voor moederdag had maar die was allang geweest. Ik heb toen mijn geld terug gekregen, ik vond dat heel netjes.
     
  6. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Voor de duidelijkheid, ik had dus ook het boekje gekregen en ik vond het heel mooi voor die prijs. En zeker toen het gratis was! :)
     
  7. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat is zeker netjes. Ik heb op 2 van de 3 boekjes echt heel lang moeten wachten en er zelf achteraan moeten mailen. En van geld terug of excuses was geen enkele sprake. Ik hou het maar op een foutje als gevolg van de enorme moederdagdrukte.
     
  8. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    De kwaliteit van de foto`s vond ik redelijk goed. Bij de fotograaf vind ik ze zelf beter, maar dan heb je ook een behoorlijk prijsverschil.
     
  9. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Ik heb t geprobeerd en is me zeker niet tegengevallen.
    Van de totaal 400 foto's waren er slechts een aantal iets ''grauwer''. Binnen een paar dagen had ik ze netjes thuis in een stevige / goede envelop. Ik ga er vaker gebruik van maken iig.
     
  10. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    De kwaliteit van de foto's is prima. De levertijd ook. De prijs ook.

    Maar als je de foto's af laat drukken in een boekje (wat ik nu 2X heb gedaan), dan gaat de kwaliteit van de foto's WEL heel erg achteruit!
     

Deel Deze Pagina