Wie heeft ook Samsung SGH U600?

Discussie in 'De lounge' gestart door alice, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik ben benieuwd wie ook deze telefoon heeft...er zijn een paar dingen waar ik namelijk niet uitkom:

    * Ik verstuur een smsje en altijd krijg ik een belletje te horen dat ie verzonden is...ik wil dat uitzetten! Lukt me niet..alleen als ik de tel op stil zet.

    * Woorden in woordenboek toevoegen ivm sms: kan alleen met hoofdletter....wil ik dus ook niet! Bijv..het woord 'haha' kende die niet. ik zet het erin.'Haha'..

    * Het ophangen met bellen kan naar mijn idee alleen maar door de schuif naar beneden te doen. Ik wil gewoon drukken op wat vroeger het rode knopje was.....

    Ben normaal best handig met dit soort dingen maar dit is de eerste telefoon die ik niet goed kan besturen....wie kan me helpen?


    xxx
     
  2. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja die wil ik ook halen maar ik wil ook wel dingetjes weten
     
  3. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hij is wel super mooi!
     
  4. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb de sensation with versie. is wel super cool inderdaad maar wat jij zegt is bij mij precies het zelfde probleem.
     
  5. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    de 1e twee punten zitten standaard op samsung. daar kan je weinig aan veranderen. over dat ophangen ga ik uitzoeken. word vervolgd.....
     
  6. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de D900, maar mijn vader heeft wel de U600.
    - Ophangen lukte me bij hem ook niet op de rode toets, maar het kan wel. Het lukte mijn moeder per ongeluk :(.
    - Woorden toevoegen in sms-woordenboek, eerst even je letters klein maken, en dan je woord invoegen. Kwam ik helaas te laat achter, nu staat er XXX ipv xxx... staat zo opdringerig :(, maar ik krijg het ook niet meer weg, weet iemand anders dat?
    - belletje dat je sms verzonden is.. weet ik ook even niet. ik had de hele tijd dat ik een belletje kreeg als mijn telefoon verbinding maakte, en da's in eens uit... dat stond bij overige tonen. Misschien is ht een van de andere opties daar?

    Ben normaal ook handiger dan nu klinkt hoor :).
     
  7. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    je gaat je menu in;

    *instellingen
    *telefoon instellingen
    *schuifinstellingen

    bij omhoog moet je aangeven geen

    dan moet het helemaal goed komen als je deze volgorde neemt
     
  8. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  9. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedankt meiden! Ik ga er straks mee aan de slag!
     
  10. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Uhm ken het toestel verder niet, maar denk dat de functies wel overeen komen met andere samsung slide phones.

    Schuifinstellingen is al aan gegeven.

    Geluidn kan je via je geluiden uitzetten, bij overige tonen ws.

    Hoofdletters kunnen wel veranderen bij nieuw toe te voegen woord. Door op het * te drukken.

    Succes
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    als je een U600 Sensation White hebt kan het belletje niet uit, dat zit in de software. ze zijn nu bezig met een nieuwe software versie daarvoor.
     
  12. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bij instellingen- geluid- kan ik alleen kiezen voor: inkomende oproepen, toetstoon, berichttoon en toon bij in- en uitschakelen. En berichttoon is het niet.... :rolleyes:

    En die hoofdletters....ik weet dat ik het normale scherm je de letters kan wijzigen in groot- klein door op * te drukken; maar in het scherm van woorden toevoegen is dit niet mogelijk naar mijn idee. :x Daarom is het ook zo frustrerend!

    Maar bedankt voor je reactie! xx
     
  13. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel

    Ooohw :x ik heb inderdaad de sensation white versie. Bedankt dan hoef ik daar niet meer naar te zoeken!
     
  14. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer... misschien omat het sensation white versie is dan, want op de mijne kon dit wel, maar ik heb wel een andere.
     
  15. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ik heb ook deze telefoon sinds een paar maanden. Ben er helemaal niet tevreden over! :( Heb altijd een samsung gehad en hiervoor de ladyfone van samsung en was altijd tevreden.

    Maar deze...grrrr...vreselijk ding.. :evil: reageert vaak te snel door het touch screen en vaak te traag als ie snel moet reageren. Het sms-en met deze telefoon vindt ik al helemaal een drama..ik was normaal heel snel..nu ben ik 3x langer bezig met het versturen omdat de knoppen vaak niet reageren en T9 anders werkt en vaak is mn smsje ook ineens verdwenen tijdens het toetsen omdat ik per ongeluk mn vinger langs het scherm liet...grrrr :x

    Inderdaad kan je de verbinding niet verbreken met een knopje..alleen met het schuiven..

    Die telefoons worden steeds moderner maar ook steeds minder makkelijk in de omgang! :rolleyes:

    Zo ik moest het even kwijt.... :D
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Op de samsung u600 zit toch GEEN touch screen op de e900 ofzo zit toch de touch screen anders neem ik hem niet met touch screen wordt je toch niet goed van
     
  17. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    de u600 heeft geen touch screen, niet een in deze serie trouwens, wel tiptoetsen. als je deze vluchtig aanraakt reageren ze dus al. de tip toetsen van de u600 zijn wel wat minder gevoelig dan bij de e900, maar het blijven tip toetsen. even goed uitproberen in de winkel dus!
     
  18. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nou weet je waarom ik de D900 heb gekozen :p. Die heeft geen touch-pad.
     
  19. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel

    Nee ben ook niet tevreden! Ik had jullie eerder om raad moeten vragen! Nou ja..niets aan te doen..
     
  20. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja dames ik heb de e900 en het is een waardeloze telefoon , deze is dus met touch pad /screen .... zo irritant daarbij is deze tel ook behoorlijk krasgevoelig !, ik moet er nog ruim een half jaar mee ik ben al aan het aftellen zou graag voor weinig geld even een andere willen ( wel een mooie dan ) .

    L.sybje
     

Deel Deze Pagina