Fotoshoot kado gekregen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door farfan, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

    Ik was 22 aug. jarig en ik heb toch zo'n leuk kado gekregen van mijn zus en haar vriend: een kadobon voor een zwangerschapsfotoshoot! Ik wist eigenlijk niet eens dat dat bestond. Heb even op internet gekeken maar het is echt heel mooi!
    Dus ga nu binnenkort even een afspraak maken voor een shoot!
    Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

    Nog meer meiden die dit hebben gedaan?

    Liefs Farfan
     
  2. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Hey Fafan,

    Nog gefeliciteerd dan met je verjaardag! Leuk kado hoor!

    Zelf heb ik met 34 weken ook een fotoshoot gehad. Ik had verschillende kledingzetjes mee en samen met de fotografe zochten we naar mooie poses. Bij de eerste foto's zie je dat ik nog een beetje gespannen ben, maar daarna ontspant mijn gezicht en zijn ze heel mooi. Ik ben er echt trots op.

    Ga jij ook foto's van je blote buik laten maken? Ik heb een aantal foto's waar ik een spierwit colber jasje aan heb en een slipje eronder, mijn blote buik steekt tussen het jasje uit, die zijn echt zo mooi geworden!

    Heel veel plezier ermee, je zult het een super aandenken vinden!
     
  3. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik had het ook graag willen doen, maar heb er later niet meer aan gedacht helaas, de volgende keer wil ik het zeker
     
  4. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    ik heb ook een reportage laten maken met 34 weken, echt helemaal het einde. Het is zo'n mooie herrinering aan je zwangerschap.
    Wij hebben de 4 mooiste foto's waarvan 2 met onze hond uit laten vergroten en op de babykamer gehangen zo kan Pukkie straks zien hoe we uitkeken naar zijn of haar komst.
    geniet ervan en neem idd kledingsetjes mee dan krijg je een aantal verschillende foto's.
    veel plezier
    xxx
     
  5. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuk kado zeg jem ag wel opschieten je mag/kan over 3 weken al bevallen en die fotografen zitten goed vol!
     
  6. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Leuk leuk leuk!

    Ik was in juli jarig en kreeg er een cadeau van m'n vriendje :) Nu nog een afspraak maken !
     
  7. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    waar kan je zoiets laten doen lijkt me wel heel leuk!
     
  8. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Sylvia,

    Die fotoshoot die ik heb gekregen is bij een vrouwtje thuis. Zij heeft dan een studio bij huis geloof ik en die zit in Oldenzaal.
    Moet je maar eens even kijken op www.fotostudiostepbystep.nl. Daar zie je allemaal voorbeelden van foto's echt heel mooi!

    Liefs Farfan
     
  9. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb deze week een foto shoot,bij een vriendje
    van ons die bij ons op de zaak een studio heeft.
    Heb een heel mooi lingerie setje en ik wil zo'n foto
    als demi moore helemaal naakt in het zwart wit...
    Lijkt me heel mooi...nou nog kijken of ik het durf... :oops:
     
  10. leonie1986

    leonie1986 Bekend lid

    30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    ik denk dat ik ook maar eens een afspraak ga maken! ziet er supermooi uit!
     
  11. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wow! Begint bij mij ook wel te kriebelen om te laten doen!
    Dus ik denk dat ik een foto studio hier in de buurt zoek en dat ik dan rond de 7 maand ook maar eens aan de slag ga ;)

    Ook zag ik hele mooie baby reportages met de baby en papa, wordt er gelijk helemaal verliefd op!
     
  12. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik ben gisteren weer geweest. Nu met Mick erbij natuurlijk! Vorige keer was ie er ook wel bij, maar dan in de buik ;) .
    Het is heel leuk. Eerst even wennen en dan gaat t eigenlijk van zelf. Ik had een setje witte kleding mee en een bh en broekje in het wit. Ik zal even de site erbij zetten. Er staan wat foto's van mij tussen van vorig jaar en over een poosje zal ze ook wel die van gisteren erbij zetten verwacht ik. Het is gewoon lekker bij haar thuis, maar ze kan ook bij jou komen. Ben je helemaal op je gemak en hoef je niet alles mee te slepen!

    http://www.ekruitfotografie.nl/plugins/ ... angerschap

    Ik ben diegene met de schoentjes op de buik en de foto eronder met de doek (en nog een paar.....).
     
  13. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    heel mooi zal even moeten nakijken of ik hier in belgiƫ bij de deur ook een fotograaf vind die dit doet ;)
     
  14. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

Deel Deze Pagina