frustratie winkel baby en tiener

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kh82, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kh82

    kh82 Bekend lid

    15 okt 2012
    569
    0
    16
    #1 kh82, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    Dag dames,

    wil deels mijn frustratie kwijt, maar vind het ook belangrijk om ervaringen te delen. Als ik dit had geweten zou ik n.l nooit daar mijn spullen bestellen.
    Ieder moet die keuze voor zichzelf maken en er zullen vast ook positieve verhalen zijn. Maar ik zou deze info ook graag willen weten van een ander. Daarbij las ik al dat er een ander gesloten topic is, met klachten over deze winkel.

    Een maand geleden hebben wij (op aanraden van vrienden) 2 uur gereden naar baby en tiener in Sliedrecht... Vrienden wisten dat wij op zoek waren naar de Genova kamer van Bopita en hadden die daar zien staan met een leuke actie. 899 euro en daarbij een beginnerspakket (o.a gratis bezorging, babybad, babyfoon en meer).

    Wij dus (op een zaterdag) naar die winkel en ja hoor, daar stond ie. Het was ontzettend druk en we hebben een tijd gewacht tot iemand ons kon helpen. Ik was die periode helaas erg misselijk en daarnaast hadden we een afspraak gepland bij de vrienden. Dus na een hele tijd wachten besloten om weg te gaan en de vragen te mailen.

    Zondag hebben we daarom de winkel een mail gestuurd met de paar vragen die we hadden (over o.a. soft close, levertijd). Dit was de reactie.

    From: klantenservice@babyentiener.nl
    To:

    Beste ****,

    Deze actie heeft geen vaste einddatum, maar zal in ieder geval nog een maand doorlopen.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik die graag.
    Met vriendelijke groeten,

    Afdeling Webshop
    Baby & Tiener Megastore


    Dit mailtje ontving ik maandag. Maandagavond na het werk wilden we dus dit kamertje bestellen. Dit ging echter niet via de site (niet voor die prijs en met actiepakket) dus ik maandagavond weer gemaild.

    Is dit de reactie:

    Goedemorgen ****,
    De babykamer Genova van Bopita is helaas niet geselecteerd voor het gratis actiepakket.

    Indien een babykamer geselecteerd is voor dit actiepakket, zullen de artikelen gratis worden toegevoegd aan uw bestelling.
    De desbetreffende artikelen verschijnen dan ook in de winkelwagen.

    Met vriendelijke groeten,

    Afdeling Klantenservice
    Baby & Tiener Megastore


    Ik stond dus vreemd op te kijken van deze reactie. Op he prijskaartje in de winkel en op de site stond immers anders vermeld, wel degelijk met pakket. Dat heb ik dus gemaild.

    Reactie:
    Goedemorgen ****,

    Wij hebben dit nagevraagd bij onze collega van de afdeling Babykamers en ook zij bevestigen dat op deze kamer niet dit actiepakket wordt weggegeven.

    Wel zegt onze collega dat er vorige week inderdaad is geconstateerd dat dit pakket erbij stond. Dit was nog blijven hangen door een verhuizing van showroommodellen. Onze collega heeft ook toen met een klant hierover gesproken, al weet zij niet of u dat bent geweest. Toen konden wij het pakket nog weggeven, maar omdat dit een fout was is dit direct daarna weggehaald.

    Met vriendelijke groeten,

    Afdeling Klantenservice
    Baby & Tiener Megastore


    Dat was het, daar moesten we het mee doen. Ze wilden wel tegemoet komen in de verzendkosten :(


    MAAR nu vandaag weer. Gisteren zagen we op de site een mooie aanbieding voor een model MC Pebble. We hebben een 2e handse kinderwagen dus ik heb (het was zondag, dus bellen kon niet) een mail gestuurd met de vraag of dat past en hoelang deze actie er nog is.

    Kom ik na het werk thuis, lees ik de mail. Is dit de reactie:
    Beste ***,

    Deze autostoel komt uit de 2011 collectie.

    Deze autostoel zou ook gewoon op de adapters van de Maxi-Cosi Mura 3 uit de 2010 collectie moeten passen.
    Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt.

    Met vriendelijke groeten,

    Afdeling Klantenservice
    Baby & Tiener Megastore



    Ik blij, wil ik bestellen. Is het artikel dus verwijderd. Nu is het bedrijf niet meer bereikbaar. Ik de winkel bellen. Ja de producten waren al op :( Zet dat dan in die service mail dat er nog maar enkelen (1 of 2) stuks zijn. Nee hoor, mevrouw uit de winkel zei dat deze waarschijnlijk al een paar dagen op zijn!!!
    GRRRRRR.......
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hou op hou op, kan een boek over die winkel schrijven ;)
    Mijn tip: koop er NIKS

    Goedkoop = duurkoop

    Wat een balle winkel. Beter Babydump. Heb je sowieso de laagste prijs garantie, dus als je elders iets goedkoper ziet, leveren zei hem voor die prijs
     
  3. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

  4. kh82

    kh82 Bekend lid

    15 okt 2012
    569
    0
    16
    Wow!! Ik had die van jou nog niet eens gelezen, wel een andere klachten topic over die winkel. Ik zie in jouw topic ook nog eens een link staan met nog meer klachten!

    Als ik dit allemaal van te voren had geweten/ gelezen..... Daarom wil ik ook juist mijn ervaring wel laten weten...
     
  5. sarahtj3

    sarahtj3 Fanatiek lid

    8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik.had laatst problemen met een boxmatras...
    Hij was voorradig..dus ik besteld...
    Krijg ik opens een mail dat hijber pas over twee weken is...
    Nou goed..ik wacht wel...
    2 weken later niks..geen mailtje geen belletje niks..

    Dus ik mailen... ja ze komen vandaag binnen..(uhuh)
    Later nog een mail... ze hadden ze alleen in andere kleuren binnengekregen..mijn kleur kon nog wel 4 weken duren..

    Dus i mail weer terug..doe maar een andere kleur dan...
    Nou kreeg een verzendbevestigingsmail en pas een week later had ik m binnen..was niet blij met de service.. dat ik er zo achteraan moest.
     
  6. rums

    rums Niet meer actief

    Wij hebben ook slechte ervaring met baby en tiener. Eindelijk een witte box gevonden met lade onder de 100,- bij de baby en tiener. Jawel hoor, verzendkosten 40,- ! Ik op google zoeken naar een kortingscode kom ik op hun eigen site terecht en daar staat alles onder de 100,- 4,95? verzendkosten. Dus heb ze gemaild dat ik de box wil bestellen voor die verzendkosten en heb ze gewezen op hun site en de verzendkosten. Kreeg van ze een link naar een juist bedrag dus betaald. En jawel hoor een aantal dagen later kreeg ik een mail dat de box niet meer leverbaar was :S Mocht wel een andere box uitzoeken maar waren alleen nog maar van die ouderwetse bruine.
    Voor mij 1 keer maar echt ook niet weer! Slecht dat je je voorraad niet goed up to date hebt.
     
  7. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ik heb in tegendeel wel goede ervaring: goedkope maxicosi bestel in kleur die we wilden en 2 dagen later geeoon geleverd...
    Volgens mij dat ervaring die ts schreef kan je ook in andere winkels oplopen.. Gewoon pech...
     
  8. MWB

    MWB Bekend lid

    7 dec 2011
    907
    0
    16
    Oh, dan heb ik dus geluk gehad. Ik heb daar online de voetenzak Sparkling grape voor de maxi cosi besteld, die Bol.com al 3 weken zei te gaan leveren maar steeds uitstelde. Om een uurtje of 2 's middags besteld en de volgende dag al in huis!
     
  9. zwendel

    zwendel Niet meer actief

    hier ook alleen maar goede ervaring met deze winkel. soms kun je het ook gewoon slecht treffen. dat hadden wij met de laagste prijsgarantie bij de babydump. wagen gekocht, ergens anders goedkoper en toch geen laagste prijsgarantie
     
  10. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Bij mij duurde het ook weken voordat mijn bestelling werd geleverd, terwijl t veel eerder werd beloofd. Elke keer mailden ze een nieuwe levertermijn, die weer niet werd nagekomen.

    Uiteindelijk heb ik gevraagd op welke artikelen het wachten nog was. Die artikelen geannuleerd en de rest laten bezorgen. Zo had ik toch mijn baby's only spulletjes met 20% korting. Maar ik bestel er niks meer!
     
  11. Jomy

    Jomy Niet meer actief

    Wij waren er destijds ook wezen kijken voor een babykamertje. In de winkel bekeken en wilden er nog even over nadenken dus gevraagd of er nog genoeg op voorraad waren. Ja hoor zeiden ze. Twee dagen later wilden we daadwerkelijk bestellen via de webshop en was het kamertje nergens meer te vinden, ik ook contact opgenomen: uitverkocht!!

    Toen hadden we het kamertje bij Kadocus.nl besteld waar je ook gelijk moest betalen. Bij de bestelling wel aangegeven dat we m pas 2,5 maand later wilden ontvangen, belden ze een week later om een afspraak te maken voor bezorging. Dus ik uitgelegd dat we hem pas over 2 maanden bezorgd wilden hebben, dus zou hij in de opslag gezet worden. Tot ik een paar weken terug gebeld werd dat ze hem niet meer hadden, ze hadden hem doorverkocht en nu was ie niet meer te leveren... En dat terwijl ik m al ruim een maand betaald had, Grrrrr.... heel leuk al die webshop en goedkope winkels maar ik blijf nu toch liever bij het vertrouwde babydump :D
     
  12. Lady7

    Lady7 Niet meer actief

    ik ben met die winkel bekend ja, ze horen bij Gardo.. en daar zijn ook geen goeie dingen over bekend :) Let vooral ook op de neppe acties.. ze noemen iets bijvoorbeeld een paas-korting.. terwijl het dezelfde prijs als altijd is.

    Webshop kadocus hoort hier ook bij..
     
  13. nathalie2012

    nathalie2012 Fanatiek lid

    5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    In alle winkels kan je het treffen dat het niet loopt zoals je gewild had.
     
  14. JongeMama2013

    JongeMama2013 Actief lid

    14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met baby en tiener.
    Babykamer op tijd ontvangen en bezorgd en de maxi cosi kan ik ook ophalen deze week.
     
  15. Lady7

    Lady7 Niet meer actief


    Klopt... maar sommige winkels.. hebben wel heeeeeel vaak dat t niet gaat zoals t hoort ;)
     
  16. Tines mam van 2

    Tines mam van 2 Bekend lid

    11 feb 2013
    973
    0
    0
    wij hadden juist problemen met baby dump.
    bestelling geplaatst in de winkel een complete babykamer + kinderwagen+ box auto stoel en badset.

    alles zou in 1 keer geleverd worden toen ik 25 weken zwanger was.
    nou toen ze kwamen miste de badset.
    en de babykamer was fout ze hadden een hele andere geleverd. dat ding bestond uit zo'n 20 dozen en ze konden het niet dezelfde dag nog weer ophalen.
    het was op vrijdags dus heb het hele weekend en de maandags in een huis bomvol met dozen geleefd. de dinsdags kwamen ze het pas weer opaheln.
    vervolgens heb ik nog 4 weken moeten wachten op mijn eigen babykamer en 3 weken op de badset.
    drama
     
  17. Jomy

    Jomy Niet meer actief

    Ja echt vreselijk... Dat iets niet meer te leveren is als je het hebt besteld oke, maar dat ze het doorverkopen terwijl je het al ruim een maand betaald hebt: belachelijk!!

    Kan er nog steeds kwaad om zijn hahaha
     
  18. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.069
    472
    83
    Wat staan er onwijs veel klachten over dit bedrijf op internet zeg!
     
  19. kh82

    kh82 Bekend lid

    15 okt 2012
    569
    0
    16
    Ze boden een ander iets duurder (5 euro verschil) model aan (maar dat vonden we echt niet mooi). Ze hebben nu contact gehad met de leverancier en die scheen er nog 1 van het door ons gewenste model te hebben staan.

    Wij blij dat dit dus toch goed wordt opgelost!!!
     
  20. Shandy

    Shandy Fanatiek lid

    14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ben alleen bij babydump geweest en daar heel prettig geholpen,heb heb geen ervaring met de baby en tiener store
     

Deel Deze Pagina